sobota 23. júna 2012

Stole my heart :) 9.kapitola


,,Už kôli mne nikdy nemusíš plakať zlatko.Ja ti neublížim.Len ťa budem štekliť."a znova začal.Myslela som,že sa od rehotu zadusím.Nevládala som ani kričať.Po chvíľke keď som sa skoro zadusila prestal.Smial sa ako pominutý.Ťapla som ho aby prestal
,,Prečo sa toľko smeješ?Hmm?"
,,Lebo som najšťastnejší chalan na svete!Preto!"vrhol sa na moje pery.
Takto to pokračovalo celý večer a keď Harry musel odísť zosmutnela som čo si očividne všimol
,,Čo sa deje láska?"sklopila som hlavu
,,Ideš preč"skoro som sa rozplakala
,,Ostaň pri mne Harry.Na noc."navrhla som mu a jemu skoro vypadlo oči z jamiek
,,Na noc?Ak ti to nebude vadiť a ak chceš ja budem len rád"znova som ho ťapla,že vadiť.Objala som ho a pobozkala
,,Dobre ale nemám tu žiadne veci,poď skočím si domov po veci"vyvalila som na ňho oči
,,Ja mám ísť s tebou?Do vášho domu?tak kde bývate všetci piati?"nešlo mi do hlavy
,,Jasné,je to problém?"smial sa Harry
,,Nie nie ja len,že nedokážem to spracovať"smiala som sa sním
Zo stolíka som vzala kľúče a nasledovala som Harryho.Keď sme vyšli vonku striaslo ma.Neuvedomila som si,že je chladno.Harry to pocítil a cez plecia mi prehodil jeho sveter.Nesúhlasne som zamraučala a podávala som mu ho späť.Veď bol len v krátkom tričku.
,,Nie vezmi si ho veď ochorieš"
,,Noačo radšej ja než ty"povedal Harry a obkrútil sveter okolo mňa.Protestovala som ale márne.Tak som rezignovala.Keď sme došli k jeho autu skoro som spadla z nôh.Stáli sme pred autom ktoré som vždy chcela mať.BMW X6 a ešte k tomu bordové.Wááu
,,To-to je tvoje auto?"koktala som
,,Áno páči sa ti?"
,,Žartuješ?Veď toto je auto mojich snov"
Nastúpili sme do auta a ja som vzdychla blahom.Harry sa pousmial,naštartoval a už sme leteli dialnicou.Došli sme pred malý útolný domček.
,,Jé to je krása"
,,Máš pravdu láska.Poď je čas predstaviť chalanom moju lásku"začervenala som sa začalo mi divo biť srdce.
,,Neboj sa"pousmial sa Harry a nežne ma pobozkal.Jeho bozk pôsobil ako balzam a ja som sa hneď upokojila
,,Poďme"nabrala som odvahu
,,Chalani som tu"zvreskol Harry keď sme vošli do domu
,,Sme v obývačke"počula som.Harry ma začal ťahať do obývačky,kde chalani sedeli na gauči a hrali playstation
,,Chalani noták,chcel by som vám niekoho predstaviť"chalani pauzli hru a obrátili sa na nás ja som sa skryla Harrymu za chrbát no Harry ma spoza neho vytiahol a ukázala ma vo svojej celej kráse.Chalani najprv zamrzli a potom sa im na tvárach rozohral úsmev
,,Toto je moja Claudie"povedal Harry a ja som sa na neho pozrela
,,Rád ťa spoznávam Claudie"prišiel Liam a objal ma.
,,Aj ja ťa rada spoznávam"usmiala som sa.So Zaynom a Niallom to prebehlo rovnako.
,,Tak ty si ten anjel o ktorom Harry už od včera melie"zahlásil Niall a ja som sa skoro roztopila od blaha.Chalani sa na mňa znova vrhli a začali ma dusiť v objatí
,,Hééj veď mi ju zadusíte"začal Harry za čo som mu bola vďačná lebo by ma naozaj zadusili
,,Prišiel som si po veci,idem na noc ku Claudie"
,,Úúú"ozvalo sa zborovo od chalanov ja som sa len usmiala a nasledovala Harryho do jeho izby.Bola útulná.veľká postel,šatník a všade plno elektroniky.Ešte k tomu veľa listov.Domyslela som si od koho sú-fanúšičky.Kým si Harry balil veci vzala som jeden a začala ho čítať nahlas'Drahý Harry.Zbožňujem ťa a milujem..'nedokončila som lebo ma premohla žiarlivosť.Keď ma Harry uvidel s tvárou alá rozzúrené mačiatko pritiahol si ma a pobozkal.
,,Netráp sa tým zlatko.Ja milujem len teba to si zapamätaj!"vzal mi list z rúk a pustil ho na zem.Povzbudilo ma to a pobozkala som ho.
U chalanov sme boli ešte asi hodinku.Je s nimi veľká zábava.Stále sa len smejú,rehocú a robia si zo seba srandu.Potom sme sa s Harrym vybrali späť do hotela.Pred domom sme stretli Clair a Louisa v objatí.
,,Claudie,Louis ma pozval aby som u nich prespala nevadí?"
,,V pohode Clair.Ja som zas pre zmenu pozvala Harryho k nám.Užite si to"usmiala som sa na Clair
,,Čaute chalani a bavte sa!"zakričala som za Liamom,Zaynom a Niallom
,,Čau princezná"kričali na mna späť
Došli sme k autu a upaľovali späť do hotela.Keďže bolo dosť neskoro a ja som bola strašne unavená tak som zaspala rovno v aute...

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára