utorok 8. januára 2013

for u everything! by *K

dievčatká moje krásne.. som strašne smutná, že Vás zanedbávam.. :(
na školu sa nevyhováram.. síce teraz mi bráni v písaní 5th Secrets, ale.. oh :(
musím sa učiť a ja nič neviem.. je mi to strašne ľúto.. prepáčte mi prosím, že meškám..

čakajte na pointu a prosím prečítajte si ju.. 


dnes nám na slovine odovzdávala slohovky z tohto roku.. síce ja moju ešte nemám dopísanú, keďže som vtedy chýbala a mám len koncept, ale nejako to zvládnem.. dúfam..

téma bola: Verný priateľ je medicína duše..

moja kamarátka.. Dianka.. si vzala na revanš mňa.. rozplakala som sa od šťastia, keďže tam napísala také veci, ktoré.. ehm.. ani neviem ako to nazvať.. krásne!

spomenula tam aj moje písanie a konečne sa dostávam k POINTE..

,, ..raz mi povedala jednu veľmi zaujímavú vetu: 'Tí ľudia, ktorý čakajú na ďaľšiu kapitolu mi za to stoja'.."

malá veta, ktorá sa mi vryla do srdca a vlastne.. vtedy som si uvedomila, čo všetko pre mňa znamenáte vy a písanie..
.. nielen únik z reality.. z toho hnusného a škaredého sveta, ale aj spoznávanie sa s novými ľuďmi, ktorí majú také záujmy ako mám aj ja.. ktorí mi budú oporou a budu pri mne stáť, aj keď ma nepoznajú osobne.. 
ste to VY! 
to vy stále pri mne stojíte.. to vy ma držíte tam, kde ma ostatní pustia na dno..  

Ďakujem

to najväčšie a najkrajšie.. myslím na Vás.. stále a do smrti Vám budem vďačná za všetko, čo pre mňa robíte aj keď Vám sa to zdá ako nič.. 
 
neviem ako veľmi sa Vám mám poďakovať.. hlavne ďakujem za všetky vaše komentáre a za podporu, bez ktorej by som bola tak akurát v riti a nie tam, kde som tu.. spolu s Janii  

dúfam, že raz, keď vydám knihu tak na mňa nezabudnete a kúpite si ju :)

ľúbim vás a neskutočne zbožňujem! :3   

ak som na niečo zabudla, hlboko sa ospravedlňujem, ale domov došla mama :(
idem sa učiť chémiu, ktorú z duše nenávidím..

1 komentár: