sobota 23. júna 2012

Stole my heart :) 17.kapitola


,,Nechceš mi o tom povedať?"sadla som si a pozrela som sa do zeme
,,Asi tak pred rokom"začala som,,Keď sme ešte bývali na Slovensku prišla Lenka spolu z rodinou k nám.Všetko bolo fajnové až kým moja mamka nevyjadrila nesúhlas.Nie aby nám prekážali to nie,ale robili bordel a po nociach nám chodili po dome.Strhla sa hádka a medzi tým nám zazvonila pevná linka.Volala jej sestra Dana.S nevedomosťou,že ja ju počujem vyšla hore do mojej izby a začala hrešiť.Najprv na mňa,že som jedno malé rozmaznané decko a ešte neviem čo.To,že si otvorila hubu na mňa by mi nevadilo ale potom začala na moju rodinu.Na mamku,že je pi** a ku*** tak som to nevydržala a vstala som od stola.Vyšla som zo spálne kde som sedela a prešla som do svojej izby.V tú chvíľu mi bolo všetko jedno.Prišla som k nej a vlepila som jej takú facku akú som len bola schopná dať.Povedala som jej všetko čo si o nej myslím.Všetko.Že je len lakomá,sprostá,vyšinutá a vypúlená.Vtedy vlepila facku aj ona mne"Harry sa triasol,,ale ja som sa jej len smiala do tváre a povedala som jej 'že som si nemyslela,že spadla až na také dno aby bila rozmaznané decká'Viem,možno to znie hrozne ale tešila som sa,jej poníženiu.Aj keď som vedela,že mi zakáže vídať Lenku.Odvtedy sme sa nevideli"rozplakala som sa.Harry sa ku mne prisunul a objal ma pokiaľ som ja vzlykala.Nejako to na mňa došlo
,,Som na teba hrdý.Že si sa jej tak postavila"tíšil ma,,Už ti nikto nikdy neublíži.Sľubujem"
,,Harry ublížiť mi môžeš jednine ty"
,,A ja to neurobím"nahla som sa a cez slzy som ho pobozkala.Bozk bol slaný ale krásny.Stále som chcela viac a viac.A tak sme skončili na mojej posteli bozkávajúc sa.Naše pery akoby tancovali jeden tanec.Spoločne a jedinečne.Ako jeden.Počuli sme buchnutie dverí.Automaticky som sa strhla.Zavrčala som,presne v najnevhodnejšiej.Harry sa tiež mračil.
,,Mami?"zakričala som
,,Áno zlatko som to ja"zakričala späť mama
,,Poď.Ideme sa opýtať o tú babku."poťahala som Harryho.,,Mimochodom my dvaja sme ešte neskončili"koketne som sa na ňho pozrela.Rozbehol sa za mnou a ja som sa rozutekala dole schodmi.
,,Á Harry prestáň"kričala som keď sme sa naháňali po obývačke
,,Poď sem"Harry ma chytil a zatočil mnou vo vzduchu.Spoza rohu vyšla mama a ohromne sa na nás zabávala
,,Čo sa smeješ mami?"zadívala som sa na mamu zo smiechom
,,Nič zlatko"usmievala sa ma mňa mama a otočila sa na odchod
,,Mami počkaj.Poď sadni si"mama zvážnela
,,Čo sa deje?"ukázala som mame nech si sadne a ja som sa zavŕtala do Harryho náručia
,,Mami neboj sa.Ja len,že som dnes volala s babkou a napadlo ma či by sme im nemohli zaplatiť letenky a aby nás prišli navštíviť"mame viditeľne odľahlo
,,Claudie ako si ma len vystrašila.A vieš čo?Máš pravdu.Tak by sme zaplatili aj babke Mary a dedkovi Stevovi"
,,Mami naozaj?"ohromene som sa na ňu pozrela.Nečakala som,že to bude mať taký ľahký priebeh.
,,Naozaj zlatko"vstala som a hodila som sa jej do náručia
,,Ďakujem mami"dala som jej pusu na líce ,,Veľmi pekne ti ďakujem"
,,Nemáš začo ďakovať.Teraz musím ísť pracovať a rovno zavolám aj do cestovky aj babke.OK?"
,,OK.Mami my ideme s Harrym do mojej izby"Vzala som Harryho za ruku a veselo som ho ťahala do mojej izby.Zamkla som.Pre istotu.Ľahli sme si na posteľ a ja som sa začala tešiť na moju rodinu.
,,Ako vidím tak máš svojích starých rodičov veľmi rada"usmial sa Harry a pobozkal ma na čelo
,,Áno dobre vidíš.Vieš,Clair je moja jediná kamarátka.Myslím taká správna.A rodičia a starý rodičia boli jediný s ktorými som si rozumela"
,,Aha"pozrela som sa mu do očí a začala som ho bozkávať
Pondelok
Keď som sa zobudila skoro som dostala infarkt.Bolo 11:45 a Harry mal po mňa prísť o 12:00.Pozrela som sa na mobil.15 neprijatých hovorov a 5 správ.Harry.Hneď som si správy prečítala.Robil si o mňa starosti.
'Claudie prídem po teba o tej 12 dobre.Ľúbim ťa'o 5 minút neskôr 'Claudie prečo neodpisuješ?Ozvi sa.Ľúbim ťa'znova o 5 minút ďaľšia 'Zlatko prosím,ozvi sa.Bojím sa o teba' teraz si dal väčšiu pauzu.Pol hodinky'Claudie ak sa mi neozveš do 11:50 idem za tebou' 'Máš ešte 2 minúty.Ozvi sa prosím.Bojím sa o teba.Ľúbim ťa'hneď som mu zavolala.Zdvihol ani nestihlo zvoniť.
,,Claudie?"uvoľnene no nahnevane sa ozval Harry
,,Harry.Prepáč.Ja ani neviem ako ale zaspala som a mala som vypnuté zvonenie.Prepáč mi láska."
,,Ani nevieš ako si ma vystrašila.Už som aj tak na ceste za tebou.O pár sekúnd som pri tebe"
,,Prepáč mi.Dobre mojko čakám ťa"
,,Hneď som tam.Milujem ťa"
,,Aj ja ťa milujem"Usmiala som sa no rýchlo som sa spamätala.Rýchlo som vstala z postele no asi až prirýchlo pretože sa mi zatmelo pred očami.
,,Mami už som ho.Keď príde Harry pošli ho do mojej izby.Skočím rýchlo do sprchy."kričala som na mamu ako šialená
,,Dobre moja"
Vošla som do sprchy a zapla som si do toho hudbu.Samozrejme 1D.Teplá voda mi uvoľnila svaly a hudba upokojila emócie.Vyšla som vonku a obtočila som okolo seba osušku.Vošla som do izby spievajúc si 'One thing'.Ale mne nedošlo,že môj milovaný už bude u mňa v izbe,rozvalený na mojej posteli a bude ma pozorovať.
,,Get out,get out,get out of my head and fall into my arm instead"spievala som
,,I don't, I don't, don't know what it is"šokovane som sa otočila.Usmiala som sa na svojho miláčika a hodila som sa mu do náruče.Konečne.Konečne som ho cítila a mala pri sebe.Pre niekoho je jeden deň málo ale pre mňa to bolo ako večnosť.Ono je to tak,keď máte za frajera chalana zo slávneho boybandu.Ale aj tak ho nevymením za nič.
,,Konečne.Konečne.Tak nehorázne si mi chýbal"skoro som sa rozplakala keď som mu ležala v náručí
,,Aj ty mne princezná.Ani nevieš ako"pobozkal ma do vlasov
,,Prepáč mi to ráno.Ja zaspala som a .."pobozkal ma
,Pššt.Je to v poriadku.Hlavne,že ty si v poriadku"prstom mi zakryl ústa
,,Milujem ťa"len tak som tam tak sedela v Harryho náruči v osuške ale mne to bolo jedno a začala som ho bozkávať.
,,Milujem ťa princeznička"znova ma pobozkal,,Viac ako môj vlastný život"
,,Viac ako môj vlastný život"zopakovala som za ním
,,Nemala by si sa ísť obliecť?"pozrel túžobne na osušku omotanú okolo môjho tela
,,Nepáčim sa ti takto?"
,,Nepáčiť?Skôr mám chuť tú osušku z teba strhnúť"
,,Hmm.Tak sa radšej idem prezliecť lebo sa na tú návštevu nedostaneme"koketne som sa na ňho pozrela a on zavrčal.Obliekla som sa.Dala som si červené legínsy a čierne tričko Paramore.Čierne conversky a malú kabelku kde som si dala nejaké peniaze a mobil.Veď sa ide nakupovať.
,,Voala"zasmiala som sa a ukázala som sa Harrymu,,Môžeme ísť?"usmiala som sa
Harry sa tiež usmial a otvoril svoju náruč.Objali sme sa a dali sme si pusu.
,,Si nádherná"
,,Prestaň"začervenala som sa a sklonila som hlavu,,Ale pred mamkou ticho kam ideme.Povieme,že ideme do kina a potom k tebe."
,,Prečo nechceš aby Sue vedela,že ideš k Lenke?"
,,Pretože by ma tam nepustila"
,,Dobre tak poďme"dal ruku okolo mojich pliec a vybrali sme sa preč.Zavolala som ešte Lenke,že za hodinku sme pri nej.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára