pondelok 21. januára 2013

Skryté tajomstvá 19.kapitola

dnes sa Vám ozýva *K za spolupráci Janii a Katky.. 
dnes sa chystám na Secrets, takže dúfam, že budú čo najskôr :)
pozdravujeme a ďakujeme :3 :)
____________________________________________________________________

HARRY

Bol to asi jeden z najťažších odchodov   z Londýna za poslednú dobu.  Na   nočnom stolíku som jej nechal papierik z odkazom a vydal som sa na dlhú cestu za „veľkú mláku“ 

 Ako náhle som vystúpil  z lietadla   oslepili ma slnečné lúče New Yorku. Vyzliekol som si mikinu a pridal do kroku. Prešiel som všetkými tými kontrolami.  Vyšiel som na  parkovisko a nastúpil som do čierneho veľkého auta.

„ Ahoj Mike.“ Pozdravil som šoférovi
„Ahoj , Harry. Môžem štartovať?“  pozrel sa do spetného zrkadla a ja som prikívol.  Už teraz mi chýbala neviem si predstaviť ďalších dva a pol týždňa  bez nej. Celú cestu som bol  ponorený v mojich myšlienkach takže som ani nestihol zaregistrovať že už stojíme pred hotelom, Mike ma musel na to upozorniť.
„Harry, nechcem ti pridávať na starostiach ale pred hotelom už čakajú fanúšičky.  Volal som s Paulom a ten si myslí že by si ich mal aspoň  pozdraviť.“ Povedal pokojným hlasom.
„ Čo sa dá robiť.   Rýchlo ich pozdravím a potom  pôjdeme. Som  unavený ako pes.“  Vystúpil som  z auta a potešil som nejednú fanúšičku úsmevom.


„Harry! Bratček!“ zvolal natešene Louis a uväznil ma vo svojom objatí.
„ Tak čo aká bola cesta?“ opýtal sa ma Liam a taktiež ma objal
„chceme všetko vedieť!  Z toho sa už len tak nevyvlečieš.“   Zavesil sa na mňa vysmiaty Niall. 
„Chalani rád vám  všetko  vyrozprávam ale teraz ak mi dovolíte chcem sa osprchovať a pospať si. Zajtra bude na všetko čas. A inak kde je Zayn?“ opýtal som sa na nášho narciska ktorý mi tu chýbal.
„Išiel von s Perrie.“  Odvetil mi jednoducho Liam.
„Jasné.“
„To vieš, zaľúbený tí sú chránení.“ Zasmial sa Louis. Načo som sa musel pousmiať.  Nie všetci.


V sprche som na ňu celý čas myslel.  Jej oči, jej úsmev a smiech.
   Včera večer keď som si k nej ľahol, bolo to úžasné. Rozprávali sme sa hodiny a hodiny.  Keď som videl že už sa jej  zatvárajú  azúrové očka začal som jej hmkať a potichučky spievať  They don´t know about us. 
„ To je krásna pesnička. Od koho je?“ spýtala sa ma pošepky.  Chvíľu som sa na ňu tak pozeral ako keby mala tri oči. Po ticho som sa zasmial. Otvorila svoje veľké kukáľe
„ Hups. Prepáč.“ Povedal keď sa dovtípila že tá pesnička je naša.
„ Vieš, ja som tu už ležím takmer týždeň a vôbec nemám poňatia čo sa deje von. Len tu čučím a pozerám do blba.“
„Nie nemusíš sa ospravedlňovať. Mohol som si to uvedomiť. A vieš čo mám nápad. Nechceš si ich vypočuť?“
„ Jasné! Že váhaš.“   V očiach sa jej mihli iskričky nadšenia a ja som  z mikini vytiahol svoj I pod a slúchadla. Ľahli sme si oproti sebe a ja som zapol   Take me home.   Celý čas nehybne ležala a občas keď už vedela melódiu si potichúčky hmkala.   O chvíľu už bola úplne ticho a ja som si uvedomil že už spí. Vypol som hudbu  a dal jej pusu na čele. Sadol som si do kresla oproti jej posteli a ani som nevedel ako a zaspal som. Ráno som sa zobudil  na zvonenie budíka ktorý som rýchlo vypol aby ju nezobudil. 

„ Harry, bro. Čo sa deje?“ vošiel mi do izby  Louis.
„Nič , nič. Malo by sa niečo diať?“  zahováral som
„ Prečo si tak veľmi chcel ísť do Londýna?“ opýtal sa ma  na rovinu.
„Viem že sa niečo deje a to sa nesnaž zakryť. Stalo sa niečo o čom by sme mali vedieť? Vieš že nám  všetko môžeš povedať.“ Ťľapol ma po chrbte a sadol si na kraj postele.
„Viem, viem. ale som na vážkach.  Je to celé také zložité.“ Povedal som sklamane.
„Nič nie je také zložité aby sa to nedalo vyriešiť. Noo vlastne okrem žien.“  Zasmial sa Louis
„ A to povedal kto?“  opýtal som sa ho so žartom v hlase.
„ Ten kto sedí pred tebou.“ Zasmial sa.
„ Tak to máš čistú pravdu. Ženy su jedna, veľká hádanka. Aj keď.. nebol by som si  tým momentálne taký istý.“
„ Ale nebodaj sa nám  mladý pán sukničkár Styles zaľúbil?  Alebo je to len jedna z mnohých?“ opýtal sa ma a ja som celý očervenel
„Nebodaj mám pravdu?“ zvolala nadšene. Rýchlo som mu ústa zakryl rukou
„Psst.  Ja neviem.“ Priznal som po chvíli ticha ktoré medzi nami panovalo.
„vieš ona je iná ako všetky predchádzajúce.“

do 20 kap. 10+ komentov
*K

5 komentárov: