nedeľa 1. júla 2012

Summer :) by Janii


Zrkadielka moje :* juchúú. Dnes tu máme prvý júl a nám sa oficiálne začali..začali HOLIDAYS!!! Teším sa. Dúfam, že tieto prázdniny budú lepšie, zábavnejšie, iné...  Tento rok oslavujem 17, áá som stará :D chápete 17. Ja neviem kedy som to stihla. Mám nejaké plány ako a kde osláviť, ale radšej budem ticho, aby to vyšlo. A čo vy žubrienky moje? Ako sa máte? Užívate si ten hic vonka. Ja osobne preferujem do takých 25°C, ale raz za čas je aj taký dobrý výpek super, hlavne na opaľovanie. Dodržujte pitný režim! Čo si pod tým predstavíte nechám už na vás :D. Myslím na vás pašovia :*. Dnes je u Kučerov guľáš párty a verte, v takom teple jesť ten horúci guľáš je na porazenie. Ale bol dobrý, šmakla som. Čakáme návštevu a potom sa to hádam rozbehne. Snažím sa písať ELL, ale dáko nemám slinu. Dnes som vám dala aj novú jednodielovku MY CHOICE, kto ešte nečítal tak, padajte!! :D Včera som bola s mojou Nikuškou na drinkoch ehm teda, chceli sme ísť baviť, ale nevydalo. Nevadíííí, aj tak bolo riadne super a tak sme sa nenasmiali ani nepamätám. V mysli si prehrávam posledné dni. V stredu sme boli v Tatroch (ja viem, že sa to volá v Tatrách, ale mňa to neodnaučíte :D) bolo super. No dobre, skoro som zomrela na lanovke, fakt som sa bála, ale ináč perfect. Zoznámili sme sa aj s dvomi chalanmi. Veď prečo by som im neponúkla v strede reštiky moje nedojedené hranolky. Ehm trošku trapas. Vo vlaku rozmýšľam, škoda, mohli sme sa s nimi zoznámiť. Otočím sa a oni tam. Rehot!!! :D Ehm, ale len medzi nami, ten Maťo bol ozaj hmm. Také krásne hnedé očiská nemá ani pán Malik. Dobre dosť! Toto je článok o mne a mojích trapasoch. Koniec roka: Janka dostala pero a pentelku lebo mala čisté jedničky. Nie, nie som bifľa to je talent :D. Potom do Tesca, kúpiť plavočky. Sú sexi a dokonca aj na mne :D :D. Tesco robí divy :D. Hodím vám sem pár citátikov, fotiek a videjko, nech máte na čom oči nechať. Keby dačo koment :* Ľúbim vás..vaša Janii



niečo takéto bolo aj včera :D








Kamarát taky rád!
Zbožňujem tento film!!!


tak, tak :D
V Tatroch
Ešte Birmovka :)

4 komentáre:

  1. 17 let? To seš ještě mladá kočko :) Přesně, tak okolo 25-28°C akorátní léto..tyhle vedra jako 30°C+ mě celkem zmáhají..jdu na tvojí jednodílovku pašo :) Těšim se :))) Jinak si užívej léta ;)
    P.S.: Co je s Klaudie? :))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. no neviem je to už dosť 17 :D treba sa mi do sveta hýbať :D :D jo zbožňujem jar keď je tak príjemne ešte aj mikinku znesieš a tak :) ďakujem, budem sa snažiť si ho užiť :) bež číťať...*K pridala príspevok kuk

      Odstrániť
  2. Nika Babicová1. júla 2012 o 21:22

    Úúúú som v tvojom članku. To je pre mňa česť :D No ten včerajšok vážne nemal chybu a tie naše smiechy :D Alkohol robí svoje :D Vážne som sa zabávala aj keď nie tak ako sme plánovali. Konečne sa niekam spolu dotrepeme a akcia sa zruší. Paráda. Ale veď už to poznáme. Ten náš vydarený fest. No ja som mala nervy. Ale aj tak bolo včera super. No a už sa teším na ten náš hviezdny týždeň :D To zase dopadne :D Ľúbkam ťa moja a ďakujem za všetko :-*

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. veru si :* tam nemôžem po včerajšku chýbať :D som zabudla napísať ako sme Žijeme len raz počúvali :D a so šoférom rozprávali :D :D veď ako ináč :D akože my raz niekam ideme a bác všetko sa ruší :D ehm fest :D :D nemám slof :D zlato bude dobre :*

      Odstrániť