sobota 23. júna 2012

Stole my heart :) 7.kapitola :)


Claudie
Keď som došla na izbu bola som šťastná a užasnutá zároveň.Veď ma pred chvíľou pobozkal Harry Styles.Najdokonalejší chalan na svete.Ach tie jeho bozky..
Clair ešte stále nebola na izbe tak som sa rozhodla,že jej zavolám keďže som chcela ísť do vírivky.Musím sa upokojiť a teplá voda ma vždy ukľudní.
,,Haló?"ozvala sa Clair z telefónu
,,Clair ja som už na izbe a chcela by som ešte zájsť do vírivky.Ja len,že či ťa mám čakať alebo nie"
,,Vieš čo moja môžeš ma počkať.Ja som práve na ceste domov a hádaj ským"posledné 3 slová šepkala asi nechcela aby to Lou počul
,,Hmm,žeby to bol Louis?"robila som sa sprostá
,,Uhádla si.Tak vidíme sa o chvíľu"
,,Jasné pá zatiaľ"
,,Pá" zložila
Takže Clair a Louis.I like it! So much!
Za pol hodinky sme sa už s Clair rozplývali nad novými hviezdami v našom zatiaľ dokonalom živote.Louis ešte síce Clair nepobozkal ale aj to bude.
,,Neboj sa.Zajtra sa budete bozkávať celý deň!Uvidíš.Teda sorry ucítiš"začala som sa smiať
,,Tebe sa to ľahko hovorí keď teba Harry pobozkal už dnes"začala rýpať
,,Nó možno aj.Bóže môj neviem si predstaviť lepší prvý bozk.Vieš Clair,mne sa vlastne splnil sen.Už keď som Harryho videla prvýkrát na plagáte či kde to bolo zamilovala som si ho.Najskôr to bolo len platonické ale potom som si uvedomila,že k nemu cítim viac než len platonickú lásku.Milujem ho Clair.Ale zároveň som aj pochopila,že nieje šanca aby bol môj.Plakala som.Stále,keď som bola sama či už po nociach alebo len tak cez deň"triasol sa mi hlas a do očí sa mi hrnuli slzy.Clair ku mne 'priplávala' a objala ma.
,,Oh Claudie.Prečo si mi to nepovedala?Vedela som,že Harryho zbožňuješ ale ty ho naozaj miluješ"utešovala ma Clair.
Neskôr sme sa s Clair rozprávali o dnešnom dni.
,,Ideme spať?"zívla som si keď sme konečne dorazili hore na izbu.Bol to dlhý deň ale mne Harry už tak nekontrolovateľne chýbal,že som skoro zobrala mobil a zavolala mu ale hneď som túto myšlienku zahnala
,,Poďme"ľahli sme si do postele,,Dobrú noc"
,,Dobrú"
Aj keď sme si popriali dobrú noc ešte chvíľku sme sa rozprávali a rozhodli sme sa,že si do pozadia pustíme One Direction.'Dobrú noc Harry.Milujem ťa'poslala som mu v myšlienkach a poddala som sa snom
Keď som sa ráno zobudila bolo 8 hodín,čo je na moje spachtošské pomery dosť skoro.Zavolala som na recepciu aby mi doniesli raňajky.O pol hodinky sa zobudila aj Clair.
,,Dobré ránko"šúchala si unavene oči
,,Aj te.."nedkončila som vetu keďže mi začal zvoniť mobil.Rozutekala som sa cez celú izbu ale pri mojom šťastí som zakopla o roh postele a spadla na zem čo nehorázne rozosmialo Clair.Vstala som zo zeme a konečne som dvihla mobil.Bol to Harry.
,,Haló?"ozvala a usmievala som sa.Síce neviem načo keď ma aj tak nevidel
,,Dobré náno kráska"od blaha som prevrátila oči,čo u Clair vyvolalo ďalší výbuch smiechu
,,To sa veľmi dobre počúva Harry.Aj tebe dobré ránko"
,,Počujem,že máte veselo"neviem ako ale cítila som,že sa tiež usmieva
,,Ále to sa len Clair smeje mojej šikovnosti.Mimochodom nechceš sa pridať?Môže prísť aj Louis ak chce.Clair to poteší"ani som sa nestihla nazdať a už som videla ako sa na mňa rúti vankúš
,,Áu Clair to bolelo"povedala som predstieraným plačlivým hlasom
,,Claudie?Si v poriadku?"pýtal sa vystrašene Harry
,,Áno som zlato.Len Clair po mne hádže vankúše"
,,Aha.Tak jej povec nech prestane.Neže ti ublíži"smial sa Harry,,A číslo izby?"
,,107.Čakám ťa"
,,Dobre a odkáž Clair,že ju Louis čaká dole v reštike za 5 minút"
,,Odkážem neboj"
,,Som tam za 5 minút,teším sa na teba"
,,Aj ja sa teším,pá zatiaľ"
,,A Claudie?"
,,Áno?"
,,Viem,že je možno skoro ale Milujem ťa!"preboha toto som vždy chcela počuť
,,Aj ja ťa milujem Harry.Už dosť dlhú dobu.Splnil si mi sen.Ďakujem!Už buď tu!"zložila som
,,Clair poďme zo seba spraviť ľudí sú tu za 5 minút.Ty máš ísť dole do reštiky bude ťa tam čakať Louis"odkázala som
,,Čóó?5 minút?"ani nestihla dopovedať a už letela do kúpeľne
Ja som bola hotová skôr než Clair stihla vyjsť z kúpeľne.Obliekla som si šortky,tričko Paramore,vlasy som si vyžehlila a nechala voľne rozpustené.Clair bola hotová o trochu neskôr než ja.Vlasy si dala do vrkoča,ktorý jej padal na stranu,oblečené červené športovo-elegantné kraťasy,tričko Mickey Mouse a vybrala sa dole do reštiky.Ja som sa zatiaľ nervózne prechádzala po izbe a dolaďovala veci.Keď v tom zrazu niekto slabučko zaklopal na dvere.Otvorila som dvere a uvidela môjho boha s kytičkou margarétok v ruke.'Odkiaľ vie,že margarétky mám najradšej?'pýtala som sa sama seba v duchu
,,Ahoj kráska"pozdravil ma anjel a ja som neváhala.Skočila som mu do náruče a vdychovala jeho dokonalú vôňu.Pozrela som sa mu do očí a pomaly približovala naše pery.Pobozkal ma.Ale toto bol iný bozk.Sprvu nežný až sa nakoniec stupňoval do vášnivého.Nechala som sa ho hrať s mojimi perami...

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára