streda 13. augusta 2014

Secrets 31. kapitola


Viem, že meškám, ale to so všetkým v poslednej dobe.
Musím to hnať na jednu stranu, keďže sa všetko začalo motať okolo dovolenky, na ktorú na budúci týždeň odchádzam.

Užite si časť.
A ďakujem za 300 návštev za dnešný deň. ;)

Časť venujem Nickie, ktorá ma pred chvíľou veľmi potešila.
Som veľmi rada, že si v poriadku paško. :*
_______________________________________________________________________

,,Ďakujem, že si tu so mnou." neistý hlas derúci sa z môjho hrdla ma prinútil pozrieť sa späť na kyticu ruží ležiacu v mojich dlaniach, pričom som sa načiahla za kľúčkou od auta, aby som mohla vystúpiť.
,,Laura," ruka stískajúca moje stehno ma prinútila zastať v pohybe a pozrieť sa na neho. ,, naozaj nechceš, aby som tam šiel s tebou?" opýtal sa s neistotou v hlase a ja som pretrhla pohľad.
,,Daj mi 5 minút osamote, prosím." usmiala som sa a bez
ďalšieho slova som sa pobrala z auta. Keď sa moje podrážky dotkli zeme a moje dlane za mnou zabuchli dvere vybrala som sa k bráne, nad ktorou sa týčil nápis, ktorý mi dávaj jasne najavo, že som sa nachádzala na mestskom cintoríne v Leeds. Moje pľúca opustil hlboký výdych a na šiji som cítila Niallov pohľad, no napriek tomu som sa neohliadla. Rozhodne som vyšla smerom k bráne a podľa pamäte som si to zamierila k hrobu mojich rodičov. Už z diaľky som si všimla malý dvojhrob, ktorý zíval prázdnotou a ja som si v duchu nadávala za to, že som sa sem neprinútila ísť častejšie, no už len teraz to bolo pre mňa dosť ťažké.
,,Ahoj mami a oc.. teda Rick. Prišla som vás pozrieť." povedala som potichu a na kamenný povrch položila kyticu kvetov, ktorú sme spolu s Niallom vybrali. Keď sa moja dlaň dotkla drsného kamenného povrchu zháčila som sa. Pohladila som to miesto a sadla si na lavičku za mojim chrbtom. ,,Popravde, hnevám sa na Vás, ale zároveň som vám neskutočne vďačná." povedala som potichu, pretože hrča, ktorá sa mi zväčšovala v hrdle mi nechcela dovoliť hovoriť hlasnejšie. Cítila som, ako sa mi oči napĺňajú slzami aj keď som ich tam nechcela. Už som nechcela plakať, chcela som byť šťastná po boku toho írskeho škriatka v aute za bránou. ,,Hnevám sa, pretože ste ma tu nechali. Samú, úplne samú po boku toho ch.. ehm, teda kreténa Roba a dovolili ste mu, aby ma týral. Bolo to to najhoršie obdobie môjho života, no aj napriek tomu za neho vďačím, pretože ak by to nebolo tak, ako to bolo, tak by som ostala v Norwich a nikdy by som sa neodvážila odísť do Londýna a nespoznala by som toho najúžasnejšieho človeka na zemi. Nialla." slzy, ktoré som zadržiavala za hranicami mojich viečok mi už začínali liezť na nervy a tak som ich nechala, aby ich prekonali a dopadli na moje líca. ,,Ďakujem za šťastie, ktoré ma obdarilo aj keby som bola radšej ak by ste tu boli so mnou a ja by som Vás mohla pokojne objať s tým pocitom, že mi už naozaj nič nechýba." zašepkala som do vetra, ktorý pomaličky vial v mojich vlasoch a v momente som pocítila niečije ruky na mojich ramenách. Pocit, ktorý mnou prešiel mi prezradil, že dlane, ktoré zvierajú moje ramená sú Niallove a ja som sa usmiala. Ten chalan bezo mňa nevydrží ani päť minút.
,,Si v poriadku?" opýtal sa ma a jedným pohybom si prisadol na lavičku vedľa mňa. Zreničky som mu prebodla pohľadom a mojou tvárou sa mätol jemný úsmev. Keď si všimol slzy stekajúce po mojich lícach načiahol sa k nim a palcom ich zotrel z mojej pokožky a pritiahol si ma k sebe. Mlčky sme sedeli na lavičke a ja som očami hypnotizovala mená vryté v kameni a spomínala na všetky pekné časy spolu. Vnímala som, že Niall mi dáva čas na premýšľanie a len sedí vedľa mňa, pričom ma jeho pevné ruky objímajú a tisnú k jeho telu.
,,Myslím, že je čas." šepla som potichu a pozrela sa na Nialla vedľa mňa.
,,Chceš ísť domov?" opýtal sa mierne rozpačito a prstami si zabehol do vlasov.
,,Áno. Raz sa tu vrátim." úsmev rozťahujúci sa na mojej tvári ho prinútil usmiať sa tiež a obaja sme sa naraz postavili z lavičky.
,,Vrátime." zašepkal do vetra a pobozkal ma na čelo. Mojim telom prešiel príjemný pocit a ja som nemala žiadnu inú možnosť, než prikývnuť.
,,Mami, Rick, ja sa vrátim aj tuto s pánom dokonalým. Verím, že by ste nás podporili v našej láske. Majte sa a ľúbim vás." zohla som sa, aby som mohla znova pohladiť náhrobný kameň a so slzami, znova sa vracajúcimi do mojich očí, som sa otočila na Nialla a chytila ho za nastavenú ruku, aby som si s ním mohla prepliecť prsty. ,,Ideme domov." usmiala som sa a nasledovala ho smerom k nášmu zapožičanému autu.

***

Z vrecka na nohaviciach som vytiahla kľúč, ktorý som hneď na to vložila do zámku a otočila ním tak, aby sa dvere od bytu predomnou otvorili.
,,Ukáž, pomôžem ti zlatko." Niallova ruka sa načiahla po mojej taške a ja som ho nechala vojsť prvého do môjho a Kristeninho bytu. Usmiala som sa pri pohľade na jeho tackajúce sa telo obvešané taškami a vošla som za ním. S veľkou úľavou zo seba zhodil všetku našu batožinu a usmial sa, keď sa jej konečne zbavil. Jeho dlaň sa preplietla s mojou a ja som sa s úsmevom vybrala do kuchyne, aby som nám spravila niečo na jedenie. Keď som zašla za roh a nakukla do kuchyne skoro ma porazilo.
,,Harry?" ozvala som sa šokovane a všimla som si, ako sa jeho telo oblečené len v boxerkách strhlo a jeho oči sa pozreli na mňa.
,,Laura, Niall, nevedel som, že máte prísť dnes." začudovane sa na nás pozrel a ja som pocítila ako Niallov stisk na mojej pokožke povolil, z čoho som usúdila, že ma pustil a hneď na to som videla ako si sadol na barovú stoličku pri pulte. Lenivec.
,,Eehm, čo tu robíš?" usmiala som sa nechápavo a zazrela na ňho ,,K tomu v boxerkách?" rozhodila som s rukami a zazrela aj na Nialla, ktorý sa len usmieval a žúval jablko, ktoré zrejme vytiahol z pleteného košíka na pulte.
,,Čo sa tu dej..?" z Kristeninej izby vyšla jej majiteľka a zaskočene sa na mňa pozrela.
,,Nemala by som sa to pýtať ja teba?" zasmiala som sa a nastavila náruč, do ktorej s piskotom vletela.
,,Netušila som, že prídete dnes, inak by sme vám to s Haroldom oznámili trošku inak." usmiala sa, keď sa odtiahla a ja som zvážnela, pričom som sa pozrela na Nialla, ktorý tiež zazeral po osobách pred nami.
,,Oznámili čo?" opýtala som sa neisto a prešla k Niallovi, ktorý si ma schoval v náručí.
,,Chodíme spolu." usmiala sa Kristen a ja som sa rozosmiala.
,,Nieee, mne sa Harry nepáči, nič s ním nebudem mať." začala som napodobňovať Kristen so smiechom a pozrela sa na ňu, čo ma prinútilo rozosmiať sa ešte viac.
,,Naozaj si to povedala?" ublíženie v Harryho hlase sa nedalo prehliadnuť a na to sa ku mne pripojil so smiechom aj Niall.

***

,,Tak toto som naozaj nečakala." usmiala som sa, keď som vošla do mojej spálne po dlhej sprche a usmiala sa sama pre seba pohľadom hľadajúc Niallove polonahé telo rozvalené na mojej posteli. Pomalými krokmi som prešla ku komode v mojom šatníku a zhodila zo seba osušku cítiac na sebe Niallov pohľad, ktorý ma hypnotizoval cez malý priestor vo dverách, ktoré spájali tieto dve miestnosti.
,,Ani ja, popravde." počula som jeho zastretý hlas a natiahla na seba jeho tričko, ktoré som v poslednej dobe používala na spanie. Šuplík som pomocou boka zatvorila a vybrala sa späť k milovanému na moju posteľ. Všimla som si ako hĺtavo pozoroval moje telo a usmiala sa pri myšlienke, že ho stále priťahujem. Keď som sa začala štverať na posteľ posunul sa na stanu a odkryl jednu stranu matraca, aby som tam mohla vkĺznuť a pritúliť sa k nemu.
,,Laura, vlastne, chcel som sa ťa na niečo opýtať." začal vo chvíli, keď som sa k nemu pritisla a konečne si vydýchla po namáhavom dni.
,,O čo ide Niall?" usmiala som sa a medzi prsty som vtiahla tie jeho a začala sa s nimi hrať. Istým spôsobom ma to ukľudňovalo.
,,Kým si bola v sprchne našiel som toto a dosť ma to zaujalo. Čo je to?" opýtal sa ma a pred nos mi strčil mne dosť známe papiere.

,,Ako si to dopekla našiel?!" zvýšila som hlas a zazerala na papiere v mojich rukách.

5+ komentárov? Prosím.
DCT pridám zajtra. :)

5 komentárov:

  1. Acksbeksbslaneodoapjdjaj!! Co.to má sakra za papiiiiir :3 nenatahuj! :( a.paško děkuji za část, vážím si tohooo :* zboznujuuuuuuu <3

    OdpovedaťOdstrániť
  2. fajnove :-))))) Soff.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Úžasný Salancííík :) Nemohla jsem se dočkat dalšího dílu Secrets!!! Doufám, že co nejdřív bude další :3 Těšiing :P

    OdpovedaťOdstrániť