sobota 1. septembra 2012

1st of September :) by Janii

 Ahojte :*
(keď nie poviedka, aspoň sem pridám pár riadkov)


ako sa máte? moja základná otázka :)

ako sa už píše v obrázku GOODBYE AUGUST, WELCOME SEPTEMBER, chcem aj ja privítať nový mesiac (bacha v názve je už písmeno R, tak neseďte na zemi :) ak viete, čo tým myslím)

 prázdniny, teda mesiac júl a august zbehli strašne rýchlo, ale to viete aj bez mojej zbytočnej poznámky!

už som písala aj v článku pred-predtým, že dúfam, že ste si prázdniny užili :) nevyjadrilo sa mi tam veľa ľudí, tak len dúfam, že hej :)

a ako ste si užili posledný, plno-platný, prázdninový deň/večer? myslím včerajšok, 31st of August? čo sa týka mňa bola som baviť :) asi nepoznáte malú dedinku Divín (býva tam Ružiná fest) tak presne tam, je to taká plechová "škatuľa" volajú to Hangár :D no tak som šla, čo to dá :)

a bolo SUPER! naozaj bavila som (popila ehm) tancovali sme do rána :) 

lenže problém prišiel až po tom, prišli sme domov už o 3, pretože ráno o 7 sme mali ísť krstnej pomáhať vyberať krumpľe (po vašom zemiaky :D) 

do školy vstávam o 5, akože zvykla som si, ale dnešné ráno bol fakt HARDCORE :D našťastie nám krstná o pol 7 poslala sms, že stačí prísť o 8 :D to ste nás so sestrou (aj ona bola na diske) mali vidieť :D čelovka do postele, :D teda ja spávam na poschodovej takže som sa tam najprv musela vytrepať :D

nakoniec sme sa ku krstnej dostali, ale vyberanie bolo na zaplakanie, pršalo a nakoniec sa nám aj traktor pokazil, všetko však nakoniec dobre dopadlo, však sme detvania, nie? :D

teraz akurát ležím v spálni na manželskej posteli a sestra pri mne drieme :D včerajšok teda aj dnešok ju zmohol :D

mám otvorený aj word s God's wings 1st, ale ani neviem či to niekto bude čítať, dnes to asi nedopíšem, nemám slinu ani inšpiráciu, takže sa na mňa, ktorí na to čakáte, nehnevajte prosím :) chápte ma :D

užívajte si chill posledných "prázdninových" chvíľ a hlavne sa držte!

btw, nebojte sa :D ani ja neviem čo si v pondelok obliekam :D

Vaša Janii

4 komentáre:

  1. Pekné prázdniny..:D S obliekaním mám najvetšie dilema..:D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. tak tieto dni si teda mala poriadne akčné :D ale mala si super prázdniny :) a ani ja sa nemôžem sťažovať :D inak aj po našom sú to krumple s tým, že u nás sa moc nemäkčí takže také, že by som prehnane používala ľ nehrozí :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. to ti poviem :D tak hej, najlepšie aké som kedy mala :) jááj u nás sa mäkčí, to furt, veď ak si kukala dáky TC počula si :D

      Odstrániť