sobota 23. júna 2012

Stole my heart :) 18.kapitola


Claudie
,,Tu je to zlatko.Tam býva Lenka"
,,Ako to vieš?"
,,No,ja som tu už bola.Pred 2 či 3 rokmi"Harry sa na mňa prekvapene pozrel
,,Čože?Akože som ťa nespoznal už skôr?"
,,Asi preto,lebo som bola ešte malé decko,prd som vedela z angličtiny.A nevedela som,že moja láska je tak blízko mňa.Ak by som to vedela tak neodídem"usmiala som sa
,,Ou.A načo si tu vlastne bola?"
,,Lenka mala príjmanie"
,,Aha.Tak ideme?"pohodil hlavou smerom k Lenkinmu domu a ja som sa prudko nadýchla
,,Môžme"prikývla som.Prešli sme cez cestu a ja som zazvonila.Silno som Harrymu stlačila ruku.
,,Lenka"
,,Claudie"padli sme si do náruče.Smiala som sa a plakala som zároveň.
,,Konečne ťa vidím"
,,Meškáš"pozrela sa na hodinky a potom na mňa
,,Prepáč ale ráno som zaspala."ospravedlňujúco som sa usmiala
,,Ále veď srandujem.Hlavná vec,že si tu."pozrela som sa na Harryho.ten stál za nami a len sa usmieval ako slniečko na hnoji.Lenka ma štuhla pod rebrá a s očami dokorán sa na ňho pozerala.Štuchla som ju späť.
,,Lenka toto je Harry.Môj priateľ."zoznamovala som ich
,,Harry toto je Lenka.Najlepšia sesternica na svete."usmiala som sa a pozorovala som dvoch mojich milovaných ľudí.
,,teší ma Lenka.Claudie mi o tebe veľa rozprávala"Lenka sa na mňa pozrela
,,Aj mňa teší Harry.Napodobne"rozosmiali sme sa
,,Poďte dnu"zvážnela som.Nevedela som ako to bude s Milošom,mojím ujom.Lenka si všimla,že som stuhla ale ja som chyzila Harryho za ruku a stisla som ju.Stisk opätoval.Pozrela som sa mu do očí  a on v tých mojich uvidel strach.Pritúlil si ma bližšie a pobozkal ma do vlasov.
,,Lenka kto prišiel?"kričal z obývačky Miloš
,,Ocko neuhádneš"Lenka prišla k nemu a zakryla mu oči
,,Poďte"povedala nám.Postavili sme sa pred neho a ja som sa nervózne pomrvila.Lenka Milošovi odkryla oči.Keď nás uvidel spadla mu sánka.
,,Claudie čo ty tu robíš pre boha?"užasnuto sa na mňa pozeral a hodil sa na mňa.Objímal ma 5 minút a ja som aj na tú vzdialenosť čo nás  s Harrym delila vedela,že mu to je nepríjemné.Oh môj malý ňuňu.
,,Hej už dosť veď ma zadusíš."smiala som sa a snažila vyslobodiť z jeho objatia.Pustil ma.
,,Sadni si."ukázal na krémovú sedačku ku ktorej sa mi viaže veľa pekných spomienok.
,,Povieš mi už konečne čo tu robíš?"
,,No totižto,my sme sa presťahovali do Londýna."
,,A prečo ste mi to  neoznámili?"sklamane sa pýtal Miloš
,,Vieš,mamka to nechcela.Ale nehnevaj sa na ňu.Ona sa len bojí,že sa na ňu ešte stále hneváš.Za tú hádku."sklonila som hlavu.Na Milošovi bolo vidno,že je sklamaný.prekvapilo ma to keďže to on lričal po celom našom dome.
,,Prepáč"pohladila som ho po ruke
,,Nie to je v poriadku ale chýba mi"
,,Viem,viem.Nechcel by si sa ňou stretnúť?"napadlo ma
,,Betka by bola proti."ke´d spomenul jej meno zdvihol sa mi žalúdok ale hneď ho zarazil Riškov plač.Zdvihol sa a šiel za ním.
,,No vidíš dobre to dopadlo"hovoril mi Harry,,vyzerá to,že ho tá hádka mrzí"
,,Áno tiež si myslím"rozprávali sme sa osamote lebo Lenka si odskočila.
,,Musím ich nejako spojiť naspäť."pozrela som sa na ňho,,Ďakujem,že si tu so mnou."pobozkala som ho
,,Som tu rád"povedal Harry a tentoraz pobozkal on mňa.To už do izby vošiel Miloš.
,,A kto je tento mládenec?"pobavene sa ma pýtal
,,Prepáč zabudla som.Ujo toto je môj priateľ Harry"cítila som sa trápne.Veď predstavujem svojho frajera mojmu ujovi.
,,Harry rád ťa spoznávam."
,,Aj ja vás rád spoznávam.Dúfam,že nevadí,že som tu spolu s Claudie"
,,Nie jasné,že nie.Počuj skadiaľ ťa ja poznám?Nevieš?"
,,Ujo Harry je spevák.Z boybandu One Direction"skoro mu vypadli oči
,,Ty si Harry Styles?"
,,No áno"so smiechom potvrdil Harry
,,Úúú Claudie"pozrel sa na mňa Miloš.Začala som sa smiať a nemohla som sa zastaviť.
,,Dobre už dosť!"stále som sa smiala ako najatá,,Prestaň!"smiala som sa až som dostala kŕče do brucha.Konečne sa na mňa prestal prihlúplo usmievať.
,,Vieš chcela by som vziať Lenku na nákupy.Môže?"hodila som na uja psie oči ale vedela som,že váha.To kvôli nej.
,,Dobre zoberte ju.Ale pred Betkou pššt"myslela som si,že ju má rád ale nejako sa mi to nezdá
,,Super.Lenka bež sa pripraviť."pozrela som sa na ňu a ona sa utekala pripraviť.S ťažkým srdcom som si presadla od Harryho k ujovi a objala som ho.
,,Hej pozri sa na mňa"odmlčala som sa kým nesplnil moju požidavku.,,Čo sa deje?Nechcem sa vám miešať do života ani nič podobné ale viem,že sa niečo deje.Čo je to?"
,,Ja,proste neviem.Od tej hádky u vás som si uvedomil,že Betku vôbec nepoznám.Bola iná,taká falošná alebo ja neviem.Rozmýšlam nad tým,že podám žiadosť o rozvod.Od kedy sme sa vrátili skoro sa  nerozprávame a keď už tak to skončí hádkou."v jeho očiach som uvidela bolesť
,,Ššš.Poviem ti to tak.Prečo si asi myslíš,že sme sa u nás pohádali?Myslíš,že my máme niečo proti tebe?Nie!To kôli nej.Všetko kôli nej.To ona nám zničila život.My sme si to všimli už skôr to len ty si bol zaslepený."slzy mi tieki po lícach ale bola som rada,že je to vonku.
,,Nákupy volajú"spievala si Lenka a ja som si rýchlo utrela slzy
,,Ešte si rýchlo odskočím."usmiala som sa a vybrala som sa na WC,kde som si prepúdrovala nos a upravila rozmazanú špirálu.Nechcem Lenke ničiť deň.
,,Môžme ísť.Obchody volajú"schádzala som dole po schodoch.Harry si ma vzal do náručia.
,,Si nádherná"pošepkal mi do vlasov a ja som sa začervenala.Vyšli sme z domu a ja som objala uja.Zaželal nám veľa zábavy a do ruky mi vložil kreditku s papierikom 'Kúp niečo sebe,Lenke,Harrymu a ja mamke.Že ju pozdravujem.Potom sa mi ozvi.'Sadli sme si do auta a celú cestu sme sa rozprávali.O všetkom škola,priatelia...Dokoca sa spolu s Harrym zblížili čo ma veľmi potešilo.Lenka nikdy nemala rada keď som mala chlapca aj keď teraz je to iné.Deň prebehol skvele.Smiali sme sa,nakupovali robili sme si zo seba srandy.Dokonca aj Harry sa bavil.behal vedľa mňa anesťažoval sa.Bol dokonalý vo všetkých ohľadoch.Milujem ho.Ale vážne už si viac nedokážem predstaviť svoj život bez neho.Asi je dosť skoro myslieť na také veci ale teším sa na naše detičky.Ako nám budú pobehovať po dome a budú utekať pred ich dokonalým oteckom.Je to krásna predstava.
Nakoniec,unavený ako kone sme si sadli do kaviarne aby sme načerpali trocha energie.
,,Takýto deň si ešte musíme zopakovať"zahlásila som
,,Určite som za"povedali naraz Lenka s Harrym.Ako mám vo zvyku stále sa musím obzerať.Proste automatika ale to,čo som uvidela tentokrát ma úplne šokovalo..

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára