sobota 23. júna 2012

Stole my heart :) 19.kapitola


Pred jedným obchodom na druhej strane som zbadala Betku s neznámym chlapom ako sa bozkávajú.Aj keď som to nechcela Lenka aj Harry si to všimli.Hneď im zabehol pohľad tam kde stála ta zradkyňa.Harrymu určite došlo kto to je a rýchlo ma objal a Lenka len nemo sedela a sledovala to nechutné divadlo so slzymi kotúľajucími sa po jej lícach.zrazu sa postavila a vyrazila k nim
,,Nie Lenka nie"snažila som sa zastaviť už rozbehnutú Lenku ale neskoro.Keď si Betka všimla Lenku zamrzla.Mala som radosť z jej nešťastia.Konečne bude trpieť aj ona.
,,Ako si mohla?"počula som keď som dobrehla za Lenkou.Harryho som prinútila zostať v kaviarni.Namietal no prosila som ho a tak ostal.Keď uvidela ja mňa spadla jej sánka.
,,Lenka počúvaj ma"začala
,,Nie nebudem ťa počúvať!Videla som dosť!Hneď teraz ma Claudie odvezie za ockom a poviem mu to.Rozvedte sa!Ale ja pôjdem k ockovi.Neávidím ťa!"kričala a zároveň plakala Lenka
,,Leni"znova sa domáhala slova
,,Nie!Ja ťa nepoznám.Už niesi moja mama!"Lenka sa otočila na päte a ťahala ma preč.V kaviarni sa zložila.Absolútne.Snažila som sa ju utešiť no nezaberalo.
,,Claudie,prosím poďme preč"prosila ma Lenka.Lenže sa nedokázala postaviť,od toľkého plaču a bolesti.Harry ju vzal na ruky a niesol ka autu.Po ceste zaspala.Ako toto poviem Milošovi?Pokiaľ sme sa viezli k Lenke domov Harry šoféroval a ja som ju držala v náručí.
,,Spí?"opýtal sa ustarostene Harry
,,Áno miláčik.Chudák musela to vidieť na vlastné oči."odpovedala som
,,Nechcel by som byť teraz na jej mieste"
,,Viem a ani ja"
,,Už sme tu miláčik.Počkaj ja ju vyberiem a ty jej zober tašky"povedal Harry a vystúpi z auta
,,Dobre ber ju."podávala som mu spiacu Lenku.Vzal ju do náruče a mňa pichlo pri srdci.Žiarlivosť.Bože veď je to moja sesternica.Pokrútila som nad sebou hlavou a vybrala som sa za Harrym.To už nám šiel Miloš oproti a keď zabdal vystrašne sa na nás pozrel
,,Čo sa jej stalo?"vystrašene sa nás pýtal
,,Fyzicky nič,psychycky veľmi veľa.Sadnime si a poviem ti"
Harry
Lenku som uložil hore a vrátil som sa ku Claudie,ktorá sa už chystala povedať Milošovi čo sa stalo.
,,No tak hovor!"netrpezlivo sa pýtal Claudie.Uvelebila sa mi v náručí a ja som vdychoval jej vôňu.Bola prekrásna.Pocítil som ako sa Claudie rozochvela a divo sa jej rozbúchalo srdce
,,No vrav lebo sa zbláznim!"
,,Dobre začnem"povedla Claudie,,Boli sme na nákupoch čo už vieš.proste sme zažii pekný deň.Nakoniec sme sa rozhodli,že si pôjdmem sadnúť do kaviarne pred tým než Lenku odvezieme domov.Uvidela som Betku..Ujo ona ťa podvádza"povedla nakoniec na rovinu
Ak by niekto niečo také povedal mne o žene ktorú milujem tak by som sa zložil.A presne to sa stalo.Miloš sa pred nami rozplakal.Jeho 11 ročné manželstvo bolo v troskách,Po chvíli keď sa upokojil prehlásil,že hneď zajtra dáva žiadosť o rozvod a,že deti samozrejme chce on.
,,Ujo mali by sme už ísť.Mamka sa bdue báť "povedala unavene Claudie
,,Jasné moja.Som rád,že si prišla.Povedz to mamke a pozdrav ju.Zajtra ti zavolám a poviem ti ako je na tom Lenka."
,,Idem sa na ňu ešte pozrieť"povedala Claudie a vybrala sa za Lenkou zatiaľ čo ja som zostal dole sám s Milošom
,,Harry radím ti takéto niečo nikdy nechci zažiť.A ani sa neopováž niečo také spraviť Claudii,je to veľmi dobré dievča."
,,Neboj sa Miloš.Milujem ju ani nevieš ako.Ešte nikoho som tak veľmi nemiloval"
,,Si dobrý chalan Harry.zaslúžiš si ju"usmial sa na mňa a ja som ho musel objať
,,Ideme zlatko?"zívla si Claudie,ktorá už ledva stála na nohách.
,,Poďme"prikývol som
,,Zajtra sa vám ozvem.A ešte raz ďakujem."objal moju princeznú,,Choďte už"Sadli sme si do auta a ja som vedel,že sa Claudie už dlho na nohách neudrží.Má na to právo.
,,Miláčik si v poriadku?"vyštartoval som
,,Áno som.Len mi je ľúto Lenky aj Miloša.Teraz to bude dosť ťažké.Ale na druhej strane sa teším z Betkinho nešťastia.Som hnusná ale vracia sa jej to.Doteraz sme trpeli my teraz bude ona"bojazlivo sa na mňa pozrela.Asi sa bála,že budem proti ale ona asi nevie ako veľmi ju milujem a ,že človek ktorý ublíži jej je automaticky môj nepriateľ.A tým Betka bola.
,,Súhlasím s tebou láska"odpovedal som jej a pritúlil som si ju.Musel som cítiť jej dotyk.Prekvapene sa na mňa pozrela a ja som ju pobozkal.
,,Miláčik vidím,že sa ti chce spať.zavri oči a spi.ja ti neutečiem."povedal som keď som opustil jej pery
,,Nie ja nechcem spať"
,,Keď ty nechceš spať tak ja som dokonalý človek."povedal som medzi smiechom
,,Máš pravdu.Lebo ty si dokonalý.ty si tá najdokonalejšia a najúžastnejšia bytosť pod Slnkom.Milujem ťa a chcem aby si to bol ty,kto bude otcom mojich detí."jej monológ ma natoľko dojal až som musel zastať na krajnici a poriadne ju vybozkávať a vyobjímať
,,Láska aj ja ťa milujem.Nadovšetko.S veľkou radosťou budem vychovávať naše malé detičky.Samozrejme až neskôr"uistil som ju,že niesom nejaký perverzák.šťastím prevrátila oči
,,Teraz už spi.Vidím,že oči držíš otvorené len tak tak."
,,Dobre ale pustíme si hudbu"zahlásila a zapla prehrávač.Akurát som mal v rádiu naše CD.začala hrať pesnička 'One thing' a Claudie hneď po prvej slohe zaspala.Cesta ubehla  veľmi rýchlo a ani som sa nestihol nazdať a už sme boli pred Claudiiným domom.vypol som motor a pozrel som sa na anjela v mojom náručí.Oprel som ju o sedadlo a rýchlo som vybehol z auta.Otvoril som dvere na strane spolujazdca a vzal som ju na ruky.Schúlila sa mi v náručí a ďalej spokojne odfukovala.Zazvonil som.Nebolo veľa hodín takže som čakal kým mi Suzie otvorí.Otvorila s krikom ale hneď stíchla.
,,Spí?"
,,Áno bol to dlhý deň"
,,Harry?Kľudne s ňou ostaň.Vieš,že mne nevadí,že si s ňou.Ty si jej sen a miluje ťa.Ja jej v tom brániť nebudem.Aj keď má len 14.Ona bola vždy to dievča čo skôr dospieva a vie čo je pre ňu to dobré."prekvapene som sa pozrel na Sue a jej vážnu tvár s iskričkami v očiach
,,Ďakujem ti Suzie.Ja ti teraz tu a na tomto mieste prisahám,že jej nikdy neublížim a ten kto sa opováži za to zaplatí"povedal som na revanš ja
,,Verím ti"pozrela sa na mňa,otočila sa a odišla.Claudie som uložil do postele.vyzliekol som ju.Svetrík,tričko,nohavice a obliekol som jej moje tričko v ktorom spí už od začiatku.Sú to len 2 týždne no mne to pripadá ako večnosť.Prikryls om ju a pozoroval ako spí.Rozhodol som sa,že ešte skočím do sprchy.Vzal som si pyžamo ktoré tu mám pre prípad,že by som tu spal.Osprchoval som sa a obliekol som si nohavice.Ľahol som si ku Claudie a privynul som si ju na hruď

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára