sobota 23. júna 2012

Stole my heart :) 6.kapitola :)


Claudie
,,Ja som Harry"predstavil sa mi a podával ruku.Keď som sa ho dotkla prebehol mnou elektrický prúd.
,,Viem"škerila som sa na ňho ,,Ja som Claudie"
,,No vieš ja som sa ťa chcel opýtať" vyzeral byť neistý alebo sa mi len zdá? ,,Nezašla by si na kávu?"skoro som sa skácala k zemi
,,Jasné prečo nie?"snažila som sa vyzerať v pohode ale to som rozhodne nebola.Snívam práve alebo čo?Harry sa so mnou rozpráva?Ten Harry Styles?Harry s ktorým som strávila nespočetné množstvo snov?A dúfala,že ho uvidím a on sa teraz so mnou rozpráva?Dýchaj Claudie!Dýchaj!
,,Ale moja kamarátka.Nevieš kde je?Tá čo pri mne len pred chvíľou stála.Musím jej povedať,že idem s tebou a,že sa uvidíme až v hoteli.
,,Myslím,že tá má spoločnosť.A čo vieš možno pôjdu s nami"Harry sa znova anjelsky usmial.Hlavou pohodil smerom na druhú sztranu ulice kde som uvidela Clair spolu s-Louisom?-.Konečne niekto normálny pre moju kamarátku.
,,Louis!"kričal Harry ale Louis nereagoval.Tak ma Harry chytil za ruku a ťahal za nimi.Keď sa ma dotkol znova mnou prebehla elektrina.Nebolo to nepríjemné skôr som si želala aby ma už nikdy nepustil.
,,Louis si hluchý či čo?"povedal Harry Louisovi keď sme dorazili do cieľa.Clair sa na mňa usmiala a ja som jej úsmev opätovala
,,Ideme s Claudiou na kávu idete s nami?"opýtal sa
,,Ideme?"obrátil sa Louis na Clair
,,Jasné"usmiala sa na ňho Clair
Zvyšok dňa prebehol skvele.Boli sme na už spomínanej káve kde sme sa veľa nasmiali.Neskôr sme sa rozdelili.Ja a Harry (ako krásne sa mi to rozpráva) sme sa šli prejsť do parku, usadili sme sa na lavičke kde sme sa rozprávali.O všetkom.Priatelia,záľuby,hudba,knihy,prečo som sa presťahovala do Londýna dokonca som sa dozvedela,že minulého týždňa nachytal svoju priateľku ako sa bozkáva s iným čo ma dosť prekvapilo pretože ja by som mu nikdy nič také neurobila.NIKDY!
Ani som sa nestihla spamätať,bol večer a mne začalo byť zima.Harry videl ako sa trasiem a dal mi jeho sako.Ako prenádherne voňalo.Prišli sme pred hotel a ja som si uvedomila,že je čas lúčiť sa.Posmutnela som.
,,Čo ak  ťa už neuvidím?"triasol sa mi hlas
,,Neboj sa uvidíš.Tu"podával mi papierik,,Moje číslo.Rovno mi prezvoň budem mať aj ja tvoje"usmial sa
,,Už to je"opätovala som mu úsmev
,,Zajtra sa ti ozvem.Tak dobrú noc"poprial mi Harry.Nežne si ma pritiahol a pobozkal ma.Toto bol môj prvý ozajstný bozk.Bolo to akoby sa zastavil celý svet a existovala som len ja a on.Najprv sa mi zastavilo srdce a potom sa rozbeho ako o závod.Roztriasli sa mi kolená a mne sa zdalo,že som v siedmom nebi
,,Presne takto som si predstavovala môj prvý bozk.Ale,že bude s tebou to bolo len v tom najkrajšom sne.Ešte ani ten sa nevedel vyrovnať tomuto.Aj tebe dobrú noc Harry"Harry ma objal.Vdychla som jeho vôňu ako najviac to len šlo.Chcela som si ju uchovať vo svojej hlave.Znova som ho pobozkala.
,,Dobrú noc"
,,Dávaj si pozor Harry"usmiala som sa,vrátila mu sako a vošla do hotela.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára