sobota 23. júna 2012

Stole my heart :) 16.kapitola


Claudie
,,Potrebujem mobil"zmetene som šmátrala okolo seba.Harry mi mobil bez slova podal no zároveň ma pevne držal v objatí ako keby sa bál,že mu zmiznem.Rýchlo som vytočila číslo.Nikto nedvíhal.Začali sa mi triasť ruky.Pre boha.Druhý raz.Nič.Tretí krát to niekto zdvihol a ja som si vydýchla.
,,Haló?"ozval sa známy ženský hlas.
,,Babi?"
,,Claudi?"
,,Babka ako sa máš? Ako sa ti darí?"vypytovala som sa a pozrela som sa na Harryho,ktorý napäto čakal a pravdepodobne nič nerozumel.Pohladila som ho aby sa upokojil.
,,Hej dobre sa mám moja.Žijem.A ty čo ako?Ako v tom Londýne?"
,,Ja sa mám skvele babi.Našla som si chlapca"hneď som sa priznala
,,Je slušný?"
,,Babi on je.On je dokonalý"
,,Som rada a chcela by som ho spoznať"v hlave mi skrsol nápad
,,Babi čo ak by sme ti zaplatili letenku a ty by si priletela k nám?Aj s druhou babkou a dedkom?Na 2-3 týždne?"
,,Claudi.Nebudete predsa na mňa míňať peniaze."viem,že by bola veľmi rada
,,Babi porozprávam sa s mamkou a ozvem sa ti dobre?"
,,Claudi ale.."
,,Babi ozvem sa ti a mám ťa rada.Pá."
,,Dobre rob ako chceš.Ahoj moja aj ja teba"zložila som a pozrela som sa na Harryho
,,Prepáč mi"celá červená som sa na ňho pozerala
,,Zlatko čo sa stalo?Čo ťa tak vystrašilo?"
,,Ja ani neviem.Keď sme sa tak rozprávali o dedkovi napadlo ma,že za ten čas čo bývam v Londýne neviem nič o mojej babke.Zľakla som sa.A tak som volala.Zdvihla až na tretí krát"
,,A čo?Je v poriadku?"
,,Áno je.Dokonca som sa jej pochvalila,že som si našla chlapca"usmiala som sa na ňho
,,A?"
,,A chcela by ťa spoznať.Tak som jej navrhla,že sa porozprávam s mamkou a zaplatili by sme jej letenku sem.Nech zoberie aj druhú babku a dedka."
,,To znie dobre"
,,Ja viem"nadvihla som sa a pobozkala som ho
,,Ty máš vždy len dobré nápady"znova sa usmial a pobozkal ma.LENKA!bliklo mi v hlave.Jasné,moja sesternica z Anglicka.
,,Harry?"
,,Hmm?"hral sa mi s vlasmi
,,Ja len,že vieš kde je Reding?Malo by to byť tu niekde blízko Londýna" 
,,Áno viem kde to je.Zopárkrát sme tam mali koncert.Prečo anjelik?"
,,Ja tu mám totižto sesternicu a veľmi mi chýba.Ukázal by si mi cestu a ja ju pôjdem navštíviť?"
,,Ukážem ti cestu len pod jednou podmienkou."
,,Akou?"
,,Že pôjdem s tebou.Nechcem si ani predstaviť čo by sa ti mohlo stať."striasol sa,,A ešte chcem pusu"zazubil sa
,,Vážne by si chcel ísť so mnou?A tá pusa platí"
,,Jasné prečo nie?"
,,Ja len,že..dobre"
,,Vyzerá to tak,že ju máš veľmi rada.Tak ju chcem spoznať"
,,Milujem ťa" dala som mu pusu
,,Aj ja ťa milujem anjelik"pohladil ma po líci a znova ma pobozkal.Nežnejšie.
,,A sľubená pusa?"opýtal sa ma po chvíľke.
,,Veď si dostal 2"pokúšala som ho.Harry nahodil tváričku a'la šteniatko a ja som ho musela pobozkať.Pravdaže až keď som sa dosmiala.Vzala som do ruky mobil a hľadala v kontaktoch Lenkino číslo.Našla som ho a hneď som prikladala mobil k uchu zatiaľ čo ma Harry bozkával na krku.
,,Lenka?"
,,Claudie?"
,,Leni tak rada ťa počujem"vykríkla som až sa Harry zľakol a podskočil mi v náručí
,,Claudie prečo mi voláš veď prevoláš veľa peňazí"
,,Nie Lenka neboj sa.Asi to nevíeš ale no,my sme sa totiž presťahovali do Londýna"čakala som
,,Čóóóže?"
,,Prepáč mi,že som ti to nepovedala ale.."
,,Kedy sa stretneme?"vyhŕkli mi slzy šťastia.Ach ja sa naplačem.
,,Och Leni.Daj mi tvoju adresu"diktovala mi adresu,ktorú som si vzorne zapísala
,,Dobre mám to.A Lenka mala by si vedieť ešte niečo.Pamätáš sa asi tak pred pol rokom keď sme spolu volali na Vianoce cez Skype.Tá fotka"
,,Myslíš tú 'môj budúci manžel'?"
,,Áno myslím presne tú"zasmiala som sa,,Totižto ja som sa naozaj dala s Harrym dokopy."ticho
,,Čo??Myslíš Harryho Stylesa?Toho Harryho Stylesa?"
,,Hej myslím Harryho Stylesa.Presne toho"Harry sa pri zmienke svojho mena otočil  a pozrel na mňa
,,Lenka musíš dýchať"počula som z druhej strany linky
,,Harry kedy pôjdeme za Lenkou.Vieš aby som jej vedela povedať"pýtala som sa kým Lenka dýchala
,,Pondelok?"
,,Lenka v pondelok som u teba ako na koni.Skôr BMWčku"zasmiala som sa
,,V pondelok?Dobre v pondelok vás čakám.Pozdrav Harryho."žiarlivosť ma pichla pri srdci
,,A Lenka?Bude v pondelok doma aj tvoja mama?"
,,Nie nemala by byť.Prečo?"
,,Len tak.Prepáč ale nemám záujem ju vidieť"ja ju nenávidím ale to som povedať nechcela
,,To je v poriadku"
,,Tak sa vidíme v pondelok.Pá.Ľúbim ťa."
,,Ľúbim ťa.Pondelok je náš"zasmiala sa a zložila
,,Ták na pondelok máme program vybavený"utrela som si ešte stále mokré oči
,,Super.Teším sa.O čom ste sa rozprávali?"bol zvedavý ako staré klebetnice
,,Najprv som jej povedala o tom,že už nastálo bývam tu v Londýne.Potom som jej povedala,že sme spolu a tak sme sa dohodli,že v pondelok sme tam.Ešte som sa pýtala na jej mamu.Či bude doma či nie.Ale nie chvalabohu"
,,Nemáš ju rada?"nechcela som to rozoberať no keď som už začala tak to dokončím
,,Harry ja ju nenávidím.Tá žena mi veľmi ublížila a aj mojej rodine."
,,Nechceš mi o tom povedať?"

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára