pondelok 20. augusta 2012

Víkendy Adminky *K :)

Čautéé ženy :D
No..viem, že už pri 5ťke je 10 komentárov, ale nejako nemám slinu a tak pridám časť až zajtra..:)
No čo? Užívate si posledné týždne prázdnin? Ja áno a riadne :D
Názov príspevku je víkend ale ten môj posledný trval už od štvrtka..:D

Noo..štvrtok a piatok som mala chatu..:D najlepšie 2 dni vôbec..
Ráno ppč! a večer pipa :D Môj 17 ročný kamarát ma opil a ráno som sa zobudila nadžganá na ňom..ale jeba* :D Neviem čo k tomu mám napísať :D za všetko vravia fotky :D

A sobota nedeľa svadba..popravde by som bola radšej doma lebo tam bola strááášna nuda, ale večer sa to nejako rozbehlo takže je to celkom fáájn :D
Môj oco, mama a ja budeme asi viac na videu než nevesta a ženích samotný :D 
Večer prišli taký fájny chalani a jeden sa tam tak podobal na Zayna až som sa na neho pozerala s otvorenou pusou..akože fájny bol..:D Janii mala by si byť so mnou :D 

Nebudem Vám takto veľa rozpisovať lebo :D no nudím Vás :D Tu máte kúštičok fotiek :)


Ten v predu v tom modrom..To bol môj fájny vankúš!

S Natájkou :) Zbožňujem to dievča! <3

Mrs. Pani Dúhová :D
PS: Maťov oco :D

Ehm :D no comment :D

áno som rodinné škeridlo :D a čo? :D
Tá tetka sa volá Magda :D

Ámen :D
Ale chutilo fájne :D

Oco sa mi troška zhúlil :D
Troška viac :D

Ráno nám nešla voda a takto sme si robili kávu :D

Chudák pečeň :D

Rozlúčková :D
Každý s každým :D
Maťo fotil preto ho nevidno :D

No a ešte posledná svadbová :D
Mamin výstrih nevšímať :D je trošku odvážnejšia :D


Pochváľte sa mi vaším víkendom..Há? Počúvam :D
Vaša *K
Ľúbim Vás :)


1 komentár:

  1. Moja, trochu řehot, ale neni to tak strašný! :D Jsi kočka, pašááááne o.O :*
    Můj víkend? Zahrada, koupák , gril a dobrý pití :D Toť vše..ale plánuju něco, co tě překvapí! :) Luv ya babe :*

    OdpovedaťOdstrániť