piatok 20. júla 2012

Happy Birthday (by *K)

Cukerlíky..
Vedeli ste o tom, že naša talentovaná Janii má dnes narodeninky..?!
No naša Janii má už 17 rokov!
Janii
Chcem, aby si vedela, že ťa mám neskutočne rada..prajem ti len to najlepšie..
veľa lásky, pochopenia, zdravia, božieho požehnania a všetkého dobrého..zlé nech ide prečo pretože TY si nezaslúžiš trpieť..
Pašmont veľmi preveľmi ťa ľúbim zlatko moje..som neskutočne šťastná, že som ťa spoznala aj keď len cez fb a môj blog, ktorému teraz za to ďakujem..a som na teba hrdá..
Je mi cťou byť tvojím pašom a kamarátkou :* veľmi ťa ľúbim..! naozaj! :)
I love you so much pašo but you know that..:) :* <3




*K
PS:Ak chcete vyjadriť aj vaše blahoželania kľudne píšte do komentárov..:)

12 komentárov:

  1. Připojuji se :)
    Milá Janii, přeju ti upřímně od srdce jen to nejlepší, hodně zdravíčka, štěstíčka, lásky, ať tě má každý rád a ať ti jde psaní od ruky tak skvěle, jako ti to šlo do teď :)
    S láskou, věrná čtenářka
    Nickie xx

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem krásne :) strašne pekne ďakujem naozaj :) ani si nevieš predstaviť čo to pre mňa znamená :) ďakujem :)

      Odstrániť
  2. aj ja sa pripájam :)
    Milá Janka(Janii) :)
    prajem Ti všetko len to najlepšie k tvojím narodeninkám, dúfam, že si si ich patrične užila alebo ešte len užiješ :) prajem veľa zdravia, šťastia a všetkého, čo si praješ, lebo Ty si to zaslúžiš. Som strašne rada, že som natrafila na tento blog a mohla Ťa spoznať :) mám Ťa hrozne rada moja :* ďakujem, že pre nás píšeš také krásne príbehy, a aby som nezabudla tak prajem aj veľa dobrých nápadov na písanie a dúfam, že si od Teba prečítam ešte veľa príbehov
    S láskou tvoja Monika (Moni) ♥

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem Monika :) ďakujem za všetky priania :) aj ja som rada, že si tento blog našla a mohla som ťa spoznať :) ďakujem :) budem sa snažiť, aby si si ešte prečítala :)

      Odstrániť
  3. Ešte raz prajem môjmu anglinárskemu pašovi Všetko najlepšie :* A hlavne veľa zdravia, šťastia, lásky, pohody, aj finančnej a veľa ďalších spoločných zážitkov :) anglina a nemina to istia, teším sa na teba v septembri :*

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. pašo :* ďakujem ti krásne :) no tak tá finančná :D :D ďakujem :D no veď a september to istí :D

      Odstrániť
  4. wau, zlatko, prídem sem ráno a tu takéto prekvapenie, strašne krásne ti ďakujem zlatíčko moje :* dúfam, že všetko to, čo si mi priala sa aj vydarí :) aj ja ťa ľúbim pašo :* a som strašne rada, že som ťa mohla nájsť a spoznať :* :* ďakujem!!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ňuní moja :*
      prekvapenie? ehm..som rada, že som ťa prekvapila..
      je ti len pre teba :*
      není začo ďakovať..:*
      no by sa skúsilo nevydariť..! :)
      ja som radšej viac :* :* lebo ty si niečo extra moja :*
      pašo neďakuj toľko! :D

      Odstrániť
  5. Happy B-Day Janii :)Dominika

    OdpovedaťOdstrániť
  6. prepac ze tak neskoro ale som rada ze vobec :) lebo som na dovolenke..nasli sm wi-fi tak som sla hned na blog a co nevudim?? :O..Janii ma.narodeniny :-)...tak teda mila Janka vsetko najlepsie :-) ;-)....este raz preoac ze tak neskoro ale som rada ze vobec ;-)..tak sa.maj ty nasa 17-tka :D..Paaaa :-*
    *Veroo*

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem :) krásne :) aj ja ti odpíšem takto neskoršie, áno už 17 :D veľá :D

      Odstrániť