pondelok 5. januára 2015

Secrets 33.kapitola

Myslím, že Secrets sa pomaly, ale isto chýli ku koncu. 
Tak užívajte, kým je. 

_____________________________________________________________

..celý čas, čo som sa sústredila na text a na správne pohybovanie na gitare, som nemyslela na nič iné, len na melódiu kolujúcu mojimi žilami. Moje pľúca znova opustil oxid uhličitý a ja som sa pozrela na Nialla, ktorý sedel predomnou a zasnene ma pozoroval. 

**

Mlčky som sledovala jeho tvár a čakala kým vydá aspoň nebadaný hlások, no z jeho hrdla nevyšlo nič a ja som pomaly znova začínala nervóznieť.
,,Tak, povieš mi už aké to bolo?“ opýtala som sa netrpezlivo a z kolien som zložila gitaru.

,,Lauri, nemám slov.“ s odpoveďou si dával načas a ja som ho mala chuť zaškrtiť už len preto, že ma tak naťahoval. ,,Nechápem, prečo si mi o tom nepovedala skôr. Máš krásny hlas a ten text. Bože, neviem za akých okolností si ho písala, ale cítil som v tom dušu a také veci dokáže len málo ľudí.“ rapotal ako pokazené rádio a ja som odrazu nevedela ako ho zastaviť, no zároveň jeho slová lahodili mojim ušiam a ja som nejako nechcela, aby prestal.
,,No, rada by som ti povedala ako, ale ani sama neviem.“ zívla som si aj  napriek tomu, že som vôbec nebola unavená skôr natešená ako dieťa na Vianoce.
,,Čo viac si môžem priať než teba. Nič lepšie neexistuje.“ zasnene sa usmial a hľadel mi priamo do očí. Modrá farba v jeho očiach žiarila a moje ústa sa samovoľne roztiahli do úsmevu. Moje vnútro naplnilo šťastie a ja som sa konečne po dlhej dobe cítila bezstarostne. ,,Ideme domov? Určite si unavená.“ povedal odrazu a pramienok vlasov, ktorý mi utiekol zo zapleteného vrkoča, mi zastokol za ucho.
,,No neviem kvôli komu som hore ešte o tretej ráno.“ zatiahla som ironicky a rozosmiala sa pri jeho nevinnom výraze.
,,Aj ja ťa ľúbim.“ povedal nakoniec a s rýchlym bozkom ma vytiahol na nohy a von zo štúdia.

