sobota 23. júna 2012

Stole my heart :) 12.kapitola


Páni to je nádhera.Ježiši Kriste ako si to tu našiel?"opýtala som sa dokonale unesená z tohto dokonalého miesta
,,Ja som Harry nie Ježiš.Vieš,že ani neviem?"uškrňal sa
Rozložili sme si veci a ja som sa uvelebila v Harryho náručí.Jedli sme jahody s čokoládou,rozprávali sme sa o mojom predošlom živote.Harry sa ma dokonca pýtal aj ja na bývalých chalanov a vôbec mi nechcel uveriť,že som mala len jedinú "vážnejšiu" známosť.S Andrewom som sa rozišlakvôli tomu,že sa začal správať čudne a moje city k nemu ochladli.Deň po našom rozchode som ho prichytila bozkávať sa s jednou pipkou.Keď v tom si Harry na niečo spomenul a vymanil sa mi z náručia.Šokovalo ma to.
,,Chcel som ti to dať už skôr ale čakal som na pravú chvíľu.Nech sa páči láska"Harry sa na mňa usmial a podával mi malú krabičku.Vzala som ju a otvorila.Od tej nádhery sa mi zastavilo srdce a keď znova naskočilo bilo veľmi silno a rýchlo.V krabičke ležala strieborná retiazka s príveskom v tvare malého srdiečka.
,,Otoč ho je na ňom niečo napísané"usmial sa Harry a kľakol si vedľa mňa.Obrátila som srdiečko na druhú stranu kde bolo malým písmom vygravírované 'I will love you forever.H'  pozrela som sa na ňho najnežnejšie ako som vedela.Naše pery sa pomaličky približovali až splynuli v jedno.
,,Je nádherné"usmiala som sa na Harryho a pohladila som ho po tvári,,Ďakujem ti miláčik.Vážim si to"
,,Som rád,že sa ti páči.Zapnem ti ho?"opýtal sa ma keď som len tak pozerala na tú nádheru
,,Určite"
,,Milujem ťa"povedal
,,Milujem ťa"zopakovala som a opäť sme sa pobozkali
Na lúke sme strávili ešte hodnú chvíľku kým sme si nepovedali,že to zabalíme.V tom ma niečo napadlo.Ak už o nás vie verejnosť mali by aj moji rodičia no nie?Vybrala som blackberry a v kontaktoch som hľadala mamu.Kým sa Harry stihol spamätať bolo už po všetkom.Sme "objednaný" na večeru.O ôsmej.
,,M-m-mám sa zoznámiť s tvojimi rodičmi?"
"o 8 nás čakajú doma.Nehneváš sa?Neboj sa budeš sa im páčiť,uvidíš"nežne som ho pobozkala a vybrali sme sa na hotel.Keď sme došli na hotel bolo niečo po piatej.Na Harrym bolo vidieť,že je nervózny,stále sa prechádzal po izbe a robil blbosti.Ja som sa zatiaľ prezliekla .Rifle,ružové tričko,tenký svetrík a vysoké topánky ako vždy :).Vlasy som si vypla do drdola a ozdobila čelenkou.Keď som sa hotová ukázala pred Harrym objal ma
,,Nebolelo ťa to?"
,,Čo ma malo bolieť?"zmätene som sa ho opýtala
,,Keď si mi spadla z neba?"očervenela som ako paprika.Pritiahla som si na pery a dala som mu bozk v ktorom som sa snažila vyjadriť všetko čo k nemu cítim.Keď sme skončili zavadila som pohľadom o hodinky ktoré ukazovali,že je 6 hodín
,,Ideš sa ešte domov prezliecť?"
,,A čo mám ísť takto?"usmial sa na mňa
,,Ty si vždy dokonalý takže nepoznám dôvod"phladila som ho po líci a on pod mojim dotykom slastne zavrel oči
,,Tak ideme?"
,,Jasné,Chalani budú doma?"
,,To ti neveim povedať princezná ale myslím,že hej"to ma už ťahal vonku.Pred hotelom na nás čakalo nemilé prekvapenie v podobe novinárov.Podarilo sa nám horko ťažko cez nich pretlačiť.Tie hnusné slova ako 'štetka' alebo 'krava' sa mi rozležali v hlave a mne sa do očí nahrnuli slzy.Snažila som sa ich potlačiť no jedna neposlušná prekonala hrádzu mojich očí.Nanešťastie si to Harry všimol a pozrel sa na mňa ospravedlňujúcim pohľadom.
,,Prepáč mi láska.""sklonil hlavu,,Mohlo mi napadnúť,že nás budú čakať.Naozaj prepáč"
,,Harry neospravedlňuj sa.Nemal si to ako vedieť.Ja sa nehnevám,neboj sa"vzala som jeho tvár do dlaní a po chvíľke pozeranie do jeho očí som ho pobozkala.Usmiala som sa on tiež a spoločne sme vyrazili.

