sobota 23. júna 2012

Stole my heart :) 5.kapitola :)


Claudie
,,Je to tu.Posledné úpravy,styling a môžme ísť Clair"schmatla som Clair aj kufre a utekala som von z domu kde som si odchytila prevý Taxi čo som videla.Clair si uložila veci do kufra,ja tiež.Objala som a pobozkala som mamu,potom som nastúpila do Taxíka ktorý  nás zaviezol do najluxusnejšieho hotela v Londýne kde máme s Clair stráviť nasledujúce 2 týždne.Hodili sme kufre na izbu a hneď sme zbehli dole k Taxíku.Na koncerte sme sa dostali vďaka našim V.I.P lístkom celkom dopredu.Mali sme tam občerstvenie a pohodlie.Nevedela som sa dočkať.Ale stalo sa.Prvou pesničkou bola najnovšia 'One thing'.Keď som ho konečne uvidela zastavil sa mi celý svet.Ešte nikdy som nič také nepocítila.Prestala som dýchať a prestalo mi byť srdce.Ten chalan ma raz zabije.Bol ešte krajší ako na obrázkoch čo viseli po celej mojej izbe.Jeho hlas bol zamatový,jemný a neuveriteľne sladký.Lenže mojou smolou bolo,že sa na mňa ani nepozrel.Ďaľšou pesničkou bolo 'What makes you beautiful'a vtedy sa to stalo.Harry sa na mňa konečne pozrel a zabudol text.Prišlo mi to smiešne a zároveň roztomilé.Jemu to ale nevadilo a ukúzľujúco sa na mňa usmial.Krajšie ako ktokoľvek predtým.Potom sa spamätal a spieval ďalej.Keď prišlo na jeho sólo pozrel sa na mňa a začal.
,,Baby you light up my world like nobody else
The way that you flip your hair gets me owerwhelmed
But when you smile at the ground it aint hard to tell
You don't know
Oh,Oh
You don't know you're beautiful"
Bolo to nádherné.Nikdy v živote som nič také nezažila.Síce nič som za tým nehľadala ale aj tak.Veď on sa na mňa pozrel!Wáá!Zvyšok koncertu bol krásny ani v sne by mi nenapadlo,že to bude až také krásne.Ale už je koniec.Chce sa mi plakať.Harryho už možno nikdy neuvidím.Spolu s Clair sme boli na odchode keď zrazu..
,,Hej počkaj kráska!"ozval sa ten najkrajší hlas na svete.Otočila som sa a nemýlila.Za mnou stál Harry-môj princ-.
,,Myslíš mňa?"stupídne som sa opýtala
,,No nie seba"ironicky no sladko sa na mňa usmial Harry,,Áno teba kráska" a usmial sa

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára