pondelok 25. júna 2012

Stole my heart :) 67.kapitola


Claudie
,,Kráska vstávaj..Začína sa prvý deň našej spoločnej dovolenky."šepkal mi do ucha Harryho sladký hlas.Slastne som otvorila oči a naskytol sa mi pohľad na najkrajšieho chlapa planéty.
,,Mhm..Dobré ránko"usmiala som sa a ponaťahovala som si svaly
,,Ako sme sa vyspinkali?"usmial sa a nosom ma pohladil po krku
,,V tvojom náručí skvelo.A ešte to teplo.aw"vzdychla som a pošúchala som si ešte zaspaté oči
,,Som rád.Poď obleč si niečo..ehm..a ideme na raňajky!"vyrovnal sa a načiahol ku mne ruku.Chytila som sa nej a vytiahla som sa na zadok.Chcela som sa ho pustiť no Harry si ma pritiahol k sebe a pobozkal ma.Vášnivo a prenikavo.Aw.Jemne som sa odtiahla a postavila som sa na nohy.Prešla som k skrini kde boli poskladané naše veci a vybrala som si kraťasy s americkou vlajkou a jednoduché biele tričko.Vhupla som ešte rýchlo do kúpeľne kde som si poriadne umyla zuby a vlasy som si vypla do drdola na temene hlavy.Vyšla som späť do izby a pozrela som sa na Harryho,ktorý ležal rozvalený na gauči.
,,No čo?Nemali sme ísť na raňajky?"zasmiala som sa a to už Harry vstával z postele bral kľúče a za pás ma ťahal z izby von.Na oči som si nasadila okuliare a ruka v ruke sme si to zamierili k 'jedálni'.Včera po našej romantickej prechádzke pri západe slnka sme si to tu prezreli a teraz už ovládame všetko kde je.Bola som prekvapená koľko miest a cestičiek som si pamätala.Vybavovali sa mi sami od seba a ja som len držala Harryho za ruku a ťahala som ho so sebou.Došli sme do jedálne a usadili sme sa vonku na terase.Bolo tu veľa milo vyzerajúcich čašníkov.Položili sme si veci na stôl aby sme 'ukázali˝,že ten je už obsadený a vybrali sme si vyberať jedlo.Na raňajky sa mi hodili cereálie a mlieko a tak som si vzala do misky mlieka nasypala som tam cereálie a pobrala som sa k stolu.Harry tam ešte nebol.Zdalo sa mi,že stál pri jednom z pultov.Pustila som sa do svojich chutných raňajok a o pár minút došiel aj Harry.
,,Tak čo budeme dnes robiť princezná?"opýtal sa ma keď si vloži prvé sústo omelety do úst
,,No rada by som sa zbehla na izbu ešte osprchovať a potom by sme mohli ísť do bazéna.Tak na obed a potom môžme ísť na pláž.Vieš aby sme si to vystriedali."usmiala som sa na ňho a do úst som si vložila lyžicku s cereáliami a mliekom.Keď som tak videla tú lyžičku spomenula som si na Liama.Bože tak tí budú mať starosti.
,,Takže delenie hej?"zasmial sa Harry a poškrabal sa po tetovaní čo má na zapästí.Áno myslím to tetovanie,ktoré si dal na naše 2 mesačné výročie.Koľko vecí sa od toho zmenilo
,,Nó.Spomínam"zasmiala som sa a do úst som si vložila posledné sústo
,,Dobre.Takže najprv sa ide na izbu,potom bazén tak obed a pláž.Dobre som porozumel?"lišiacky sa na mňa pozrel
,,Presne tak.Dobre si pochopil"odsunula som misku na bok a postavila som sa od stola,,Idem po pitie mám ti niečo priniesť?"pozrela som sa na ňho
,,Dám si džús ak sa nájde tak pomarančový alebo multivitamín."usmial sa.Bože ten jeho sladký úsmev!Aw.
,,Dobre pane.Ako si želáte"vystrela som sa a odkráčala som preč po pitie.Stihla som si všimnúť ako sa na mňa uprene pozerá jeden čašník.Milo som sa na ňho usmiala a ďakovala som pánu buho za túto dovolenku.Podišla som k pultom a do pohárov som naliala džús.Vrátila som sa k stolu a otočila som sa na otočku aby som sebe a Harrymu doniesla rannú káv.Už som si na ňu zvykla.Aj keď pochybujem,že tu budú mať moju kávu.Ale toto je Egypt a nie Starbucks.Či?Vzala som kávy a vrátila som sa k Harrymu,ktorý už dojedol.Dopili sme a pomalým krokom sme sa vybrali na izbu.Prešli sme cez palmovú oázu a po úzkom chodníčku sme sa dostali až ku dverám.Harry odomkol a vhupli sme do izby.
,,Aj tak si musíme trošku počkať kým budeme môcť vyjsť vonku do vody keďže sme sa práve najedli."povedala som Harrymu,ktorý sa na mňa hneď pozrel s ohníkmi v očiach
,,Tak potom túto chvíľku musíme patrične využiť"povedal a pomaly ale isto sa ku mne začal približovať.Pomaly som pred ním cúvala a hrala som hru 'mačka a myš'.O chvíľku som už bola nalepená na stene.Ruky mi voľne padali pri tele a Harry mal tie jeho opreté po oboch stranách mojej hlavy.Boli sme pri sebe tak blízko až som cítila jeho teplý,prerývaný dych na mojej tvári.Ani žiletka by sa medzi nás nevopchala.Chcela som sa už konečne natiahnuť a okúsiť jeho pery ale Harry sa pri každom mojom pokuse o spojenie odtiahol.Začínala som byť nervózna.
,,Harry ešte dlho ma budeš trápiť?"šepkala som mu do pier skoro bez hlasu.Jednou rukou sa dotkol mojej tváre a kĺzal ňou po celej dĺžke mojej ruky až ma pevne chytil za pás a pritiahol si ma k sebe až nás od seba delilo len naše oblečenie.Želala som si aby nebolo ani toho.Cítila som mravčenie a vášen čo sa mi rozlievala po žilách ale zároveň som sa v hlave krotila lebo som vedela,že ešte nieje pravý čas.Túžba vo mne ma mučila a ja som ho chcela hneď teraz no viem,že to budem musieť nejako pretrpieť a ešte tie 3 týždne vydržať.Harry si ma pritiahol ešte bližšie a konečne spojil naše pery v jedno.Nevydržala som to a spolupracovala som s takou vervou až som sa bála,že mu niečo spravím.Ruky som si vplietla do jeho vlasov a pritiahla som si ho ešte bližšie na pery.Boj našich jazykov bol neprekonateľný.Bol slastný,vzrušujúci a ešte neviem aký.Ale viem,že na tento boj budem spomínať dlho.Harry ťa pritlačil o stenu a rukami si ťa tlačil ešte bližšie sebe.Bolo to..bolo to..neopísateľné a dokonalé...


,,Híí aká je tá voda studená."zhíkla som so smiechom keď som namočila prst do vody.Harry tam stál podomnou a vyškieral sa na mňa
,,To sa ti len zdá.Poď.Skoč ako ja"zasmial sa a potriasol hlavou aby dostal jeho mokré kučery tam kde majú byť
,,Jasné miláčik.Budem tu nacvičovať tvoje kaskadérske triky.Ďakujem neprosím už som ležala v nemocnici.Stačilo mi."usmiala som sa na neho a stále som močila prst v tej studenej vode.Viem,že mi bude teplo a viem,že aj tá voda je studená ale nejako sa neviem prenútiť skočiť do nej.Ani som sa nestihla nazdať a už som sa ani nútiť nemusela.Harry ma chytil za nohu a stiahol ma do vody.
,,Harry tak toto.."prudko som sa nadýchla keď som sa vynorila.Nebola až taká studená.To nie.
,,Aj ja ťa milujem Claudie"smial sa Harold a pritiahol si ma k sebe aby svoj čin nejako odčinil.Cítiť jeho nahú pokožku na tej mojej ešte k tomu tiež nahej ma dokonale vyliečilo zo zimi.Akoby ma to teleportovalo do inej galaxie.Galaxie menom 'Harry Styles a jeho dokonalé telo'.Ten názov by mohol byť dlhý aj 3 metre kým by som tam vypísala všetko čo chcem.Cítila som to teplo čo z neho vyžaruje..
,,Claudie žiješ?Alebo si dostala šok?"pýtal sa ma Harry a rukou mi mával pred očami
,,Ehm jasné.Som v poriadku.Prepáč zasnívala som sa"ospravedlňujúco som sa na ňho pozrela a usmiala som sa
,,A o čom snívaš?"z tváre mi odhrunul prameň mokrých vlasov a pobozkal ma na líce.Znova to spravil.Dokonca aj pod vodou ma chytili zimomriavky.
,,Harry čo si sa pýtal?"povedala som keď som sa uvedomila
,,Že o čom snívaš"zasmial sa
,,Keby si ma toľko nebozkával tak by som nesnívala."usmiala som sa na neho a tiež som mu rukou prehrabla vlasy
,,Takže ťa nemám bozkávať?"jeho úsmev ochabol až som sa zľakla
,,Len skús!A potom ma prvý raz zažiješ nahnevanú!"vážne som sa na ňho pozrela a on sa rozrehotal,,Hneď teraz chcem jednu!"povedala som a našpúlila som pery.Prestal sa smiať a aj medzi toľkými ľudmi sa mi vrhol na pery..

,,Ideme?"opýtal sa ma Harry a hodil na mňa jeho rozkošné psie oči
,,Harry ty ma chceš zabiť?"vzdychla som keď som ležala rozvalená na posteli a pozerala na televízor zavesený na stene.Harry mal oblečené čierne obopínavé rife,biele tričko a červené sako.Neviem ani načo chce ísť na tú pláž a ešte takto elegantne nahodený.Vraj prekvapenie.
,,Claudie kráska poď.Sľubujem,že sa ti to bude páčiť"lišiacky sa zasmial a vo mne sa začala ozývať zvedavosť
,,No dobre..že si to ty!"zasmiala som sa a vstala som z postele.Zamierila som si to do kúpeľne aby som si učesala čerstvo vysušené vlasy.Pred chvíľou sme vyšli z bazéna a už sa pekne stmieva.Nemám ani pojem o čase.Tak mi je tu dobre.A s Harrym.Aww.
,,Harry prezraď mi kam to ideme!"zafňukala som no nikto mi neodpovedal.Osušila som si tvár a vyšla som z kúpeľne.
,,Harry?"nikde ho nebol a tak som začala panikáriť až do chvíľky kým som si nevšimla červený tulipán položený na posteli a pod ním ležal list.Rýchlo som k nemu pribehla a jemný lem obálky som roztrhla aby na mňa mohol vykuknúť papier.Otvorila som ho a čítala 'Miláčik ja som vedel,že privolíš.Neboj neutiekol som.Obleč si šaty čo máš v krabici na stole a príď na pláž prosím ťa.Čakám ťa a milujem! xx' jéé on je taký zlatý.Som zvedavá čo vymyslel.Zdvihla som zrak od listu a všimla som si podlhovastú krabicu previazenú červenou mašľou na stole.Postavila som sa a prešla som ku krabici.Rozviazala som úhľadne uviazanú mašlu a otvorila som krabicu.Šaty,ktoré na mňa vykukli ma načisto omráčili.Jednoduché biele čipkované šaty na tenučké ramienka.Ako sa hovorí v jednoduchosti je krása.V krabici boli aj nové topánky.Balerínky.Vyzerali ako cukrík ale predsa boli prenádherné.Harry myslel na všetko lebo inak neviem ako by som sa na opätkoch premávala po piesku aj keď mohla by som chodiť bosá.Veci som si položila na posteľ a znova som zavítala do kúpeľne kde som si znova poriadne umyla zuby a vlasy som si vyčesala do drdola na temene hlavy.Vyzerala som ako ježibaba pretože vlasy mi trčali na všetky strany no keď ani po 3 opravení nevyšlo nechala som to tak.Pomaly som na seba natiahla šaty,obula som si balerínky,posledný ku do mirror a môžem ísť.Zo stolíka som schmatla kľúče a vybrala som sa tých 500m na pláž..Keď som tam došla bola som ohromená ešte viac než tými šatami...

Moje šatky od Harryho :)

Balerínky :)

Nový blog nová časť..:D chá..:) Dúfam,že už žiadne problémy s blogmi mať nebudeme a už ostane to,čo je teraz..dúfam,že na nás nezanevriete a,že budete ďalej komentovať a čítať ako na fashionimagine :) Dúfam,že sa Vám časť páči :)
Dole dole koment pls :) na vylepšenie mojej na prd nálady prosím :) :* Ľúbim Vás :)

6 komentárov:

  1. Wuaa! :) Nádherné, Perfektné, Božské a Neopísaťelné! ♥ Klaudia já ťa zabijém, no ty ma zabiješ tým tvojim koncom! Wrr..Ale nie je to perfektoš ;) Těšing velmi na dalšiu :) Love u :P ♥

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Zdenči :) :D NETREP!! :D Nie nezabíjaj ma :D :D Ďakujem ti :* :*

      Odstrániť
  2. Pašo můůůůj..ty si děláš srandu! Ty šaty a balerínky..a jak je Harry romantickej, aaaaaahw <3 Romantikuš! Luv ya xxx Nickie

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. pašoo :* moja krásna :) :* no je..ja ho chcem!! :)
      Luv ya more!! :*

      Odstrániť
  3. ehm, takže bolo by dať koment k dvom častiam :) takže, k tej minulej hlavne, ZAYNOVA nová priateľka JANE, ehm, niekoho mi to pripomína, juchúúú, teším sa, som riadne zvedavá aká bude, dúfam, že opíšeš aj nejakú ich wrr časť, nech si prídem na svoje, a teraz dovolenka, akože riaden luxus, by som si aj ja vedela zvyknúť, si v dobrom bola :D :D ale teraz je tam Claudia, takže pššt :D a ešte k tomu s Hazzom, by si si dala povedať čo? :D by ti nikto dvakrát vravieť nemusel, a akože to ich čľapkanie a to ošahávanie, vždycky pritisne na stenu, ruky dobre že nie vyláme, ale hlavne, že romantika :D som zvedavá čo vymyslel na tej pláži, ale aj tak mi bije do očí len ten časový úsek 3 týždne, a potom?? a potom, juchúúú :D radšej to skončím, lebo, lebo.. zase budem písať chujoviny :* ľúbim ťa pašmont :*

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ehm pašo :D nejako sa mi kazíš..:) ale nie..si skvelá vo všetkých ohľadoch..áno v ´daľšej časti o tom bude viac..neboj potešíš sa..:D myslela som na to,že jednu časť venujem tebe a opíšem tam Vaše poprvé..ale iba asi :D bože nepýtaj sa ma to..pane bože ja by som ho brala všetkými 20 a nie 10...romantika musí byť..:D aspoň u mňa :D :D áno áno áno 3 týždne a potom chandžaloo :D :D chujoviny?? :O ty si niečo také napísala? o.O WOW :D :D ale nie kľudne môžeš písať chujoviny aj ďalej :D :D ľúbim ťa more!! :* pašoo moj :*

      Odstrániť