piatok 29. marca 2013

Happy Easter! :3 *K

Ani neviem, čo Vám sem idem napísať, ale nevadí :D
hlavnou myšlienkou je, aby som Vám popriala


aby ste
si užili prázdninky, aj keď neviem či sa to v takomto počasí dá..
stačí sa len pozrieť von oknom a už mi je zima.. zase.
želám Vám hlavne pohodičku s rodinkou a všetko okolo toho..
veľa kupačov Vám želať nebudem, pretože ja sama to nenávidím.
je to najblbší zvyk, čo môže byť a mňa nezaujíma, či to chalani majú radi alebo nie.
ja to nenávidím a bodka. Snažím sa presvedčiť mamu, aby sme niekam šli a keďže je aj ona haterka tejto čalamády zatiaľ sa mi to darí. Asi pôjdeme niekam vyvaliť zadky.

k časti 'of Secrets' :)
neviem či sa mi podarí niečo napísať dnes alebo až zajtra. Pokúsim sa a hlavne urobím všetko preto, aby bola.
Už mám aj rozmyslené čo v nej bude, takže by sa to mohlo dať. Idem skúsiť niečo napísať, ale neviem či z toho bude zmysluplný výsledok.

Všimla som si, že jeden z komentárov k 15th bol o vzájomnom na blogu. Čiže o tom, že by sme sa dali do 'spriatelených' blogov. Ak bude takáto požiadavka z vašej strany nepíšte ju pod kapitoly, ale na naše osobné účty (*K & Janii) alebo na našej FanPage na fb :) do správ vám to stačí a my Vám kľudne vyhovieme. Keďže Janii teraz nie je aktívna, píšte hlavne mne.

Ešte niečo? Nejaké otázky?

Kľudne píšte dole do komentárov aj o tom, ako budete vy tráviť Veľkú Noc :)
Rada sa Vám povenujem :)

PS: ľúbim Vás!

*K

pár veselých farebných obrázkov na zlepšenie nálady :)




čo by to bolo bez nich? :3








slinky slinky? :3 ja viem :3

majte sá! :*


2 komentáre:

  1. haha,aj ja by som sla vyvalit zadky:-D:-D ty pises takuprimne ze aj tento clanok bol super..

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. júú :D :3 moja krásna :D som rada, že si sa zasmiala na mne :D to bol účel :D :D úprimne? :D snažím sa :D Ďakujeeeem :*

      Odstrániť