,,Chalani ste doma?"zvrieskol Harry a ja som sa tak zľakla až som nadskočila.Privinul si ma bližšie.
,,V obývačke"dostala sa k nám ozvena.Niall?
Presunuli sme sa ruka v ruke do obývačky.Keď ma chalani uvideli ani som nestihla utiecť a už som bola uveznená v ich medveďom objatí.
,,Héj veď ste ma nevideli len jeden deň"hovorila som bez dychu
,,Princezná aj to je dlhý čas"argumentoval Zayn
,,Veď mi ju zadusíte.To by som vám neodpustil"ale chalani nič.Ďalej ma väznili vo svojom objatí až kým ma Harry nevyslobodil.Ak by som bola uväznená ešte chvíľku asi by som z nedostatku kyslíka odpadla.Z návalu toľkého vzduchu sa mi zatočila hlava a zatmelo sa mi pred očami.Keby sa Harry nedržal bola  by som na zemi.
,,Claudie?Čo?"pýtal sa ma Harry vystrašene ale ja som len pokrútila hlavou
,,Asi by som potrebovala pohár vody"povedala som omámene načo už Liam vchádzal späť do obývačky s pohárom vody.
,,Prepáč nám.."chcel pokračovať no ja som ho sekla
,,To je v poriadku.Ja som magnet na nehody.Stáva sa"už som sa cítila oveľa lepšie.Potom som si sadla na gauč a začali sme sa rozprávať.Harry bol naštvaný no po chvíľke si prisadol a bavil sa tiež.Rozprávali sme sa do 7 no potom ma Harry vytiahol hore do jeho izby,že sa ide prezliecť.Kým sa Harry sprchoval ja som len tak ležala na jeho posteli a čumela do blba no keď bol Harry hotový vyzeral ako boh.Rifle biele tričko a na tom čierne sako
,,Vyzeráš dokonalo"poznamenala som keď som si zatvorila ústa
,,Nemám na teba"pritiahol si ma a usmial sa
,,S tým by som nemohla súhlasiť.Vedľa teba vyzerám ako sivá myška"oponovala som
,,S tým zas nemúžem súhlasiť ja.Si nádherná"
,,Prestaň"očervenela som
Harry ma pobozkal a vybrali sme sa do auta.
,,Hm vám to ale pristane.Harry držíme palce.A ty princezná nám ho vráť takého skvelého speváka nenájdeš hocikde"pohrozovali mi chalani začo si vyslúžili pohlavok od Harryho
,,Nebojte sa.Nedovolím aby mi ho niekto vzal."usmiala som sa na chlapcov a vykročili sme k autu.
,,Tak čaute"zakričali ešte zborovo.Zakývala som im a spoločne sme vyrazili
Harry
Rozlúčili sme sa s chalanmi a ruka v ruke sme šli k autu.Veľmi ma trápilo,že Claudie trpí.Tie dievčatá čo ju nazvali 'štetkou',rozzuruje malen čo si na to pomyslím,len závidia no Claudii to tak či tak ublížilo.Musím jej nejako dokázať,že milujem len ju a nikoho iného už milovať nebudem.A trápi ma ešte jedna vec.Čo ak ma jej rodičia nebudú mať radi?Aom taký nervózny,že sa mi trasú ruky.Nastúpili sme do auta  a Claudie ma navigovala.Keď sme zastali pred domom jej rodičov bolo presne 8 hodín.Pozrel som sa na ňu.Tiež som jej v očiach videl nervozitu ale videl som aj lásku a nehu.Nedokázal som pochopiť ako je možné,že táto osoba miluje mňa.Mám veľa fanyniek ale tie to postupne prejde.Keď mi rozprávala svoj príbeh bol som dojatý a unesený zároveň.Pohladil som ju po líci a cítil som ako mi brnia prsty.Pobozkal som ju a hneď mi bolo lepšie.Musím dokázať jej rodičom,že to s ňou myslím vážne a,že ju milujem.Nadýchol som sa.
,,Pripravený?"opýtala sa ma
,,Pripravený poďme"vpil som sa do jej očí.Bože tak ju milujem.Pobozkal som ju.Vystúpil som z auta a šiel som jej otvoriť dvere.Dvihol som ju a položil na zem.Bola ľahká ako pierko.Objala ma a znova mi dala pusu.Keď sme zazvonili otvorila nám jej mama.Vyobjímali sa vybozkávali a mňa od žiarlivosti pichlo pri srdci.'Veď je to jej mama'povedal som si.Ešte stále som sa skrýval za Claudie.
,,Mami toto je Harry môj priateľ"vzala ma za ruku a vytiahla ma pred jej mamu
,,Dobrý večer"podával som ruku a usmial som sa
,,Veľmi ma teší Harry.Konečne ťa spoznávam neživo a nie len z Claudiinho rozplývania sa a vašich plagátov."
,,Aj mňa teší"zasmial som sa a pozrel na Claudiu ktorá ihneď očervenela a sklopila hlavu
,,Poďte ďalej nestojte na prahu"

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára