piatok 20. júla 2012

England, London, Love 31st

ahojte praclíky :* konečne je tu nová časť, dúfam, že ste na ELL nezabudli :) prepáčte, ale mala som fakt nabité dni a aj keď mám všetko premyslé niekedy je to písanie naozaj ťažké :) ale už je tu konečne 31. :) kedy bude 32. to je asi vo hviezdach, ale teraz je teraz :*

Hope u like it!!..Janii

P.S. *K je už konečne doma, juchúú a pridala aj novú jednodielovku  And they live forever..or not?  kuk :)

krásne to je :)

Niall

„Harry! Sme z domu sotva 5 hodín a vy ste už stihli niečo vyviesť?“ takto som si začiatok našej prvej spoločnej dovolenky naozaj nepredstavoval.
„No vieš...Louis dostal nápad a ty vieš, že ja mu nikdy neviem odolať, hlavne tým očiam a úsm..“
„Harry!!“ skríkol som do telefónu. Mali sme hlasný odposluch takže ľudia pri nás sa museli čudovať. Dúfam,  že tu veľa ľudí práve po anglicky nevie.
„Kúpili sme si Coca Colu a mentosku a všetko to vybuchlo v obývačke.“ počul som zozadu strašný rehot. Sophii sa zjavne uľavilo a už nestála tak kŕčovito.
„No dobre, tak ste zdevastovali obývačku, ale stále nerozumiem prečo ste mi toľkokrát volali. Upracete si to sami. Čo s tým mám ja?“ ach.
„Obliali sme aj tvoju vitrínku so suvenírmi. Ehm, tá loptička od tej Lucky s objemným hrudníkom to neprežila.“
„Pane Bože, Harry. To ma teraz naozaj netrápi. Sophii choď vopred.“ poslal som ju.
„To som skutočne rá..“ začal tam bľabotať.
„Tak a som tu sám. Harold okamžite to všetko uprac, lebo ak prídem a nebude všetko tip top odnesieš si to ty a Louis tiež.“ počul som ako preglgol.
„D-dobre.“
„Som rád. Majte sa.“ zasmial som sa a zložil. Bežal som za Sophiou a odchytili sme si taxík. Šoférovi som podal lístok s adresou a mohli sme vyraziť.
„Som rada, že sa nestalo nič vážne.“ mrmlala Sophia, opierajúc sa o moje rameno.
„Aj ja.“ pobozkal som ju do vlasov. Chvíľu bola ticho, ale ja som vedel, že dlho jej to nevydrží.
„Tak..“ už je to tu. „Už mi konečne povieš, kam to ideme?“ vypytovala sa.
„Dozvieš sa.“ ukazovákom pravej ruky som jej prešiel po kontúre líca a ona slastne zavrela oči. Po pár minútach sme už boli na mieste. Taxík nám zastal pred veľkým a luxusným hotelom.
„Takže hotel? A 5*?“ skackala na mieste.
„Nie. Niečo lepšie.“ môj malý vak som si vyhodil na chrbát, môj a rovnako aj Sophiin kufor som ťahal za sebou. Prechádzali sme maličkými chodníčkami až sme sa dostali na pláž.
„A teraz?“ mračila sa.
„Neveríš mi?“ hneď pokrútila hlavou. Kufre som zobral do rúk a kráčal po asi horúcom piesku. Bolo to len pár metrov a pred nami sa objavila malá drevená chatka. Prešiel som k dverám a konečne tie ťažké kufre posadil na zem.
„Sme tu.“ otočil som sa a videl ako Sophia s otvorenými ústami pozerá.
„T-ty si pre nás prenajal chatu? Celú chatu?“ ani som nestihol prikývnuť a bola na mne. Silno ma objímala a potom vášnivo pobozkala. Hneď som bola naštartovaný a netrpezlivo vyberal z vrecka malú kľúčik, ktorý mi už pred pár dňami stihli poslať do Anglicka. Kufre som položil do predsiene a Sophiu si chcel vyhodiť do náruče a pokračovať už v začatom, ale ona ma prekukla. Odtiahla sa a zamračila.
„Horan! Na to ani nepomysli. Som na dovolenke a nechcem ju stráviť dnu.“ vyplazila mi jazyk a bežala prekutať každý roh nášho ubytovania. Vrátila sa ku mne celá rozžiarená a znovu sa na mňa vrhla.
„Ďakujem, ďakujem, ďakujem. Je to tu krásne.“ hapkala.
„Krajšie ako ty isto nie.“ začervenala sa a ja som jej neposlušný pramienok zastokol naspäť za ucho, kam patrí.
„Chceš sa ísť kúpať?“ navrhol som jej.
„Áno, ale neviem či je more dobrý nápad.“ zháčila sa.
„Neboj. Do hotela máme voľný vstup a bazény sú v cene.“ okamžite sa trtúlila prezliecť.

Sophia

Hodila som na seba nové plavky, pekné bodkované, okolo pliec uterák, na nohy žabky a môže sa ísť. Niall už na mňa čakal a vyzeral viac než dokonale. Na jeho úžasné telo si asi nezvyknem nikdy. Na hlave mal šiltovku a na očiach štýlové okuliare. Všimol si, že som onemela, podišiel ku mne, jemno ma pobozkal a už ťahal von. Poriadne zamkol náš hrad a ruka v ruke sme sa pohli ku hotelu. Piesok bol číry, ale naozaj horúci. Bosá by som sa cez obed asi neodvážila čo i len vstúpiť tam. Pred morom mám veľký rešpekt, tak sme radšej odbočili smerom do horela. Krátke chodníky boli majstrovsky vyukladané a lemovali tak celý okraj hotela. Prešli sme veľkými točiacimi dverami a ocitli sme sa na recepcii. Niall tam podišiel a povedal niečo tomu týpovi v obleku. Ten len s úsmevom pokýval hlavou, podali si ruky a môj fešák už mieril ku mne.
„Stalo sa niečo?“ opýtala som sa len tak pre istotu.
„Zaželal nám príjemný pobyt a ak by sme mali nejaký problém máme sa obrátiť na neho.“ usmial sa a objal ma okolo pliec. Prešli sme do zadnej časti hotela, kde boli samé palmy a rôzne druhy kvetov. Počula som krik a vravu ľudí. Vykukli sme poza kvetov a videli stovky dovolenkárov. Tento komplex bol naozaj obrovský. Všade samé bazény, tobogány, lehátka. S Niallom sme si vyhliadli dve lehátka aj so slnečníkom. Zložili sme sa, ale hneď sme si to namierili do bazéna. Najprv som palcom pravej nohy skúsili vodu, ale keď som počula ako sa Niall za mnou rehoce, chytila som ho za ruku a zo všetkých síl hodila do vody. Vynoril sa s vražedným výrazom a skôr než som stihla odstúpiť stiahol ma k nemu. Nestačila som ani zadržať dych a to malo za následok vdýchnutie vody. Vynorila som sa a začala tam kašľať ako s tuberkolózou. Niall sa len smial, ale keď môj kašeľ neutíchal priplával ku mne.
„Si v poriadku?“ hladkal ma po chrbte.
„Hej..už..je to fajn..sme si kvit.“ dostala som zo seba. Naklonil sa ku mne a jemnúčko ma pobozkal. Nohy som si obtočila okolo jeho pása, vo vode to bolo viac než jednoduché, a spoločne sme si užívali chvíle v bazéne.  Máčali sme sa tam dovtedy, kým tenká ponožka na našich prstoch nepripomínala zvráskaný zemiak. Usúdili sme, že na teraz je vody až-až a vyliezli sme. Natreli sme sa opaľovacím krémom, slnečník posunuli nabok a nechali sa zohrievať slnečnými lúčmi. Niall išiel aj po koktejl. Pri bazénoch sme strávili naozaj veľa času. Dalo by sa povedať, že celý deň. Navečerali sme sa v hoteli, čo sme samozrejme mohli a potom sa vybrali naspäť do chatky. Bola som taká unavená, že som aj bez sprchy hodila rovno pred telku. Niall bol na tom podobne. Zapli sme si telku a prepínali kanále. Po presvedčení, že všetky programy sú výhradne po španielsky sme to vzdali a radšej sa venovali jeden druhému.
„Páči sa ti tu?“ opýtal sa ma mierne driemajúci Niall.
„Je tu naozaj krásne. Mohli by sme sa zajtra prejsť po pláži. Možno by tu mali aj nejaké krásne miesta s vodopádmi a tak. Nemyslíš?“ ležala som na ňom a končekmi prstov dráždila jeho nahú pokožku na hrudi.
„Možno máš pravdu. Zajtra sa opýtam toho..no, toho na tej recepcii. Neviem ako sa volal.“ zasmial sa a prehrabol mi vlhké vlasy.
„Ľúbim ťa.“ prerušila som krátke ticho a pozerala priamo do tých azúrových očí, do ktorých keď sa pozeráte, myslíte si, že vidíte až na dno jeho duše. Tej čistej...
„Ľúbim ťa.“ povedal a nahol sa k mojim perám. Spojil ich s tými svojimi, z čoho vznikol nádherný bozk. Jeho šikovná, teraz pravá ruka mierila k zapínaniu na plavkách, ale ja som ho predbehla a rýchlo sa postavila.
„Idem do sprchy, počkaj ma v izbe.“ zahlásila som a už trtúlila na poschodie.
„Dobre, ja sa osprchujem v dolnej kúpeľni.“ počula som ako kričí zdola. Otvorila som môj kufor, ktorý sme už stihli vyniesť a našla presne to, čo som potrebovala. Hygienické potreby som mala pokope v jednej taštičke, a tak som sa už len zamkla v kúpeľni. Na telo, celé pokryté chlórom som pustila letnú vodu a poriadne sa vydrhla. Použila som sprchový a aj nejaký ukľudňujúci gél. Vlasy som si neumývala, len si ich poriadne vysuším a prečešem. Zo sprchy som mierila rovno k umývadlu a jasne som počula ako buchli dvere, takže Niall je už v izbe. Vyčistila som si chrup, dala do poriadku vlasy a očkom hodila po mojom prekvapení pre Nialla. Na pulte sa na mňa usmieval červeno čierny korzet. Na spodok som si dala lesklé čierne legíny a s korzetom sa trošku potrápila. Zips bol na zadnej strane a išiel naozaj ťažko. Nakoniec sa mi to podarilo, ale bolo to viac než krkolomné. Dnes budem trošku za takú zvrátenú, aspoň raz si chcem vyskúšať čo to všetko obnáša. V duchu som sa smiala a upravovala ešte posledné maličkosti. Keď som si bola na 1OO% istá, že všetko je v poriadku, otvorila som dvere. O zárubňu som sa oprela jedno rukou a zvodne pozrela na Nialla. On sedel na posteli a nemo na mňa hľadel. On však nebol sám kto stvrdol.
„Tak čo na to hovoríš? Páči sa ti to?“ doberala som si ho. Nič nevravel len ma sústavne pozoroval. Na sucho preglgol.
„Tak tebe sa to nepáči.“ smutno som skonštatovala a chcela sa otočiť naspäť do kúpeľne. Niall ma však zachytil a oprel o stenu. Ruky mi zodvihol nad hlavu a venoval sa výlučne mojich ústam. Pomaly prechádzal nižšie a tentoraz zakotvil na krku. Po jeho bozkoch som cítila vlhké stopy na tenkej pokožke a len stúpajúci srdečný tep. Po celom tele so mala zimomriavky a ruky som už naozaj potrebovala. Niall ucítil, že sa snažím ich dať naspäť dole a tak povolil silné zovretie. Hneď som mu ich obmotala okolo krku a prsty zaplietla do jemných a ešte vlhkých vláskov. Niall stále neprestával a bozky sa postupne stupňovali. Už neboli jemné, ale vášnivé a niesli so sebou odkaz. Odkaz, že ich nositeľ nechce ostať len pri bozkoch. Cítila som to rovnako, a tak som pravú ruku z krku presunula k jeho bokom, kde som nebadane nadvihla lem tenkého šedého tielka, ktoré si stihol obliecť po sprche. Nebolo to však asi až tak nebadané, keďže Niall si to všimol a tak maličkými krokmi mieril ku posteli. Jemno ma strčil do perín a kým sa ku mne opäť priblížil tielko si vyzliekol a hodil ho na kreslo pri posteli. Túžobne som ho hypnotizovala očami a chcela, aby bol opäť pri mne. Poslúchol a už sa nado mnou opäť skláňal. Rukou zašiel pod môj chrbát a asi hľadal zapínanie od toho sexi kúska oblečenie.
„Je tam malý zips.“ zamrmlala som mu pomedzi bozky. Musela som sa posadiť, aby mi ho mohol dať dole. Cítila som sa v ňom dobre, ale ťažko sa dýchalo. Niall mi tam širmikoval s rukami asi aj dve minúty, keď som stratila nervy.
„Niall, čo tam toľko robíš? Veď to iba rozopni.“ napomenula som ho.
„Nejde to.“ zaplakal a stále sa snažil zdolať súboj s kúskom zipsu.
„Ukáž.“ rukami som sa poň natiahla a skúšala ťahať smerom nadol. Naozaj to nešlo. „Do frasa.“ zahromžila som a ďalej sa snažila vyvliecť sa z tej opachy. „To som si teda dala.“ mrmlala som si sama pre seba a Niall sa len škeril. Po desiatich minútach, kde už romantika alebo nejaká túžba či vášeň nemala ani kúsok miesta sme to vzdali a Niall vytiahol nožničky. Suverénne mi môj korzet rozstrihol a ja so mohla konečne zhlboka nadýchnuť. Natiahla som si jeho tielko a smutná ľahla k nemu do postele. Po chvíli mi to však všetko prišlo hrozne smiešne. Ako som chcela vyzerať sexi a nakoniec sme to nevedeli dať ani dole. Vybuchla som do hurónskeho smiechu a Niall sa ku mne, samozrejme pridal.
„Na dnes je po romantike.“ povedala som, keď sme sa dosmiali.
„Ja by som to nebral tak tragicky.“ zaškeril sa a vyliezol si na mňa. Znovu ma začal nenásytne bozkávať a ja som sa podvolila. Rýchlym pohybom mi stiahol legíny a on sebe tepláky. Tielko som už na seba nemala vôbec a Niall ma obsypával bozkami po celom obnaženom tele. Užívala som si to ako najviac to šlo a v duchu ďakovala, za jeho lásku ku mne. Keď už bol spokojný s vybozkávaným telom stiahol mi nohavičky a dal sa do preskúmania môjho lona. Slastne som vzdychala a zakláňala hlavu. Jazykom a bozkami ma privádzal k šialenstvu, ale bol taký vypočítavý, že tesne pred jeho dosiahnutím prestal. Škaredo som po ňom zazrela a prehodila ho pod seba. Nechcela som zaháľať a jedným pohybom som mu stiahla boxerky. Jeho kamarát bol už v pozore, ale ja som sa chcela tiež trošku zahrať. Privádzala som ho do roztrženia a videla na ňom, že čochvíľa bude v siedmom nebi. Schválom som prestala tesne pred tým štádiom a s výrazom Ja nič si ľahla naspäť k nemu. Nial sa opäť vyštveral na mňa a konečne spojil naše telá. Stačilo len pár pohybov, pár prírazov a každý sme dobili ten povestný vrchol. Vyčerpaný si ľahol vedľa mňa a ani neviem kedy obaja sme sa oddali snom. Ten môj bol však až priveľmi reálny.

Tancujem v kuchyni v ruke zvieram pohár s..neviem s čím. Príde ku mne Zayn a niekam ma ťahá.
„Mne sa ešte nechce spať. Chcem tancováááááť.......“ niečo tomu chýba.
„Naháňa Harolda, ktorý sa ....pred susedmi.“ nepamätám si všetko.
„Poďme za ním.“ začnem si dvíhať nariasenú sukňu.
„Nie, Sophii. Ostaň pekne oblečená.“ ťahá ma preč. Do izby. Do Niallovej írskej izby. Položí ma do postele a nakláňa sa ku mne. Pozerá mi do očí.
„To bola dobrá párty.“ poviem dosť opitá a skôr než zareaguje pobozkám ho.
„Milujem ťa..“ celá spotená sa zobudím a lapám po dychu...

Sophiine plavky :)

face, keď ho zhodila do bazéna :D

:)

                                                      trošku zvrátená :D..Janii!! coment :)

11 komentárov:

  1. Tak to je krutý! Nemálo jsem se tu nasmála u toho korzetu :D Jo a Janii..ty a Klaudie mě děláte moc neposlušnou ^^ Zachvíli budu nadrženější než psi v mým okolí :D Ale jinak..super díl! :*

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :D som rada, že si sa zasmiala :D :D tak buď, a čo by si nebola :D

      Odstrániť
  2. waaaa krásne to bolo :) ten Harold na začiatku, nemohla som z neho :D a dala si sem Larry moments :D super :) nasmiala som sa pri nich, to môžu spraviť len oni 2 takú blbosť a Niall ako na Harryho nakričal nech to dá do poriadku :D Niall sa nezdá :D ... a potom to s tým korzetom, no chúďa Sophia mala si čo kúpiť :D ale našťastie Nialla ani to neodradilo :) ach proste dokonalý pár :) a ten sen, no to som teda nečakala som zvedavá ako to bude pokračovať... :) btw ty sa ani nepochváliš, že máš narodeniny? :) som rada, že to sem tvoja spoluadminka dala :) a samozrejme, že si tam nájdeš koment ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. no tha si mi tu pripravila riadne prekvapka :D za tie dva tyzdne som si to vsetko zgustla naraz a keby som to citala po castiach, asi skapem od nedockavosti ... jednoducho uzasne :-) ale ty davas prestavku?!?! co to co? ja chcem dalsiu caaast :-/ este som ten clanok sice necitala, ale dufam, ze je to len na chvilku :-/ a este raz P.H.E.N.O.M.E.N.I.A.L.L :DDD

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. moja :* tak vitaj z dovolenky, vlastne aj ja :) ďakujem ti krásne :) už zase začnem písať :) a to slovo phenomeNIALL juuj :* :*

      Odstrániť
  4. legíny ku korzetu??? Janiiii toto mi nerooob :D :D :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. viem, mali byť podväzky, ale predstav si také priesvitné legíny s flitrami :D

      Odstrániť
  5. Nadhera,fakt dobre napisane :) ti dava ten korzet ,ine smiechy,wrr a tie postelne sceny .. :P :D:D

    OdpovedaťOdstrániť