sobota 23. júna 2012

Stole my heart :) 14.kapitola


Začula som klopanie a šla som otvoriť.
,,Konečne si tu"usmiala som sa na Harryho a skočila som mu do náručia
,,Už som to bez teba nevedel vydržať."pobozkala som ho
,,Ahoj Louis"podišla som k nemu a objala som ho
,,Ahoj princezná.Kde je Clair?"
,,Ou prepáč zabudla som."prešla som k Harrymu a chytila som ho za ruku.
,,Clair spí.Idem ju zobudiť"otočila som sa keď ma Lou chytil za rameno
,,Nie nechaj ju,určite je po noci unavená"nedalo mi nevšimnúť si iskričky v jeho očiach
,,Počkám tu pri nej a potom prídeme za vami.Ak nemáte nič proti."
,,Jasné,že nie.Louis a žiadne zlé úmysly."pohrozila som mu prstom.Louis sa rozosmial
,,Neboj sa"
,,Tak my ideme"

,,No čo ty?"pozrela som sa na Harryho,,Ako bolo v štúdiu?"Keď v tom ma chytil a oprel o stenu.Pozrela som sa mu do očí.
,,Neodpovedal si mi"stále som sa mu dívala do očí.No Harry namiesto toho mlčal a vpil sa mi do pier.Keď sa začínal odťahovať nesúhlasne som zamraučala a pritiahla som si ho späť.Zasmial sa a znova ma začal bozkávať.Ani som si neuvedomovala,že stojíme na chodbe až kým som nezačula
,,Tá dnešná mládež"chtiac nechtiac som sa od Harryho odlepila  a uvidela som starenku storá sa na nás pohoršene pozerala.Pozrela som sa na Harryho,ktorý len tažko zadržiaval smiech.Ja som sa snažila taktiež ale nevydržala som a vybuchla som.Harry sa tiež pridal no radšej ma už ťahal dole do welness.Užili sme si tam veľa zábavy.Najprv sme boli v saune kde ma strašne priťahovalo Harryho polonahé telo a ak by tam nebolo toľko veľa ľudí tak sa na ňho asi vrhnem.
,,Brr.Tá je ale studená"posťažovala som sa keď sme vošli do bazéna
,,Ja ťa zohrejem"objal ma zozadu
,,To by sa mi hodilo"otočila som sa a nohami som ho objala okolo pása.Ešte aj vo vode som cítila elektrinu medzi mnou a Harrym.Začala som ho bozkávať.Neskôr vzal iniciatívu do svojich rúk a bozkával ma.Pery,tvár,krk.Ďalej sa nedostal keďže celé telo som mala pod vodou.Znova sa prisal na moje pery.Keď sme neskôr skončili len tak sme sa na seba pozerali.
,,Milujem ťa Claudie"pozrel sa mi do očí a ja som v jeho pohľade videla lásku a nehu.Od blaha som prevrátila oči.Videl to  pobozkal ma na čelo.
,,Aj ja ťa milujem Harry.Nemyslela som si,že dokážem tak milovať.Pre boha veď mám 14.Ale viem,že chcem byť s tebou.Navždy!Chcem ťa spoznať ako najviac to len šlo.Milujem ťa.To je jediné vysvetlenie môjho správania"chytil mi tvár do dlaní a pobozkal ma.Bol to ten nejnežnejší bozk ktorý som od neho dostala.
,,Poď"ponoril sa pod vodu.Nadýchla som sa a šla som za ním.Pod hladinou sme sa bozkávali.Keď sme sa vynorili Harry sa rozhodol,že si pôjde skočiť na skokanský.Mala som perfektný výhľad na perfektné telo perfektného chalana.Môjho chalna.Nikdy som neverila,že toto bude pravda.Že Harry Styles mi bude hovoriť,že som jeho princezná a ,že ma miluje.Stála som v strede bazéna a začínala mi byť zima.Harry vyšiel na mostík a skočil perfektnú rybičku.
,,Harry?"obzerala som sa okolo seba no harryho nikde.
,,Harry?"skríkla som vystrašene.Pre boha.Kde je?Začala som rozrývať vodu pred sebou,keď sa Harry zrazu vynoril predo mnou
,,Harry!"skríkla som tentoraz už uvoľnene.Ako som sa zľakla.Skočila som na ňho a ani neviem ako ale vyhŕkli mi slzy.Srdce mi bilo ako splašené,objímala som Harryho a vzlykala som.
,,Ako si ma mohol tak vystrašiť?Skoro ma porazilo!"pozrela som sa mu do očí a keď zbadal,že mi slzy tečú prúdom zháčil sa
,,To som ťa až tak vystrašil láska?"ťapla som ho po ramene
,,Že či len.Toto mi už nerob prosím"myšlienka,že som ho stratila ma ničila
,,Prepáč mi"usmial sa na mňa
,,Odpustené.len mi sľúb,že to už nikdy nespravíš.Vieš ako som sa zľakla?"
,,Sľubujem"na spečatenie sľubu ma pobozkal
,,Nejdeme do vírivky?"navrhol Harry keď som sa ukľudnila
,,Nie poďme už na izbu.Alebo pôjdeme do vírivky na izbu"
,,Dobre.Poďme"vytiahol ma z vody,obliekol mi župan potom aj sebe a ruka v ruke sme sa vybrali na izbu.Pred vchodom do wellness sme stretli čersvo zobudenú Clair a Louisa.
,,Vyspatá?"opýtala som sa Clair a usmiala som sa na ňu
,,Jasné a o to lepšie prebudená"opätovala mi úsmev
,,Kde ste sa vybrali?"pozrela sa na nás
,,Na izbu.Už nám stačilo"odpovedal jej Harry namiesto mňa
,,Nebude vám vadiť keď si s Louisom pôjdeme trocha zaplávať?Predsa len posledný deň"
,,Jasné,že nie Clair len pokojne choďte"
O 5 hodín neskôr
,,Som unavený ako kôň"prehlásil Harry a padol na posteľ.Keď sme vyšli na izbu ani jednému z nás sa nechcelo ísť do vírivky,tak Harry navrhol nech sa ideme niekde najesť.Clair sme nechali lístok,že ak chcú môžu sa k nám pridať.A pridali sa.Potom sme si šli zahrať bowling a vyhrali sme.Neskôr sme sa zastavili aj v klube.No a teraz po 5 hodinách sme unavení ako kone.Skôr Harry ako ja.Harry sa zo seba snažil spraviť šaška aby ma rozveselil.Stále len poskakoval okolo a robil blbosti.Keď som k nemu došla už odfukoval ako malý.Vyzula som mu topánky.Vyzliekla nohavice aj tričko a obliekla som mu pyžamo.Prikryla som ho a ja som sa vybrala do sprchy.Umyla som si vlasy a tiež som si obliekla pyžamo.No skôr Harryho tričko,ktoré mi obliekol keď som pri ňom prvýkrát spala.Ľahla som si k nemu,pohladila po líci a dala som mu pusu na čelo.
,,Milujem ťa Claudie"povedal zo sna.Najprv som si myslela,že sa prebudil no potom si ma len pritiahol bližšie a odfukoval ďalej.Zasmiala som sa lebo som automaticky chcela zakryť dojatie.
,,Aj ja ťa milujem anjelik.Viac než vlastný život"povedala som a spokojne som zaspala vedľa neho

Prešlo niekoľko dní a ja som Harryho milovala čoraz viac.Bývala som už doma,u rodičov lenže to bolo akoby som bývala sama.Rodičia totiž veľa pracovali.Zvonil mi mobil.Ešte stále som ležala na posteli a sledovala som Harryho tvár na plagáte.Dvihla som.
,,Ahoj miláčik.Čo tak dnes niečo podniknúť?ozval sa Harry z druhej strany linky
,,Ahoj láska.Jasné prečo nie?"povedala som ospalo
,,Ty ešte spíš?"
,,Áno"zívla som a zasmiala som sa,,lepšie povedané rozplývam sa"
,,A nad čím?"zasmial sa
,,No predsa nad tebou ty trdlo"začala som sa smiať
,,Tak o hodinku?"znel nedočkavo
,,Budem ťa čakať.A kam pôjdeme?"stále som sa usmievala
,,Niečo už vymyslím,len nech som s tebou princezná"
,,Milujem ťa"povedal mi
,,Milujem ťa"zložila som
Keď som pozrela na hodinky skoro som odpadla.Bolo 11:15.Šla som do sprchy.Umyla som si vlasy,ktoré som si hneď aj vysušila aby mi vychladli.Nachystala som si na posteľ veci a vybrala som sa dole naraňajkovať.Dom bol prázdny ako vždy.Zohrievala som si mlieko keď som začula ako niekto klope na dvere.Pripadalo mi to čudné pretože Harry mal ešte času dosť.Asi to stihol skôr.Ale veď lepšie pre mňa...
Otvorila som dvere a zostala som stáť ako prikovaná.Stál tam Andrew môj bývalý.
,,Andrew čo ty tu robíš?"bola som prekvapená.Andrew sa nemal sťahovať do Londýna.
,,Prišiel som si po to čo chcem"o ou.S Anrewom som chodila ale malo to rýchly spád.
,,A to je?Ja ti nemám čo dať"
,,A to si ty"cítila som ako som zbledla
,,Ale Andrew ja ťa nechcem.Ja mám chlapca a ty to niesi"snažila som sa pomaličky zatvoriť dvere no jeho noha mi v tom zabránila
,,Musíš sa s ním rozísť"tak toto ma naštvalo.Nikto mi nebude rozkazovať.
,,Nikdy!Počuješ?Nikdy!"chcela som zatvoriť dvere no znova mi v tom zabránil
,,Claudie ale ja ťa ľúbim"
,,Prepáč Andrew ale to už nieje môj problém.Na to si mal myslieť predtým než si sa vyllízal s tou kravou
,,Ale je"schytil ma a začal ma bozkávať
,,Vypadni!!!"odsotila som ho a začala som naňho vrieskať
,,Budeš robiť čo chcem ja!"
,,Lebo čo?"ani som sa nestihla spamätať a dal mi facku.Ale bola taká silná až som spadla na zem.
,,Lebo toto"to sa mi už slzy valili po tvári
,,Ja sa ešte vrátim"a odišiel.Mňa nechal na zemi s rukou na tvári a slzami kotúľajucími po tvári....

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára