sobota 23. júna 2012

Stole my heart :) 2/10.kapitola


Claudie
,,Mmm toto je život"poznamenala som a blahom som prevrátil oči
,,Hovor čo bolo dnes?Ako sa ti spalo u Louisa?"bola som zvedavá
,,Bolo to úžasné.Claudie myslím si,že ho milujem.Najprv sme sa s chalanmi rozprávali a blbli a potom sme šli s Louiom na izbu kde sa rozprávali aký bol náš život pred tým ako sme sa spoznali..Začal ma štekliť a ja som vriskala až tak,že sa chlapci zdola zľakli a vyšli hore pozrieť sa na nás.Lenže im sa pohľad na nás zapáčil a pridali sa k Louisovi.Po 10 minútach keď som sa skoro rozplakala to vzdali.Ja som sa naštvala a začala som ich mlátiť vankúšmi čo vyvolalo vankúšovú vojnu.Nakoniec sme sa všetko zvalili na zem.Po chvíľke chalani odišli a ja som sa šla osprchovať.Keď som vyšla zo sprchy našla som na posteli Louisa.Polonahého chápeš?Pokračovanie si vieš predstaviť"očervenela Clair
,,A ty?Ako s Harrym?"
,,S Harrym to bolo úža..."zazvonil mi mobil.Harry.
..Spomeň anjela a už sa ozýva"pozrela som na Clair
,,Ano?Harry?"
,,Chýbaš mi"
,,Aj ty mne zlato.Kedy už skončíte?"
,,Asi tak pol hodinky ešte.Ale pôjdem sa domov ešte sprchovať tak trištvrte hodinky."
,,Nie,príď rovno ku mne na izbu"navrhla som
,,Ale budem smrdieť."usmial sa
,,Ale Harry veď aj u nás je sprcha.A mimochom už nevydržím bez teba ani minútu naviac.Ani nevieš ako ma ničí keď niesi si mnou"
,,Dobre princezná.Zastavím sa hneď ako skončíme"
,,Oká teším sa na teba.Milujem ťa"
,,Ja teba viac anjelik!"a zložil
,,No čo?"Clair bola zvedavá
,,Harry.Že mu chýbam.Nevadí,že som ho pozvala na izbu?"zabudla som,že s Clair máme spoločne izbu.Smiešne však?
,,Nie jasné že nie,ja pôjdem nakupovať"usmiala sa na mňa Clair
,,Tak ideme na izbu?"
,,Poďme.Môžem?"opýtala sa manikérky keď chcela vytiahnuť ruku spod UV svetla keďže sme si dali spraviť manikúru.Clair mala zelené nechty s trblietkami a ja obyčajné čierne.Mám rada jednoduchosť.Keď sme došli na izbu rýchlo som vkĺzla do sprchy a umyla som si hlavu.Vyfénovala som si vlasy a natočila som ich kulmou.Slabý make-up,linka,čierne nohavice,biele tričko a svetrík.Bola som hotová do 20 minút a potom do kúpeľne vplávala Clair keďže ide na tie nákupy.Aj keď som si myslela,že sa na tie nákupy nedostane.S Harrym príde istotne aj Lou ale som ticho.Clair si v takýctho veciach neverí a to máme spoločné.Skontrolovala som si Facebook,Twitter a kým sa mi stránky načítavali pozrela som sa na mobil.Keď som opätovne skontrolovala obrazovku skoro ma porazilo....

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára