sobota 23. júna 2012

Stole my heart :) 15.kapitola


Claudie
Po chvíľke som sa pozbierala.Harry ma takto nemôže vidieť veď by Andrewa roztrhal ako hada.Šla som sa hore obliecť.Na tvári sa mi črtala červená odtlačka.Celý incident trval 7 minút.7 najhorších minút môjho života.Sadla som si na gauč a čakala som na Harryho.Keď som počula klopanie na dvere zľakla som sa.Našťastie ti bol Harry.Privítala som ho so sklonenou hlavou.
,,Ahoj zlatko"pozdravil
,,Ahoj miláčik"
,,Niečo sa deje?"už som vedela,že je zle no snažila som sa potlačiť slzy čo a mi drali do očí.Pokývala som hlavou zo strany na stranu,že nie.
,,Pozri sa na mňa"znova po pokývala,že nie.To už nevydržala hlavu mi dvihol sám.Čo uvidel ho zmrazilo.Uvidel ma celkom bledú s červeným otlačkom na líci a so slzami v očiach
,,Pre boha.Kto ti ublížil?Koho mám zabiť?"pocítila som ako sa mu od zúrivosti roztriasli ruky
Harry
Len som tam tak stál a pozeral som sa jej šokovane do tváre.Bola celá bledá a na jednom líci sa jej črtala červená otlačka ruky.
,,Pre boha.Kto ti ublížil?Koho mám zabiť?"cítil som ako sa mi zúrivosť rozlieva po  žilách
,,No ták Claudie,láska čo sa stalo?"skoro som plakal.Vzal som ju na ruky a odniesol na gauč kde som ju objal.Rozplakala sa.
,,Zlatko povedz mi prosím čo sa stalo?"od tej bezmocnosti mi tiekli slzy po tvári
,,Nič"
,,Povedz mi to,prosím"
,,Ale sľúb,že nespravíš žiadnu hlúposť"povedala mi medzi vzlykmi
,,Sľubujem"
,,Vieš čo som ti hovorila o Andrewovi?Bývalý"
,,Áno viem"
,,Bol tu.Povedal,že si prišil po to,čo mu patri.Čiže po mňa"vzlykala mi na kolenách,,Povedal mi,že budem robiť čo chce on a ja som povedala,že nebudem.A potom mi dal facku ktorá ma položila.A ešte k tomu ma pobozkal"
,,Kde je tej hajzel?"chcel som ju položiť na gauč a ísť ho zabiť no Claudie ma zadržala
,,Niečo si mi sľúbil"
,,Áno šľúbil som ti,že nespravím žiadnu hlúposť a hlúposť by bola nechať ho tak"
,,Nie Harry prosím.Povedal,že sa vráti.Potrebujem ťa tu."
,,Dobre som tu"nedokázal by som ju teraz opustiť
,,Ďakujem ti"
,,Nechceš si trošku pospať?Si úplne bledá"
,,Nie chcem len ležať v tvojom náručí"zohol som sa,že ju pobozkám a pritúlil som si ju ešte bližšie.Všimol som si ako sa jej kĺžu viečka.
,,Len spi láska"pobozkal som ju na čelo
Spala necelé 2 hodinky.Keď sa prebudila chcel som jej uvariť kávu,no nechcela sa ma pustiť tak som ju vzal na ruky ako malé bábo,spravil som jej kávu a znova som sa s ňou presunul na gauč.V tvári mala už viac farby  a otlačka je už pomaličky mizla.
,,Nejdeme sa prejsť?"
,,Vážne chceš?"
,,Poďme"
,,Dobre poďme miláčik"
Claudie
Harry bol skvelý.Celý čas čo som prespala ma držal v náručí a potom keď som sa zobudila mi uvaril kávu.Kávu síce často nepijem ale dobre mi padla.Keď som dopila navrhla som aby sme sa šli prejsť,aby Harrymu náhodou nenapadlo ísť umlátiť Andrewa.Síce ho nenávidím ale viem,že Harry je silnejší a nerada by som ak by bol vo väzení pre blbosť môjho bývalého.Lenže prechádzka nebola práve ten najlepší nápad.Ako sme sa tak prechádzali po parku a rozprávali sme sa zbadala som ho.Stuhla som a Harry to pocítil.
,,Poďme preč"ťahala som ho preč a pozerala som sa na Andrewa so strachom v očiach
,,To je on?"opýtal sa ma Harry a ja som prikývla.V tom si nás Andrew všimol a zamieril k nám.
,,Prosím poďme preč"stále som ho ťahala preč a on neochotne šiel
,,Claudie počkaj"zakričal za nami Andrew.Harry sa rozzúril otočil sa a mňa si schoval za chrbát.Chránil ma vlastným telom.
,,Daj Claudii pokoj!"osoptil sa na ňho Harry a mňa si ešte viac schoval za chrbát
,,A kto si ty,že mi rozkazuješ?"zavrčal Andrew
,,Je to moôj chlapec a budúci otec mojich detí"zastala som sa Harryho a postavila som sa pred neho.Mňa môže osočovať ale na Harryho nech sa neopováži zvýšiť hlas
,,Claudie poďme preč"Harry ma ťahal preč ale ja som cítila ko sa mu od zúrivosti trasú ruky
,,Ty sviniar ukradol si mi dievča!"začal kičať Andrew na Harryho
,,Čože?Nikdy som nebola tvojou a ani nikdy nebudem!"vrieskala som na revanš ja
,,Budeš!Keď zabijem tohto idiota"to ma rozzúrilo a chcela som mu vlepiť.Keď mi schytil ruku a tak ňou zatočil,že mi v nej ruplo a ja som pocítila takú bolesť,že som videla všetky hviezdičky a položilo ma to k zemi.
,,Claudie?Si v poriadku?"kľakol si ku mne Harry.Nestihol zareagovať a Andrew ho kopol do brucha.
,,Nie Harry!"skríkla som a priplazila som sa k Harrymu no ten sa postavil a päsťou vrazil Andrewovi do nosa
,,Daj nám pokoj!"
,,Lebo?"znova mu Harry vrazil
,,Chceš ešte jednu?"
,,No davaj!"chlapci na seba skočili a začali sa biť hlava nehlava
,,Harry prestaňte!"prosíkala som,,Harry prosím".Cez rozmazané obrysy som rozpoznala 2 chalanov.
,,Chalani prosím odlepte ich od seba."kričala som.Chlapci ich od seba odlepili a boli taký zlatý,že nás zaviezli do nemocnice.harry mal rozťatú peru a tržnú rano na hlave.Andrew mal zlomenú ruku a vykĺbené rameno.A mňe Andrew natiahol sval takže som mala celú ruku obviazanú.Keď sme vyšli z nemocnice Harry bol smutný.Chytila som jeho tvár do dlaní.
,,Harry čo sa deje?"opýatala som sa
,,Prepáč mi to láska.Za to všetko,že som sa neovládol a za tvoju ruku.."nedopovedal lebo som mu prstom zakryla ústa.
,,Ššš"utešovala som ho,,zlatko ty za nič nemôžeš a za moju ruku už určite nie.je to v poriadku.To skôr ty mne prepáč"
,,Čo ti mám prepáčiť?To,že ťa každý miluje?A,že ja mám neuveriteľné šťastie,že ma miluješ?"
,,Robím ti zo života peklo"
,,Prestaň jasné?Prestaň!Milujem ťa Claudie!Milujem ťa anjelik!Najviac na svete!"
,,Aj ja ťa milujem"
Keď sme došli domov hnala som sa do sprchy.Harryho som posala nech si ľahne keďže máme za sebou dosť dlhý deň.Najprv sa bránil no potom som mu dohovorila.
,,No ták šup šup"začala som z neho strhávať oblečenie
,,Hneď prídem k tebe.A pozor na hlavu"usmiala som sa a dala som mu pusu na líce
,,Počkám ťa"
Rýchlo som sa osprchovala.Keď som bola hotová,ľahla som si k nemu do postele.No na moje prekvapenie ešte nespal.Čakal na mňa.
,,Prečo ešte nespíš?"
,,Veď som ti povedal,že na teba počkám"pritúlil si ma bližšie a ja som si položila hlavu na jeho hruď
,,Harry?"zdvihla som halvu a pozrela som sa mu do očí
,,Áno láska?"
,,Milujem ťa"
,,Aj ja teba princezná"nahol sa,že ma pobozká no ja som sa odtiahla.Vedela som ako ho tá pera bolí.Nechcela som aby trpel.Nesúhlasne zamraučal.
,,Nechcem aby si trpel"smutne som sa na ňho pozrela
,,Ja trpím len vtedy ak vidím,že trpíš ty a keď niesi so mnou.Ou a budem trpieť aj keď mi teraz nedáš pusu."našpúlil pery a ja som to nevydžala.Pobozkala som ho.Slabo.
,,Síce slabo ale na dobrú noc to stačí.Hlavne,že si so mnou."
,,Poviem ti to znova:Milujem ťa"
,,A ja ti znova rovnako odpoviem:Aj ja teba princezná"
Ľahla som si späť na jeho hruď no vzápetí som sykla
,,Auu"dostala som kŕč do nohy
,,Prepáč zlatko"
,,Nie to nie ty to bol kŕč.Zoberiem si mlieko a natriem si ním nohu"chcela som vstať no Harry ma zastavil
,,Nie ja chcem"postavil sa a zobral mlieko.Natieral mi ním nohy a mne to prišlo veľmi príjemné.Položil mlieko naspäť a spoločne sme sa oddali snom.

Prešiel týždeň a všetko bolo ako predtým.Moja ruka bola už v pohode ale ešte stále ma pobolievala.Harry mal peru zacelenú a hlavu tak isto ale taktiež ho ešte bolí.A Andrew?Ten sa chvalabohu neukázal a dúfam,že ani neukáže.Jeden večer sme s harrym len tak sedeli na mojej posteli a rozprávali sa.
,,Takže takto to bolo"dopovedala a usmiala som sa na Harryho.Harry sa prisunul bližšie a objal ma.Práve som mu rozprávala príbeh svojo dedka ktorý tento rok prehral svoj boj s rakovinou.
,,Veľmi mi chýba"jedna malá slzička mi vypadla na líce a Harry ju zotrel bozkom.
,,To bude dobré"v tom ma niečo napadlo a stuhla som.Harry pocítil moje zdesenie a vystrašene sa na mňa pozrel.
,,Čo sa deje anjelik?"

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára