utorok 24. júla 2012

Ľalalala :D (by *K)

Baby dobre ste si všimli :D :D
ŠIBE MI..:D
viem je to nezáživné a nudné.. myslím čítať o tom  :D ale ..ani neviem načo to sem píšem :D
Asi som to schytala od tých detí čo sú u nás..:D
Až do piatka..béé :D :'(
Moji dvaja bratranci sú u nás na prázdninách..
Jeden má 10 ..zlatý môj Dušík..taký ňuňu..stále sa na mňa len vešia a pusinkuje ma..ále to je v pohode :D veď..:D tss :D..:D
S tým druhým,Jakub sa volá, je to trošku horšie..čistý Nialler..má síce len 4 ale vojde sa doňho ako do štyroch vagónov..:D ako nie normálneho jedla..on by šrotoval len sladké.. pane bože..a aký je lakomý..lenže predsa..ten ma pusinkuje viac než Dušanko..a to je dosť..:D minule som sa od neho dozvedela, že mám 'pekné prsia' :D pričom som volala s kamoškou..asi si spomeniete na prvú spoluadminku *D a ona to počula..tak sme sa na tom rehotali ako zmyslov zbavené..nevadí ..:D pred chvíľkou odomňa vyzvedal či na bycikli stále používam pomocné kolieska :D proste :D nemôžem z neho :D ale aj tak ich ľúbim..možno mi trošku nahrádzajú súrodencov..ale ak by som s nimi mala byť celý čas doma..asi radšej hodím slučku :D :D bez urážky :D
Všimnite si taktiež som pridala do Spriatelených blogov nový..volá sa Domii-art a určite si ho pozrite..je síce teraz načatý ako som si všimla ale mám ho z jednej stránky, kde je Domii adminka a píše príbehy s chalanmi..určite si ich pozrite..sú lepšie než tie moje..:D
Á..aké je u Vás počasie? :D U nás sa trošku umúdrilo a konečne som si mohla na zadok natiahnuť šortky..Huráá :D
Určite viete, že včera o 21:20 nášho času (Londýnskeho 8:22 p.m) oslávili chalani..no skupina ONE DIRECTION 2 roky od založenia..som na nich patrične hrdá a milujem ich..:) :*
Chýba mi Janii..aj Nickie, ktorá mi síce každý večer píše ale..ach..:/ BABY DÚFAM, ŽE SI TO TAM UŽÍVATE! ĽÚBIM VÁS! 
Asi Vás nudím tak radšej končím..:D aspoň som trošku zmiernila moju šibnutosť :D háá :D dobre idem asi niečo písať..to bude najlepšie a ak budete dobré..možno Vám už dnes pridám 78..aj keď..neviem či chcete..:D VŠETKO je len na Vás :)
Tak či tak Vám patrí jedno veľké ďakujem z môjho srdca..:) :*
Au puklo mi v prste :D
Z ľava :D Dušanko a Jakubko :D :*

A toto je moja tretia láska..:* Rony..už je starý..:(




                                                                 S láskou vaša *K :) 
                                                                       Ľúbim Vás :) 
                                                                              *K

4 komentáre:

  1. akože .. čom by mala ona písať lepšie ako ty?? ja si myslím že ty píšeš najkrajšie príbehy a hotovo :DD :* (rožok :D)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Jojzus zlato, ani nevíš, jak si mi tam chyběla! A když si mi řekla, co si toho už přidala, tak jsem se nemohla od toho mobilu odlepit..ale už sem doma, žádný strachy! :*
    Luv ya babe xxx

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ZLATKO ty si konečne doma? o.O
      WOW!
      Hurá :*
      Luv ya moreee :*

      Odstrániť