sobota 12. januára 2013

True about Zerrie! by Janii



Happy Zayns Birthday Day to every1!!!
#HappyBirthdayZayn  

Tak tento krásavec má dnes 20 rokov, wau, ale to prešlo :)
 
 A práve k nemu a k Perrie sa chcem vyjadriť :)
Avšak, najprv blahoželania od jeho blízkych :)

Pezz (FB)
Happy birthday to my love, my life, my everything, my Zayn Malik.... i love you so much and more than anything, my boo  
I LOVE YOU BABA SO MUCH <33333333333333333 HAPPY BIRTHDAY ONCE AGAIN AGAIN AND AGAIN :D

Harry (FB, TT)
HAPPY BIRTHDAY Zayn Malik BAD BOIIII!! Happy 20th to a great great friend. Had some amazing times, looking forward to more! Love you bro .x

Louis (TT)
Massive happy birthday to my brother @zaynmalik . See you in a bit ! Huge love !

Niall (TT)
Massive happy birthday to one of my best mates! @zaynmalik ! 20 now ! Wohoo! Pints

Tak, a teraz už k jadru veci :)

Keď sa pozriem na to spätne, mrzí ma, ako som sa správala.
Sama sa čudujem, že som bola taká sprostá.

V čase, keď sa dal Zayn s Perrie dokopy a na verejnosť vyšli fotky ako sa vozia na kolobežke, isto viete, ktoré mám na mysli, som bola Zaynom doslova pobláznená, veď kto by nie, a bol mojím obľúbencom. Viete, že teraz je ním Horan, ale o to nejde. Zayna som vtedy tak obdivovala a skutočne platonicky milovala, že s nejakou blonckou Perrie, som sa proste nemohla zmieriť. Prišlo mi čudné všetko okolo ich vzťahu, po nete behali konšpirácie, že je s ním len pre slávu, že sa chce aj s jej skupinou presadiť, zviditeľniť.

Teraz len krútim hlavou a zastavuje sa mi rozum. Ako som mohla byť taká sprostá? Kvôli svojej hlúposti som nenávidela takú skvelú osobu s úžasným hlasom a charizmou, a myslela si, že nie je pre Zayna dosť dobrá. Lenže teraz, teraz je to všetko iné :) Pezz zbožňujem, rovnako ako Little Mix, a to len vďaka Zaynovi. On mi ukázala aká je skvelá a za to mu ĎAKUJEM!

Tí, presne VY, ktorí si myslíte, že Pezz, ako ju Zayn rád volá, je s ním len pre popularitu sa mýlite! Ale ak vás nepresvedčili moje slová, možno uveríte Zaynovým, pretože ten Perrie ľúbi najviac na svete. Že Bad Boi? Tento chlapec je citlivejší ako si myslíme a svoje dievča si ochraňuje ako pravý muž :). Neveríte? Ani teraz? Tak dobre...čítajte, pozerajte a presvedčte sa!

18. septembra 2012 (Zayn's real FB!)
In love with a Rose. Shes Beautiful, smart, talented, caring. Idk, shes me, shes been hurt like I have, But I know shes my other half, and I love her so much x 

23. septembra 2012 (Zayn's real FB!)
My rose is shining tonight :) x

10. novembra 2012 (Perrie's real FB)
Happy birthday mummy malik, love you xxx

16. novembra 2012 (Perrie's real FB)
Sorry but i had to say this, my boyfriend got the best voice ever really hahaha, i love take me home :D

4. December 2012 (Zayn's real FB!)
im not asking people to like perrie, just dont hate on her. she havent done anything to you

4. December 2012 (Zayn's real FB!)
Mine x — s: Perrie Edwards.

  6. December 2012 (Zayn's real FB!)
Perrie had to remove her tonsils, shes in hospital get well Perrie i love you so much baby x

7. December 2012 (Zayn's real FB)
Best i ever had, never let you go babe x — s: Perrie Edwards.


7. December 2012 (Zayn's real FB!)
My everything. Never ever have I been more comfortable. — s: Perrie Edwards.
   
8. December 2012 (Zayn's real FB!)
i didnt start the fight with max from the wanted for nothing, hes the one who tried to flirt with perrie when they met each other on x factor! i was just defending my girl!

9. December 2012(Perrie's real FB)
Mum and zaynie at msg last monday
 
21. December 2012 (Zayn's real FB!)
Perrie Edwards just finished decorating the tree I didn't really help :( ha sorry x

21. December 2012(Perrie's real FB)
Whenever zaynie share a pic of mine, haters come on my profile and send me hate comments.... i just got something to them: hi haters hope you are having a good day <3333333


9. januára 2013 (Zayn's real FB!)
Relaxing.... Hmmm a movie, a girl... This is life.
 
11. januára 2013 (Zayn's real FB!)
Hmmmmm those days when you just relax and listen to the radio.... Nothing else matters but you and your girl :)

Twitter (Hatchi)
 aww


tak čo? ešte stále sú spolu len pre Pezzinu popularitu :)
#TeamZerrie

Janii

6 komentárov:

  1. Zerrie zbožňujem najviac zo všetkých párov <3

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Aj ja som mala s Pezz na začiatku problém, ale potom som objavila Little Mix a zapáčila sa mi. Podľa mňa je úplne dokonala a zlatučká :))


    ZERRIE FOREVER <3

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Little mix zbožňujem všetkými desiatimi a všetky tie veci čo som v článku písala, všetko to ma len ubezpečuje, že Zaynie je s Pezz šťastný, a o to vlastne ide :) držím im palčeky :) ďakujem :* :3

      Odstrániť
  3. Máš úplnu pravdu.. ja som bola z tých, ktorá mala Perrie od začiatku rada a tak je tomu do dnes. Zbožňujem ju.
    Ani som nevidela tie ich statusy, ale viem a verím tomu že sa majú radi :D A nech sa celý haters strčia do riti!

    OdpovedaťOdstrániť
  4. tiež som ju najskôr vôbec nemusela, prišla mi že chce zviditelniť skupinu, ale tiež som názor zmenila, keď som sa o nej viac dozvedela...a bola som blbá, nadávala som na ňu, len kvôli tomu že je so Zaynom (môj najoblúbenejší) a proste, že takto verejne sa dali odfotiť na tej kolobežke, ale časom proste...mi došlo, že s ním nie je určite kvôli peniazom a sláve...a teraz, ju,spolu so Zaynom mám rada tak isto ako Payzer alebo Elouanor :)

    OdpovedaťOdstrániť