pondelok 17. júna 2013

Och.

Dievčatá ja viem, že som už dlho nepridala kapitolu. 
Som si toho plne vedomá, ale posledný mesiac je veľmi ťažký. Nestíham skoro nič a ak mám aj trošku času, tak sa ho snažím tráviť s kamarátkami alebo s ním. 
Chcem len napísať, aby ste vydržali ešte cez tento týždeň a sľubujem, že tento víkend už bude nová časť, teda ak ju ešte chcete a nezanevreli ste. Viem, je to mesiac a na vašom mieste by ma to tiež prestalo baviť. Myslím to čakanie. 
Proste sa posnažím, aby ste boli spokojné, čo najskôr a začnem pridávať znova pravidelne. 
Možno to nemá význam takto sa "ospravedlňovať", ale ja proste chcem, aby ste vedeli prečo som 'neaktívna', ak sa to teda dá takto nazvať. Dúfam, že ma pochopíte a nebudete sa na mňa hnevať za toľké meškanie. Ľúbim Vás či o to ešte stojíte alebo nie. 

*K

1 komentár: