štvrtok 13. decembra 2012

few words and..break..by *K

Už dlho som sa Vám takto neozvala..asi preto, lebo nevládzem..nie po fyzickej..skôr po psychyckej stránke..chvíle šťastia vystriedali depky a všetko okolo toho, ale nebudem to komentovať pretože by som Vám len zhoršila náladu..

Dance to Love je už pri konci a posledná kapitola uzrie svetlo sveta niekedy zajtra..dúfam, že áno..dúfam aj, že sa vám moja druha kapitolovka páčila, a že nepohrdnete ani treťou..dievčatá vedzte, že vy mi dokážete vyčariť úsmev na tvári, ale ja..

ale ja..potrebujem pauzu..proste potrebujem pauzu..potrebujem sa zregenerovať a všetko ostatné hodiť za hlavu..áno..aj Haylor..pretože to aj s Marošom ma v poslednej dobe ničí najviac..najviac ako len môže..

nechcem, aby ste sa na mňa hnevali, alebo neviem čo, ale proste to musím urobiť..neviem ako dlho to bude trvať ani Vám neviem sľúbiť kedy sa znova ohlásim..môže to byť deň, dva ba môže to byť aj mesiac, ale jedno Vám sľúbim..raz prídem a budem taká plná všetkého možného až budem otravná..

verím, že na mňa nezanevriete a verím, že sa o vás Janii postará (ako vždy) skvelo..vydržíte to bezomňa..:) nebojte..budem sa sem pozerať každý deň a ak sa bude dať tak Vám odpoviem, ale prosím dajte mi chvíľu na pauzu..veľmi to potrebujem..

veľmi krásne Vám ďakujem za všetko..a verte či nie..práve počúvam They don't know about us a slzy mi tečú po lícach..

..ale to prejde..dúfam..ešte jedna novinka..môjho najlepšieho kamaráta pomaly prerábam na Directionera..ani neviete ako ma to potešilo..našla som si bračeka..


prosím len nezabudnite na jedno..neskutočne Vás ľúbim a ste mi ako sestry..:3


PS: NAJVIAC VÁM ĎAKUJEM ZA DOKONALÚ NÁVŠTEVNOSŤ! <3

*K


1 komentár:

  1. Claudie.. Daj si pauzu, odreaguj sa, ale potom príď ! či sa nám páči DTL ? Jasné ! tvoje všetko sa mi páči ! Ja ti len chcem povedať jedno.. ty nám nemáš začo ďakovať, to my tebe, a preto veľké ĎAKUJEM !! ♥ Love you :* xx

    OdpovedaťOdstrániť