sobota 13. októbra 2012

Busy time by Janii



ahojte žienky moje :*

ako sa máte?? moje hlavná otázka, na ktorú mi neviem či odpoviete :/

ak mám povedať úprimne, byť vami, možno ani nie :D

viem, čo sa týka GW úplne moju poviedku zanedbávam, bola som tak nadšená mojím nápadom a všetko okolo novej veci, ale..proste nemám čas, nie že by som nemala chuť alebo by ma to nedajbože prestalo baviť, to vôbec nie, ale..ale proste škola ma strašne zamestnáva a v poslednom čase som nejaká chorá a keďže nemôžem byť doma, pretože jeden týždeň byť doma tak školu nedobehnem ani do štvrtáku, tak to písanie nie je naozaj jednoduché
ale snažila som sa, máte tu novú jednodielovku z môjho 'pera', mám rozpísanú samozrejme aj ďalšiu vec a v zálohe ešte aj skvelý námet na jednodielovku zo sekcie Janii & Luss :D čo vám poviem , nápadov mám požehnane, ale času a náladu tvoriť...no s tým je to už horšie..ale ak vás môžem potešiť, práve píšem ďalšiu časť GW a ak dnes nikde nebudem musieť ísť, myslím, ak ocko nič nevymyslí, možno ju aj dopíšem :) ja sa budem fakt, fakt snažiť!!! držte mi palčeky :*

Ľúbim Vás najviac :* vaša Janii

btw: kto ešte nedal lajk, naša fanpage stránka na FB: https://www.facebook.com/Imaginestoriessblogspotsk 


2 komentáre:

  1. Ahoj Janii :)
    Co ti mám povídat? Škola mě zaměstnává tak, že pomalu nemám čas ani na svoje vlasstní zájmy. Ale tak, nějak to přetrpíme :)
    Zrovna teď píšu díl svojí povídky. Na tu mám taky čas jen málokdy, tak to doháním o víkendu :)
    Moja, jen na svoje zdraví dávej pozor :)
    Těšing na 1dílovku a novou část GW! :*

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ahoj Nickie :* juuj tak aspoň nie som sama, ktorá cez týždeň nemá na nič čas :D tak sa aj ty len držkaj, ďakujem :) práve si robím čaj, dúfam, že to pomôže, pretože už týždeň nemám hlas, teda mám, ale taký chrapľák, a už ma to dosť nebaví :D ďakujem moja :*

      Odstrániť