sobota 23. júna 2012

Stole my heart :) 2.kapitola


Ale to som už nevydržala a rozplakala som sa,slzy sa liali a nie a nie ich zastaviť.Po minútach zastretého pohľadu na papiere v mojej ruke som sa dostala zo šoku a skočila som na Clair a silno ju objala.
,,Clair pre boha.Je toto naužastnejší sen v mojom živote alebo mám halucinácie?"
,,Nie Claudie je to skutočnosť.Naozaj letíme do Londýna na ich koncert.A áno naozaj držíš v ruke V.I.P lístky.Viem,že po tomto si túžila celú večnosť.Ale vedz,že si tá najlepšia kamarátka pod Slnkom či už mi veríš alebo nie.Tak som sa ti chcela odvďačiť za to,že si"predniesla Clair svoj monológ a ja som sa začala hystericky rehotať
,,Ach Clair.Ciže,ak tomuto"zašermovala som jej obálkou pred očami,,správne chápem tak máme 2 V.I.P lístky na 1D koncert,máme nové kreditky a peniaze na nich a 2-týždňový pobyt v najluxusnejšom hoteli v Londýne?"pýtala som sa nablbnuto
,,Áno Claudie dobre chápeš.A inak poďme k vám,že sa zbalíš.Odlietame už dnes v noci."
,,Čóó?Už dnes?"pozerala som sa na ňu s otvorenými ústami
,,No poď a nemudruj!"zahriakla ma Clair
Zabalila som si darčeky s5 do krabice a už sme upaľovali domov.

,,Mamíí  som domá!"kričala som na mamu odo dverí
,,Claudie?Poď sem musím sa s tebou porozprávať"zavolala na mňa mama
,,Mami je tu aj Clair,Nevadí"
,,To je ešte lepšie.Poďte obe."
Došli sme do obývačky a zostali zarazene stáť.V našej obývačke sedela moja mama a s ňou aj mama Clair.Naši obaja otcovia pracujú v Londýne takže niesu doma.
,,Mami čo sa deje?"opýtali sme sa naraz spolu s Clair čo nás prinútilo sa usmiať
,,Sadnite si"odmlčala sa mama kým sme si sadali,,Naše dve rodiny,po zvážení všetkých faktov ale aj vášho veku a vášní"zadržiavali sme výbuchy smiechu"no totiž rozhodli sme sa,že sa budeme sťahovať!"..

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára