sobota 23. júna 2012

Stole my heart :) 1.kapitola :)


Claudie
,,Claudie niekto zvoní choď otvoriť!" kričala na mňa mama z pracovne
,,Dobre,dobre už idem"rýchlo som si utrela slzy a dúfala,že nieje veľmi vidno že som plakala
Claudie je obyčajné čerstvo 14 dievča s romantickou dušou i osobnosťou.Je krásna.Má polodlhé hnedé vlasy,hnedé oči,malý nos a plné pery.Cíti sa veľmi osamelá a nepotrebná.Má najlepšiu kamarátku Clair ale poslednú dobu sa jej zdá,že ju Clair nepotrebuje a hľadá si iné kamarátky.Claudie má ale jednu veľkú slabosť a tou je Harry Styles zo skupiny One direction.Síce 1D pozná len krátku dobu ale veľmi rýchlo si ju obľúbila a Harryho spolu s ňou.
,,Ahóój moja!"vykríkla Clair keď Claudie otvorila dvere a rýchlo ju silno objala
,,Clair?Čo ty tu robíš?"opýtala som sa užasnuto a objala som svoju najlepšiu kamarátku ktorá mala byť na zájazde v Taliansku
,,Nó,keďže si mala pred 3-ma dňami narodky rozhodla som sa,že ťa vytiahnem vonku.Pôjdeme na nákupy a potom.."zasekla sa Clair akoby už povedala veľa
,,A potom?"bola som zvedavá
,,Potom..nepoviem"usmiala sa Clair lišiacky ,,Tak ideš či som tu nadarmo?"
,,Ou prepáč.Jasné poď ešte spravím zo seba človeka"usmiala som sa na Clair a ťahala ju dovnútra.Obliekla som si obľúbené džíny,tričko Paramore (moja ďalšia úchylka)červené conversky a hodila na seba bundu.Vzala som si svoje úspory-vedela som,že mi z nich nezostane ani cent keďže Clair je nákupná maniačka-a dala ich do kabelky.Zavelila som odchod
,,Poďme"zahlásila len tak mimochodom Clair
Ešte raz som sa pozrela na Harryho fotku a znova som posmutnela 'Nikdy ho ani len neuvidím nieto,že by bol môj'smutne som si pomyslela.Poslala som mu pusu a šla za Clair.
Užili sme si skvelý deň.Boli sme na nákupoch,u kozmetičky,na manikúru,pedikúru ba dokonca sa Clair dala aj ostrihať.Presviedčala aj mňa ale ja som sa nedala keďže moju vlasy sú jediná vec čo na sebe milujem.Potom sme si sadli do parku a pojedali zmrzlinu.Keď sa zrazu Clair rozjasnili oči.Z tašky vybrala krásnu veľku červenú krabicu a podala mi ju.
,,Všetko najlepšie moja!Teraz už oficiálne patríš medzi 14-tky.Dúfam že sa ti darček,sorry,darčeky budú páčiť"poblahožela mi Clair
,,Ále Clair to si nemusela"usmiala som sa na ňu
,,Ale musela,teraz to rozbaľ"rozkázala mi Clair,,No ták.Šup šup"
Začala som rozbaľovať darček.Keď som videla čo je vnútri skoro som sa rozplakala.Bola tam krásna taška cez plece One direction,ich nové CD a džínsy Paramore s podpismi od Taylora,Jeremyho aj Hayley.Rýchlo no silno som objala Clair.
,,Ako?Ako si toto všetko pre boha zohnala?"so slzami na krajíčku som sa pýtala Clair
,,Nó teba mať výdrž"pousmiala sa Clair ale akoby si na niečo spomenula,,Ešte sa pozri do tašky.Na niečo si zabudla"
Stupidne som sa na Clair pozrela,no tá ma len povzbudzovala.Otvorila som tašku kde som našla obálku,otvorila som ju a prezrela si obsah.Zastavilo sa mi srdce aj dych...

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára