sobota 23. júna 2012

Stole my heart :) 4.kapitola


Deň odletu
Claudie
Tak a je to tu.Dnes odlietame od Londýna.Véľmi sa teším.Naše veci by už mali byť v našom dome v Londýne.Mama mi sľúbila,že si môžem zariadiť izbu ako len chcem a že mi kúpi nový notebook aj blackberry.Naozaj sa veľmi teším :)
Ten istý čas,Londýn
Harry
,,Môj život je perfektný.Mám dievča,dom,peniaze priateľov.Čo si môžem viac priať?"pýtal som sa sám seba keď som sa pechádzal po parku a čakal na Danielle,moju prieteľku.Čakal som  5 minút.Nič.10 minút.Nič.15 minút.Nič.Nechcel som ju otravovať volaním tak som sa rozhodol,že jej pôjdem oproti.Celú cestu som si pospevoval.Už som bol pred jej domom keď som zamrzol.Uvidel som Danielle ako sa bozkáva s nejakým chalanom.A to celkom dobrovoľne.Už už som chcel odísť no to si ma Danielle všimla.Rýchlo som sa otočil a upaľoval preč.
,,Harry počkaj"zakričala za mnou.Dobehla ma.Pocítil som tlak na pleci.Bola to Daniellina ruka.
,,Daj mi pokoj!"zavrčal som na ňu
,,No ták Harry,prepáč"v očiach sa jej zaleskli dlzy
,,Hovorím ti daj mi pokoj,si len obyčajná klamárka,ľutujem toho chalana.prajem veľa šťastia!"sarkasticky som dodal.Otočil som sa a so sklonenou hlavou som odkráčal preč.
,,Harry,prepáč"stihla ešte dodať ale už som  ju nepočúval

Keď som došiel domov len som tresol dverami až sa pánty zatriasli.Louis ku mne prišiel do izby.Najprv som mlčal a nič mu nechcel povedať,pretože ma na Danielle upozorňoval už skôr.Neskôr som mu všetko vyklopil.
,,Netráp sa Harry ona ti za to nestojí.Príde lepšia."povzbudzoval ma Louis
,,Ja viem,ale ja som ju fakt ľúbil"posťažoval som sa
,,Príde taká ktorú budeš milovať a to navždy.Aj ja si tak hovorím"povedal Louis.Louis a ja sme teraz jediný z bandy čo nemáme priateľky.
Claudie
,,Tak sa mi to páči.je to perfektné!"pochvaľovala som si.Konečne mám izbu akú som vždy chcela.Manželská posteľ,nový notebook s internetom na 3 roky zadarmo,nový blackberry imidž a'la anglická vlajka.Jedna celá stena je z korku na fotky a pripomienky.BONUS!Plný šatník nových handier.Toto je život o akom som stále snívala ale nikdy som si nemyslela,že sa mi to splní.Zajtra nová škola.Teším sa.Chcela som presvedčiť maminu aby som zajtra nemusela ísť do školy keďže je deň pred začiatkom letných prázdnin ale mama nechcela o ničom takom počuť.Vraj si treba školu prezrieť a poznať nových spolužiakov.V sobotu uvidím Harryho.KONEČNE!Neskutočne sa teším.Zapla som FB,Twitter.Kedže sme sa sťahovali som tu až po troch dňoch.Klikla som na Harryho profil a uvidela status spred troch dní 'Nikdy som si to o tebe nemyslel.Som s teba smutný a sklamaný'
,,Ja by som ťa dokázala rozveseliť"povedala som si a už sa mi hrnuli slzy do očí,,škoda,že ťa nebudem nikdy mať"plakala som ako najatá.Vypla som FB aj twitter a zapla som si nové CD od 1D.Po pár minútach som za pomoci Harryho sladkého hlasu zaspala..

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára