pondelok 11. marca 2013

Challenge: Day 1 (by Janii)



Day 1: A photo of your favourite member and why.

Ahojte :)

Kto je mojím favourite member to už asi všetci dobre viete. Kto nie, tak ho sem pekne krásne vycapím :)

Áno, je to Nialler :)
A prečo?

Nie je to očividné? Veď je to také moje slniečko :) Veľmi ma mrzí, že to na začiatku nemal ľahké, že ho veľa ľudí neprijalo a mysleli si, že do kapely nepatrí. Opak je však pravdou. Je výnimočný taký aký je a ja dúfam, že sa nikdy nezmení. Je dopĺňajúcim článkom, pretože bez neho by to nebolo ono. Jeho jedinečnosť vidieť vo všetkom...

Je to proste on, s nebeským hláskom, azúrovými očkami, koľajničkovým úsmevom, bezodným žalúdkom a tým najkrajším a najdokonalejším srdiečkom :)

Neviem či ho niekedy stretnem, je skôr pravdepodobné, že nie a myslím, že povedať mu ako veľmi ho mám rada je viac menej nemožné, ale nikdy nehovor nikdy :)

Jedno však viem, ten deň by bol tým najkrajším, pretože...každý človek chce vidieť anjela, chce zistiť či naozaj existuje a potvrdiť si tie chýry, že je dokonalý. Viem, že Horan by bol, pretože ak nie je anjel on, potom už nikto :)....

a čo vy? ktorý je pre Vás ten best?? :)

Janii

3 komentáre:

  1. ON je malé Írke zlatíčko ;)keby nebolo jeho tak one direction ani nepočúvam...jediné načo sa teší keď spievajú je jeho sólo :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ja mám rada každého...každého na 100%,ale viem,že každá Directionerka má jedného,ktorého miluje na 101% u mňa je to Zayn ;)*

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Pre mňa Niall :) A.. súhlasím s tebou :)

    OdpovedaťOdstrániť