**

Lahodná vôňa banánových lievancov, ktorá lahodne opantávala môj nos a prebudila chuťové bunky, ma nečakane prebudila z príjemného spánku a na mojej tvári sa usadil úsmev. Prevalila som sa na chrbát a rukou sa načiahla po druhej strane postele hľadajúc Niallovo telo skrútené vedľa mňa, no chlad, ktorý som cítila znamenal, že v posteli už neleží. Mimovoľne som sa natiahla a na lakťoch vyzdvihla vlastné telo, aby som sa mohla porozhliadať po mojej izbe, na ktorej sa nič nezmenilo. Pery roztiahnuté do úsmevu sa držali na mojej tvári akoby mi niekto prilepil kútiky s lepiacou páskou a ja som položila chodidlá na chladnú podlahu. Prstami som si prehrabla vlasy a pomalým krokom sa vydala do kuchyne odkiaľ sa valila mocná aróma.
,,Páni, tu to vonia.“ podišla som k Niallovi, ktorý stál pri sporáku otočený chrbtom ku mne a pritisla som sa na jeho nahú pokožku.
,,Raňajky pre moju princeznú.“ zatiahol sladko a otočil sa tvárou ku mne. Ukazovákom nadvihol moju tvár a ja som opäť nadviazala očný kontakt, pričom sa jeho pery jemne nalepili na tie moje. Dlaňou som si našla cestu k jeho jednodňovému strnisku, ktoré sa mu črtalo na tvári a pritiahla si ho bližšie k telu. Milovala som ten pocit. Pocit, že sme len my dvaja v našom svete, ktorý nemá konca. Podobne ako vesmír.
,,Poďme papať.“ jemne sa odtiahol a presunul ma na barovú stoličku k pultu, kde následne položil taniere, na ktorých sa črtala hŕba lievancov poliata čokoládovou polevou s obrovským množstvom čerstvého ovocia.
,,Teda, ty vieš ako ma rozmaznávať.“ usmiala som sa a načiahla sa po vidličke, pričom som sa chystala pustiť sa do jedla. Hrdý výraz na Niallovej tvári sa nedal prehliadnuť a ja som si dala v duchu high five za pomastenie jeho ega.
,,Chutí ti to?“ opýtal sa ma po pár prežutých sústach zatiaľ čo ja som mala nebíčko v papuľke.
,,Je to.. neuveriteľné.“ usmiala som sa a natiahla sa ponad stôl venujúc mu sladkú pusu na pery.
,,Som rád, tá hodina za tým stála za to.“ zasmial sa a ja som sa rozosmiala.
,,Oo, pán Horan, snáď mi odpustíte, že ste kvôli mne museli skôr vstať z postele a urobiť mi raňajky, ktoré som ani nečakala.“ povedala som ironicky a usmiala sa na neho.
,,Urobil som to rád slečna Williams.“ prehĺtol sústo a detsky na mňa vyplazil jazyk.
,,Som rada, že mám doma dieťa, ktoré mi vie spraviť lahodné raňajky.“ milo som sa usmiala a bez slova som ďalej pokračovala v jedení bez pohľadu na jeho tvár.
,,No tss.“ zasmial sa a nečakane mi s prstom zašpineným od čokolády potrel nos.
,,Ti dám také tss, až ti zle príde.“ z nosa som si zotrela čokoládu a oblízla si prst. Nemala som v úmysle vracať mu to, pretože inak by moja kuchyňa skončila ako po výbuchu a ja som naozaj nemala silu na veľké upratovanie.
,,Dobre ty tss.“ usmial sa a do úst si vložil ďalšie sústo. ,,Počas varenia som dostal nápad, ale neviem či sa ti bude pozdávať.“ povedal odrazu a ja som sa zasekla v pohybe. Niall, ktorý dostal nápad je nebezpečný Niall, ktorý bude prosíkať až kým mu ten plán nesplním.
,,Niaaaall.“ zatiahla som vyhýbavo a pozrela sa na jeho osobu, ktorá na mňa upierala svoj prosíkajúci pohľad.
,,Babe, nechceš to ani vedieť?“ sklamane sklonil hlavu a zapozeral sa do zeme. Toho fagana raz roztrhnem! S prudkým výdychom som položila vidličku na tanier a postavila sa zo stoličky, aby som sa mohla presunúť k nemu naproti.
,,Dobre, tak mi to prezraď, len nebuď smutný.“ vzdychla som a snažila sa dostať do jeho zorného poľa. V okamihu zdvihol hlavu, na ktorej nebolo po smútku ani stopy a pozrel sa na mňa. Pritiahol si ma k sebe a ja som sa oprela o jeho kolená.
,,Noo, asi by som bol blázon ak by som ten včerajšok nechal len tak a nič s tvojou piesňou neurobil,“ začal opatrne a ja som cítila ako sa mi z líc pomaly tratí červeň. ,, takže mi napadlo, no vlastne chcel som sa ťa na to opýtať. Och, nespravili by sme z toho duet a nenaspievali by sme tú pesničku spoločne?“ vyriekol skoro nezrozumiteľne a ja som sa zasekla. Naozaj to myslí vážne?
,,To myslíš vážne?“ zaskočene som sa na neho pozerala a neverila som, že mu zišlo na um práve toto.
,,Áno myslím, rád by som to počúval, keď nebudeme spolu.“ rozkošne sa zatváril a nahodil prosíkajúci kukuč.
,,Bože Niaaall. Prečo si len našiel ten text.“ červenajúcu tvár som sklonila do dlaní a snažila sa poriadne dýchať.

**

Prázdnou chodbou sa ozvalo slabé zaklopanie, keď sa moja päsť stretla s povrchom drevených dverí na otcovej pracovni a z vnútra sa ozval jeho hlas, ktorý ma vpustil do miestnosti. Dlaňou som zovrela kľúčku od dverí a zatlačila.
,,Ahoj oci." milo som sa usmiala a zatvorila za sebou dvere, pričom som si všimla ako sa na otcovej tvári usadilo príjemné prekvapenie.
,,Laura, zlatko, kde si sa tu zjavila?" rýchlosťou blesku sa postavil na nohy a vykročil ku mne, aby ma objal.
,,Prišla som ťa len navštíviť. Dlho sme sa nevideli." usmiala som sa a s chuťou sa ponorila do otcovského objatia. Voňal ako škorica, presne ako vždy.
,,To je od teba pekné, že si si na mňa spomenula." odtiahol sa odo mňa a dlaňou ukázal na kreslo oproti nemu.
,,Ja viem, že áno." sarkasticky som sa zasmiala a sadla si na mäkké kreslo.
,,Aspoň niečo. No čo, ako sa máš?" opýtal sa len čo si sadol na kreslo oproti mne a chytil ma za dlaň.

,,Mám sa dobre, teda vlastne výborne, nemám sa na čo sťažovať. Čo ty, pochváľ sa, rada by som vedela ako sa ti darí. Ako sa darí Jakovi a Marii? Porozprávaj mi všetko." vyrapotala som zo seba a započúvala sa do otcového rozprávania o nových zážitkoch.


Prosím, pekne prosím komentáre. :3

2 komentáre:

  1. Aww, tak rychle po sobě. Úžasně napsané :) A je to takový sladký :3

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Niall dělal snídani..polonahej..aaa :3 bože moja úplna dokonalost ty tvoje příběhy :* nemam slov,jen úsměv na tváři! Zbožňuju tě <333

    OdpovedaťOdstrániť