pondelok 2. júla 2012

Môj život..by *K

Pre mňa to nieje iba chlapčenská skupina na ktorú sa za pár rokov zabudne.Tí chlapci sú súčasťou mojho každodenného života.Popravde neriešim už nič iné iba ich.Nedokázala by som odísť na leto z Tweetu a FB len kvôli tomu,že mi "kazia" život a že nemienim stráviť celé dni pri kompe.Je mi to jedno lebo ja tu chcem byť celý čas.Keby som odtiaľto vypadla na 2 mesiace no malo by toto všetko potom význam? Myslím,že nie.Tímto chlapcom som obetovala svoj život.Sú moje všetko.Fajn tak žijem v ilúziách a robím si vzdušné zámky ktoré sa nikdy nesplnia a ? Aspoň mám cieľ a viem prečo žijem...doteraz som to nevedela.Nemohla som furt nájsť dovod prečo vlastne existujem.Teraz viem,že mi bolo súdené byť Directionerkou.Nikdy to nechcem zmeniť.Oni to všetko zmenili.Cítim ako keby som ich poznala celý život.Pocit ako keby boli moji bratia s ktorými sa každý deň rozprávam aj ked som ich ešte nikdy nevidela :( Niekedy to bolí..áno...pomyslenie nato,že ostanem navždy len v snoch a žiadny z nich sa nesplní...ale to nedopustím...budem plávať,lietať,budem pracovať pre mňa za mňa na smetisku aby som si zarobila peniaze a dostala šancu sa s nimi aspoň raz stretnúť.Povedať im ako moc pre mňa znamenajú a hlavne to,že mi zachránili život.Hlavne Harry.Harry je tu ten čo mi zmenil život viac než ktokoľvek iný.Milujem ho.Neskutočne.Kľudne si o mne myslite,že si len namýšľam.Ale tu a teraz sa Vám zaprisahávam,že raz ho objímem a poviem mu čo pre mňa znamená.Nikdy by som ich za nič nevymenila a nikdy ich nechcem stratiť!Majte ma za blázna..kašlem na to! Mám sen a pojdem si za ním..nech to stojí čokoľvek.Lebo myslím si,že za svoj život sa musím biť...Musím sa biť za nich...za moj život ktorý patrí IM ♥







*K

2 komentáre: