sobota 19. januára 2013

Happy B-day! by Janii


Dnes má narodeniny ten najúžasnejší človek, akého som mohla spoznať!
Moja Klaudia! Už 15-ročná!!!
dúfam, že sa nehneváš, že som sem hodila tvoja fotku, ale si krásna

Zlatko, môj pašo najkrajší, môj pašmont najzlatší, chcem ti popriať len to najlepšie čo môžem zo priať :)
Prajem ti ešte raz a kľudne by som aj stotisíc krát, veľa zdravia, šťastia, lásky (nech ťa Patrik počúva, lebo si ho nájdem! :D) a nech sa ti splní všetko čo si budeš priať! Myslím aj tie najtajnejšie priania, aké sa v tebe skrývajú. :)

Ďakujem osudu, chalanom, ale hlavne SMH, že som ťa spoznala. Len ty! ty si ma priviedla k písaniu, za čo ti budem ďakovať do konca života, to mi ver.
Chcem napísať aká si úžasná, ale slovami sa to asi nedá. Možno si niektorí myslia, že sme len 'spoluadminky', ale ty si mi hlavne kamarátka, ktorú si nedám za nič. Presne tak, za nič! Ani za sto Niallov! :D

Ďakujem ti za všetko, za to, že keď mám zlú náladu a nechce sa mi vysvetľovať, tebe stačí pár slov, občas len veta, aby si všetko pochopila. A zase mne stačí iba pár slov od teba, aby si ma potešila, rozosmiala...(vieš na čo narážam :*)

Už mi dochádzajú slová, čo je u mňa raritou.
Ty vieš ako ťa zbožňujem, a zbožňujem ťa každým dňom viac a viac.

Ľutujem len to, že nebývame k sebe bližšie, ale aj to sa dá prekonať.
Sľubujem ti, že ak sa nestretneme tu, tak v Anglicku raz určite!
Ale aj na Slovensku!

Ľúbim ťa!
Najviac, ako sa dá!!!!

Tvoja Janii

Chce sa niekto ku gratulácii pridať?

3 komentáre: