utorok 30. júla 2013

Pozastavenie blogu do konca prázdnin. :/

Viem, viem.
Časť som nepridala už niečo cez dva týždne, ale pochopte, toto je potrebné.
Sú prázdniny, pre mňa dosť vyťažený čas. Zo začiatku bola nuda, ale teraz sa to akosi rozbehlo. To bude asi tým rozchodom s ním. :'( Neriešim. 

Chcem Vám len oznámiť, že blog pozastavujem do konca prázdnin. Ak dievčatá pridajú niečo nové, nebudem sa brániť, ale z mojej strany do konca prázdnin nič nečakajte.
Za prvé nestíham písať časti a za druhé zajtra odchádzam na 2 týždne preč. Do Viedne.
Určite tam napíšem veľa vecí. Keďže internet tam nebude pridám ich až potom. Uvidím ako budem stíhať, ale do 14.8.2013 sa tu odo mňa určite nič neobjaví.

Prepáčte.
Stále Vás ľúbim a dúfam, že nezabudnete. 
Trošku, trošku viac ma mrzia komentáre, ktorých je čoraz menej. :(

Majte sa.
*K

1 komentár: