sobota 23. júna 2012

Stole my heart :) 13.kapitola


Claudie

Super.Mama Harryho prijala.Ale čo oco?Toto je prvýkrát čo som si domov priviedla chlapca.Harry bol veľmi rozkošný a zároveň vyľakaný.

,,Oci?"vykukla som spoza rohu,,Chcela by som ti niekoho predstaviť"

,,Ahoj moja.No tak sem s ním"

,,Oci je pre mňa veľmi dôležitý tak prosím"

,,V poriadku"usmial sa

,,Toto je Harry môj priateľ"prehlásila som hrdo

,,Teší ma Harry"otec podával ruku

,,Aj mňa teší"usmial sa Harry na otca

Harry si mojich rodičov obtočil okolo prsta.Dokonca im nevadil ani vekový rozdiel medzi nami.Celá večera prebiehala skvele.Mama vedela ako veľmi ľúbim Harryho.Nie raz,nie dvakrát ma prichytila ako plačem po nociach z dôvodu ako veľmi milujem Harryho ale,že nikdy nebude môj.Bola šťastná.A ja tiež.Milujem Harryho viac ako svoj vlastný život.Keď sme odchádzali Harry oslovoval mojich rodičov krstnými menami.Mamu volal Sue a oca V.Bola som neskutočne šťastná.Sadli sme si do auta a Harry sa na mňa očarujúco usmial.

,,Aký som bol?"

,,Úžastný.Mám chuť ťa vybozkávať"priznala som

,,Tak na čo čakáš?"pritiahol si ma bližšie a začal ma bozkávať.Po desiatich minútach hrania sa s jeho perami sme vyrazili.Čakala nás hodinová cesta.

,,Čo keby si spala dnes u nás?Mám chuť to osláviť."navrhol Harry

,,Dobre zavolám Clair,že budem spať u teba"nadšene som súhlasila.Len som si nebola istá či dnes niečo oslavovať vydržím.Zavolala som Clair,že budem spať u Harryho a navrhla som jej,že ak chce môže si vziať Louisa na hotel.Veď treba no nie?Keď som zložila telefón pozrela som sa na Harryho ktorý sa na mňa usmieval.Zrejme bol taký šťastný ako som bola ja.

,,Vybavené miláčik.Clair berie Louisa na izbu..Dúfam,že bude celá keď sa zajtra vrátim"rozosmiala som sa

,,Dúfajme"usmil sa a chytil ma za ruku.Pritúlila som sa k nemu a pozorovala som nočnú krajinu vonku.Po chvíli ma začali ovládať mrákoty.Harry ma pobozkal na temeno hlavy a ja som sa ponorila do ríše snov

Harry

Takže vyzerá,že som sa im zapáčil.Toto chcem osláviť.Ale možno až zajtra ako vidím tak Claudie je veľmi vyčerpaná.Chytil som ju za ruku a ona sa ku mne nežne pritúlila.Pobozkal som ju na temeno hlavy a ďalej šoféroval.Až po niekoľkých minútach som si všimol,že mi zaspala v náručí.Je taká sladká,že by som ju najradšej zjedol.Keď sme došli domov snažil som sa ju jemne prebudiť

,,Princeznička.Claudie.Preber sa na chvíľku,že vystúpime."

,,Nechaj ma spááť"povedala a hlbšie sa mi zaborila do hrude.Zasmial som sa a oprel som ju o sedadlo.Rýchlo som vytiahol kľúče zo zapaľovania a utekal ju vybrať z miesta spolujazdca.Obtočil som ju mojím sakom a vzal na ruky.Kým som ju niesol do vnútra hovorila zo sna 'Harry je ôen môj!Nikoho iného!Ja ho milujem viac ako svoj život.'kričala a spod viečok jej vytriskli slzy.Zľakol som sa a tak som ju začal tíšiť a na moje prekvapenie sa upokojila.Otvoril som dvere.Akonáhle ma chlapci počuli nahrnuli sa do chodby ako veľká voda.

,,No čo už ste tu?"vrieskali ako pominutý no hneď stíchli keď vydeli môj výraz a Claudie spať v mojom náručí ako babätko.Perami naznačili 'prepáč' no to ja som už Claudie niesol po schodoch hore do mojej izby.Pomaly som ju začal vyzliekať.Najprv topánky,rifle,tričko.Keď tam len tak ležala taká nevinná len v spodnom prádle skoro som sa rozplakal od toľkej krásy.Neverím,že ona je moja.Obliekol som jej moje rozťahané tričko,rozpustil vlasy a dal dole čelenku.Prykryl som ju a pobozkal na čelo.Vošiel som do sprchy a keď som bol hotový ľahol som si k nej a pritúlil som si ju na hruď.Bol som dokonale šťastný.S úsmevom na perách som zaspal vedľa mojej lásky.

Claudie

Keď som sa zobudila bolo ešte skoro.Ponaťahovala som si svaly a dotkla som sa Harryho nahej hrude.A vtom som sa zasekla.Čo to mám oblečené?Harry ma prezliekol.Zlatý.Podoprela som sa na lakti a pozrela som sa mu do tváre.Táto dokonalosť je moja?Páni.Pozrela som sa na hodinky ktoré ukazovali 6hodín ráno a vonku bola ešte tma.Zaškvrkalo mi v bruchu tak som sa rozhodla,že si pôjdem dole niečo vziať a potom sa vrátim ku Harrymu.Pomaly som sa mu vymanila z náručia a odcupitala som dole do kuchyne.Hľadala som si niečo pod zub keď som začula,že za mnou niekto stojí.Začala som sa otáčať no nestihla som si ube´´vedomiť,že pištím.Za mnou stál Liam v námesačnej polohe.Ruky vystčené pre sebou a neprítomný výraz.Nestihla som reagovať a to už Harry v celej svojej kráse zbiehal dole schodmi

,,Claudie!Claudie kde si?"vystašene kričal

,,Tu som miláčik"začala som sa smiať.Harry vošiel do kuchyne a keď zbadal Liama začal za rehotať tiež..Asi sa rozhodol,že ho pôjde uložiť no ja som ho zastavila.Bolo vidno,že je ešte unavený

,,Choď si ľahnúť anjelik.Ja ho uložím.Aj tak,ja už spať nebudem.Prídem za tebou."pobozkala  a vyhnala som ho spať

,,No poď Liam.Ideme spať ďalej"súrila som ho hore schodmi.Keď si ľahol,prykryla som ho

,,Pusa na dobrú noc nebude?"zahlásil.Začala som sa smiať a dala mu pusu na čelo.

,,Spi ďalej"odišla som a vrátila som sa späť k Harrymu...

,,A ty čo nespíš miláčik?"opýtala som sa Harryho keď som si všimla,že ešte nespí

,,Čakám tu na teba"usmiala som sa a ľahla som si späť k nemu

,,Vieš ako som sa žľakol keď som sa prebudil na krik a ty si pri mne nebola?"

,,Prepáč mi Harry.Zobudila som sa a bola som hladná tak som si povedala,že si niečo vezmem a potom sa vrátim.Potom som počula,že za mnou niekto stojí a ten niekto bol Liam v polohe v akej si ho našiel "usmiala som sa pri spomienke na Liama

,,Mohla si ma zobudiť šiel by som s tebou"

,,Jasné.Veď ty si tak rozkošne spal,že by bol hriech ťa zobudiť"dala som mu pusu,,Teraz si ešte pospi"

,,Nie mne sa nechce spať"

,,Keď sa tebe nechce spať tak ja som pápež.Mysliíš si,že to nieje vidno?"pozrela som sa na ňho

,,Dobre,dobre.A čo budeš robiť ty?"

,,Pozerať sa na krásneho anjela ako mi spí v náručí"usmiala som sa keď sa Harry začal obzerať a hodil na mňa pohľad 'o kom to hovoríš?'

,,Kde je?"opýtal sa zachmúrene aj keď šibalské iskričky v jeho očiach nezakryl

,,Možno ho poznáš.Volá sa Harry Styles a ja ho milujem viac než svoj život"navzájom sme sa doberali

,,Ale teraz už spi ty moje trdlo" pobozkala som ho na čelo keď si zrazu pritiahol moje pery na tie jeho.Až keď sme skončili spokojne mi zaspal v náručí



Harry sa pomaly začínal prebúdzať.Už 3 hodiny som ho pozorovala ako spí a ešte stále som nemala dosť.Najprv otvoril jedno oko tak druhé.

,,Dobré ránko miláčik"pozdravila a pobozkala som ho

,,Dobré princezná"usmial sa na mňa

,,Skočím do sprchy oká?"

,,Prečo si nebola kým som spal"

,,Nedokázala som ťa nechať samého"

,,Poď sem"pritiahol si ma a pobozkal

Keď som bola hotová vrátila som sa ku Harrymu ktorý na kolenách držal tacku s raňajkami

,,to si kedy stihol?" pozerala som sa na ňho s otvorenými ústami

,,Som čarodejník" tajomne sa na mňa pozrel načo sa rozrehotal.Podišla som k nemu a objala som ho.

,,Hmm.vyzerá to skvele"pozerala som sa na obložené chlebíčky s ovocím

,,Ber si čo chceš"

,,Dobre"vzala som  tácku a položila som ju bokom.Potom som sa pozrela na zmäteného Harryho.Sadla som si na ňho obkročmo a začala som ho bozkávať.

,,Nemala si náhodou raňajkovať?"pýtal sa Harry medzi pozkami

,,Povedal si,že si mám vziať čo chcem a ja chcem teba"odpovedala som

Nato som už ležala pod ním a on preberal iniciatívu.Hodnú chvíľu sme sa len tak maznali keď mi zaškvrkalo v bruchu.Trapas.

,,No nerád to zabaľujem ale mali by sme raňajkovať"vzala som jeden chlebíček a dala som mu odhryznúť potom ja.Takto to pokračovalo až sme zjedli všetko.Keď sme skončili ja som šla odniesť tácku a Harry sa šiel osprchovať.Zišla som dole schodmi kde som našla Nialla ako vyrabuváva chladničku.

,,Dobré ránko Niall."

,,Dobré ránko princezná"usmial ja na mňa

,,Zasa vyrabuvávaš chladničku?"Niall sa na mňa šokovane pozrel

,,Ako to,že zase?Veď ma vidíš prvýkrát"

,,Niall.Fanynky vedia všetko.A ja som fanynka."smiala som sa

,,Aha."to sa smial už aj Niall

,,Inak ako sa vám spalo?"

,,Vieš,že dobre?Aj keď neveim ako som sa dostala do postele"

,,Žeby s Harrym?Spala si ako dudek"očervenela som

,,Naozaj?"

,,Naozaj"Niall sa na mňa vrhol a začal ma štekliť.

,,Ááááááááá.Niall prestááň!"môj krik privolal už zobudeného Liama a aj Zayna.Tým sa to asi zapáčilo a už ma šteklili všetci štyria.

,,Chalaní prosíím prestaňte!"ignor a ja som od smiechu spadla na zem.,,Harrýýý!"kričala som ako pominutá medzi smiechom.Harryho meno pôsobilo na chalnov ako repelent.Hneď ma pustili a utiekli do svojich izieb.Vstala som a vrátila som sa späť do izby.Keď som otvorila dvere uvidela som to naj  najkrásnejšie čo som mohla.Nahého Harryho.Hneď som sklopila oči a otočila som sa chrbtom.Harry si rýchlo obliekol rifle a už ma objímal zo zadu okolo pása.

,,Prepáč"ospravedlňovala som sa

,,To je v poriadku zlatko."keď v tom zrazu zamrzol.Otočil ma a premeriaval si ma.

,,Harry čo to robíš?"bola som zmätená

,,Si v poriadku?"

,,Áno prečo?"

,,Pred chvíľou si kričala"

,,Óó,pán si spomenul"ironicky som povedala a "urazila"som sa

,,Prepáč.Chcel som bežať len som hľadal nejaké oblečenie"

,,Chalani ma šteklili no keď som zavolala tvoje meno utiekli."Harry sa rozrehotal ako bláznivý.Po chvíľke som to nevydržala a pridala sa k nemu.Náš smiech prerušilo zvonenie Harryho mobila.Volal Sam aby sa okamžite dostavili do štúdia.Do prkýnka.Sadla som si na posteľ a smutne čumela do blba.harry naštvane ukončil hovor a podišiel ku mne.

,,Prepáč"pohladil ma po líci

,,Neospravedlňuj sa.Patrí to k tebe.Si predsa hviezda.Neverila som,že to poviem ale moja hviezda"usmiala som sa na ňho

,,Odveziem ťa do hotela?"

,,Zišlo by sa"

,,Budeme tam možno 3 4 hodinky potom prídem k tebe.Dobre?"

,,Dobre"

,,Pôjdeme?"vzal mi tvár do dlaní a pobozkal ma.

,,Poďme."ešte raz som ho pobozkala.Keď sme odchádzali stretli sme Liama

,,Liam brášku máme ísť do štúdia.Povedz Samovi,že odveziem Claudie do hotela a prídem"Liam udivene zdvihol hlavu.Asi čakal,že Harry bude na ňho kričať,že mu chalani šteklili frajerku ale on sa len usmieval

,,Jasné Harry"dal mu buchnát do ramena a usmial sa.



Sadli sme si do auta a upaľovali sme po dialnici do hotela.Keď sme dorazli čakal na nás zástup novinárov

,,Och,No zbohom.Už len toto mi chýbalo"vzdychla som

,,Neboj sa láska ja ťa ochránim"to už Harry vystupoval z auta.Prešiel popri aute a otvoril mi dvere.Nadýchla som sa a vložila som ruku do Harryho dlane.Oslepili ma blesky fotoaparátov a zatemnili mi zrak,kým som sa stihla psamätať už som bola v hoteli.Vyšli sme na druhé poschodie na našu izbu.Odomkla som no izbu som našla prázdnu.Na stolíku ležal malý papierik 'Claudie šla som s Louisom na nákup.Hneď sa vrátim moja.Clair

,,Clair šla s Louisom na nákup.Hneď sa vráti"oznámila som Harrymu.

,,No vidíš aspoň nebudeš sama."

,,Ale aj tak mi budeš chýbať"prišla som k nemu a on otvoril svoju náruč.S radosťou som sa do nej ponorila.Len tak sme tam stáli a objímali sa

,,Aj ty mi budeš chýbať princezná"pobozkala som ho

,,Počkám tu na teba a potom pôjdeme dole zrelaxovať.Čo ty na to?"

,,Keď tam budeš so mnou nenamietam."usmial sa Harry a znova sa zmocnil mojich pier

,,Choď už lebo ťa nepustím."súrila som ho

,,Ešte jednu pusu"našpúlil pery.Znova som ho pobozkala a myslela som si,že ho už nepustím.No musela som.

,,Hej Directioner"zakričala som za ním,,Milujem ťa"povedala som keď sa otočil a rýchlo som zavrela dvere.O pár sekúnd sa ozvalo klopkanie na dvere.Otvorila som.Harry ma schytil a začal ma bozkávať.Znova.

,,Viac než svoj život"dodal keď sme sa do seba odlepili.Otočil sa na päte a zmizol mi z dohľadu.Zavrela som dvere a omámene som sa o nich oprela.Bože ja ho tak milujem!Keď som sa upokojila začala som sa vyzliekať a vošla som do sprchy.Potom som si obliekla plavky  a sadla som si do vírivky.Mobil som mala pri sebe pre prípad žeby volal Harry.Do pol hodinky sa vrátila aj Clair.Pridala sa ku mne.Ako vždy sme sa rozprávali.Dohodli sme sa,že dole do wellnes pôjdeme všetci štyria.Ľahla som si na posteľ a na kolená som si položila notebook.Skontrolovala som si facebook aj twitter.Som si istá,že ak by verenosť poznala moje meno tak mám nekonečno žiadostí a follownutí.Ale chvalabohu to nikto nevie.Bolo tam veľa titulkov so mnou a Harrym ale povedala som si,že kašlať na to.Zapla som si telku a pustila Twilight.Clair sa ku mne pripojila a pozerali sme spolu.Zazvonil mi telefón.

,,Chýbaš mi"ozvalo sa mi namiesto pozdravu

,,Aj ty mne Harry.Kedy sa už vrátiš.Sú to už 4 hodiny"

,,Do pol hodinky som pri tebe"

,,Super.Teším sa"

,,Milujem ťa"

,,Viac ako vlastný život"potvrdila som jeho slová a zložila

,,Budú tu do pol hodinky"povedala som Clair

,,Tak to si stihnem ešte zdriemnuť nie?"ospalo sa na mňa pozrela Clair

,,Vy ste museli riadne vystrájať v noci"šokovane som sa na ňu pozrela.Clair len očervenela a nič iné nehovorila

,,Jasné len spi."

,,Zobudíš ma keď prídu?"prikývla som a ďalej som sledovala film pokým Clair nezaspala vedľa mňa...

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára