piatok 10. augusta 2012

Žijeme :D Janii :*

Tu som :*

ja len, aby ste sa nebáli :) žijeme aj s *K, aj keď nič nepridávame :)

snaha sa však cení :) ja sa trápim nad ELL, viem presne ako to chcem, čo tam chcem, ale nejako sa neviem prinútiť otvoriť Word a začať písať :/ niečo už mám napísané, ale stačiť to nebude, chcem to veľkolepé, keď už to bude skoro koniec :)

možno si niektoré poviete, že ešte nechcete koniec, ale ja už tam fakt, nie že nemám čo písať, ale už nechcem, od začiatku som mala jednu predstavu a keď sa už k nej tak nezadržateľne blížiť, odkladať to naozaj nejdem :)

v mysli  mám námet na novú poviedku :) ešte sa mordujem s názvom, ale myslím, že dnes som aj tento oriešok rozlúskla :)

dúfam, že sa vám to bude páčiť :)

a čo mám nové?

ani nič :D

včera som s Luckou robila ten Twitcam, neviem či ste ho niektoré videli, ak hej, som rada, ak nie..máte smolu, lebo sme to neuložili :D

dobre, poviem pravdu, niečo som stlačila a celý TC nám padol, ale aj tak :D radšej to nevidieť už nikdy :D

žiaľ alebo našťastie budeme robiť Twitcam aj po druhé :) vidím to na pondelok alebo utorok, keď Lucka bude u mňa spať :) juuuj už sa teraz teším na ňu :*

dám aj anketu, ktorý deň je pre vás lepší :) dúfam, že účasť bude lepšia ako minule :) ak by vás hlasovalo dosť, možno by Lucka dotrepala aj gitaru, lebo včera sme riadne hrali aj spievali :)

dnes som ešte pozerala, neviem či nový film, dobre pre mňa nový film, s Miley Cyrus, volá sa, že LOL, hodím vám sem odkaz na trailer s tit. :), mne sa aj celkom páčil :) taký americký žvást ako ja vravím :)

dobre žienky :* idem sa ja trápiť s ELL (asi) :* :*

vaša Janii


5 komentárov:

  1. tak ked vopred oznámiš presne o kolkej twitcam bude tak prídem pozrieť :) btw ja som trochu antitalent ale nenašla som Lucku na twitteri tak ak mi dáš jej meno tak ju follownem a snád ten twitcam stihnem a teším sa na ďalšiu časť :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. tak ten twitcam bude asi teda v pondelok nejako tak okolo obeda, luckin TT je @Me_Luss (má fotku s gitarou) takže ju kľudne môžeš "nasledovať" :D :D budem rada, ak ho budeš kukať, aspoň ma konečne uvidíš :D takého retarda :) nová časť bude :) ešte neviem kedy. ale bude :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. už ju nasledujem :D mna spoznáš podla mena :D no ak sa mi podarí dostatočne skoro vstať :D lebo no nemám sa teda čím chváliť ale pravda je že okolo obeda vstávam lebo spať chodím niekedy keď svitá :D ale ja vstanem a snád sa mi podarí to stihnúť :) teším sa :)

      Odstrániť
    2. tak som rada, neboj nič to nezačne skôr ako o pol 1 :D ešte sa najesť musíme :D ale akokoľvek bude dám vedieť sem na blog :)

      Odstrániť
    3. prepáč že som neprišla :/ zas som neskoro vstala a potom mi mama dala kopu úloh celý čas som na vás myslela :) snáď sa podarí ešte spraviť :)

      Odstrániť