nedeľa 24. júna 2012

Vďaka :)


Ahojte..:D no..
Ani neviem čo sem idem písať :D zišli by sa nejaké žvásty ale neviem aké :D nechcem ani filozofovať ani nič podobné..ale ak máte nejaké otázky alebo ak by ste niečo potrebovali som tu..a som si istá,že aj Janii je tu pre Vás..ľúbime Vás ani si neviete predstaviť ako..no vravím radšej za seba :D :D

Nie ale naozaj..stále keď si nájdem nejaký ten komentár pod mojou ďaľšou časťou úsmev od ucha k uchu a dobre,že neporozbíjam celý dom..:D ani si neviete predstaviť ako to človeka poteší..No neskutočne :) Som Vám veľmi vďačná,že sem chodíte a komentujete alebo sa len ponevierate a kukáte ako kukučky..Naozj vôbec som si nemyslela,že budem mať takéto ohlasy..bola som rada keď mi niekto napísal koment ..aj keď to bol jeden človek..a potom sa to rozbehlo..dokonca pri prvej časti som nemala nič..a potom sa to rozrástlo..rada by som bola ak by ste v tom pokračovali..a ďakujem Vám,že aspoň vy mi vyčaríte úsmev na tvári keď mám v očiach slzy z tvrdej reality,ktorá ma skúša každý deň  :) naozaj veľká a úprimná vďaka lebo takýchto skvelých ľudí ako je tu plno som ešte nestretla..som rada,že som začala písať a dúfam,že to niečo prinieslo aj Vám :)
Ešte raz..úprimná od srdiečka pašovia moji,vďaka..:*
Luv ya :* 
Stále na Vás myslím aj keď to nieje vidno..:) Ďakujem,že ste :) Pre Vás robím toto všetko..:*
Adminka *K 


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára