piatok 7. septembra 2012

MTV VMA's 2012 by Janii


WE GOT IT!!!
 
nominovaní v troch kategóriach a domov si odnášajú práve 3 ocenenia :)
 
nedokážem ani povedať ako som na nich hrdá :) #Proud
 
viem, že za to, že vyhrali máme zásluhu práve my, fanúšikovia, ktorí do úmoru hlasovali, ale ďakujem tým, ktorí ich nominovali, pretože to bol prvý krok, ktorý sme my rozvili :)
 
tak si to trošku zhrnieme, viem, že je to na každej FanPage stránke, ale náš blog nemôže byť horší, no nie? :)
 
vyhrali v kategórii: Best Pop Video, Best New Artist a Most Share-Worthy Video
 
čo sa týka tých posledných dvoch, pomohla som aj ja, hlavne v tej poslednej, keďže som na Twitteri spamovala ako divá :)
 
som rada, že chalani porazili Jussa (Justin Bieber), nevravím, že ho nemám rada, ale ak porazili jeho, porazia hocikoho
 
na um mi prišla myšlienka ako sa asi musí cítiť Niall, keď porazil svojho idola, musí to byť super pocit, aj keď sú kamaráti a spolu so Zaynom strávili celý deň :)
 
samotné MTV som v noci nekukala, nemala by som ani veľmi kde, ale bolo to v noci o 2 a nie som zase až taká akčná, aby som to kukala :D Luss však pozerala a ráno v buse do školy aj tak vyzerala :D na angličtine sme kukali video ako im Katty Perry odovzdávala cenu a keď dala pusu, podotýkam na ústa, Niallovi aj Hazzovi šla som puknúť :D hlavne pri Niallovi, ale čo už, chlapci sa isto tešili :) Liam, Louis aj Zayn len pekne na líčko, veď majú priateľky :) btw El a Dan boli v hľadisku a sedeli za nimi :) je jedna krásna fotka ako sa tešia :)
 
čo by som ešte dodala? hodím vám sem pár fotiek a aj video, isto ste už všetko videli, ale aj tak ich sem dám :)
 
Proud Janii :)

dokonalosť? slabé slovo!
občas stačí veriť :)

Harry naj :D

btw rozbila to Katty :D po Hazzovom bozku sa dáko rozvášnila :D ehm, kto by sa nie :D
El a Dan :)

s Jussom :)

šmakla by som :)

4 komentáre:

  1. ja som to pekne poctivo sledovala s Luss :) a bolo to vážne úžasné :) tešila som sa ako malá s nimi :D najhoršie bolo nájsť nejaký schopný link čo neseká :D ja tiež nehovorím, že neznášam Justina, ale keď ho porazili v 2 kategóriách :O wow, tak to bolo úplne super :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. viem, viem :) si to mala pekne z prvej ruky :) juuj, veď aj ja, viem Luss mi vravela, že si našla link :)

      Odstrániť
  2. Áno, prežívali sme to, ako sa najviac dalo!! :) Ale Moni to zvládla na 1-tku a našla schopný LINK!! :) :*

    Áno, doteraz som nespala... Ale asi veľmi skoro pôjdem :D

    Hey!!! Hazza! HE'S MINE!! :D

    No proste... som na nich hrdá :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. áno he is tvajn :D :D prepáč, viem, že je to your :D :D

      Odstrániť