sobota 23. júna 2012

Stole my heart :) 11.kapitola

Na obrazovke,na stránke slovenského časopisu Kamarát bol titulok 'Fanúšičky Harryho Stylesa pozor!Vyzerá to tak,že si mladý talentovaný spevák zo skupiny One direction našiel priateľku.Táto tajomná kráska si 17ročného speváka obtočila okolo svojho dokonalého prsta.Parparazzi ich včera prichytili ako sa bozkávajú pred domom Directionerov'to bolo ešte fajn veď sa to museli dozvedieť ale komentáre ma dorazli.Dozvedela som sa,že som 'krava' 'štetka' a 'zlatokopka'slzy sa mi tlačili do očí a čítanie ďaľších komentárov spôsobilo,že prekonali hrádzu mojich očí.Našli sa samozrejme aj pozitívne ohlasy ale to nestačilo.Slzy mi tiekli po tvári a nedali sa zastaviť keď v tom som začula veselé no tiché zaklopanie na dvere.Rýchlo som si utrela slzy a skontrolovala som si tvár v zrkadle.Dvere som šla otvoriť so sklonenou hlavou.
,,Ahoj kráska"pozdravil ma Harry
,,Ahoj"stále som mala hlavu dole a Harrymu hneď došlo,že niečo nieje v poriadku.Stuhol.
,,Zlatko pozri sa na mňa"poprosil ma Harry no ja som pokrútila hlavou na znak nesúhlasu.Harry mi pod bradu položil prst a zdvihol mi hlavu.Keď uvidel v mojich očiach slzy naľakal sa ešte viac.
,,Claudie čo sa deje?Prečo plačeš?"objal ma a ja som sa mu rozvzlykala na ramene
,,No tak nenapínaj ma!"prosil ma Harry
,,Poď ukážem ti"vravela som cez vzlyky  a posadila som ho na posteľ kde som pred nos položila notebook.Kým Harry pohľadom prehľadával monitor šla som k Louisovi čo stál vo dverách a objala som ho
,,Počkaj hneď ju zavolám"vybrala som sa do kúpeľne za Clair
,,Clair máš návštevu"povedala som Clair no keď si všimla slzy v mojich očiach úsmev jej pohasol
,,Claudie?Čo sa stalo?"
,,Ále nič moja potom ti poviem"usmiala som sa na ňu
Keď Clair s Louisom odišli na nákupy šla som späť k Harrymu
,,Prepáč zlatko ale ja neviem slovensky"preboha.Udrela som sa po čele
,,Prepáč.Zabudla som."trochu som sa pousmiala a začala som prekladať
,,'Fanúšičky Harryho Stylesa pozor!Vyzerá to tak,že si mladý talentovaný spevák zo skupiny One direction našiel priateľku.Táto tajomná kráska si 17ročného speváka obtočila okolo svojho dokonalého prsta.Parparazzi ich včera prichytili ako sa bozkávajú pred domom Directionerov'pozrela som sa na ňho so slzami v očiach
,,Prepáč zlatko ale stále nechápem prečo plačeš"ďalej som čítala všetky tie komenty no asi po piatom som to nevydržala a rozplakala som sa znova.Harry si ma pritiahol a pritúlil.
,,No ták,Claudie.Ty nie si ani štetka a ani nič podobné.No ták,ššš,upokoj sa.Oni len závidia nič viac.No ták.Milujem ťa,len teba.Viac ako čokoľvek iné.Nikto ti už neublíži sľubujem.Už nebudeš plakať.Claudie ani neveiš ako ma bolí keď ťa vidím plakať"vzal mi tvár do dlaní a aj keď som bola nemožná a rozmazaná pobozkal ma.Jeho bozk pôsobil na moje pocity ako liek.Hneď som prestala plakať a už som len prerývane dýchala.
"Môžem sa prihlásiť na môj tweet?Chcem tam niečo napísať"opýtal sa ma Harry keď sme sa od seba odlepili
,,Jasné miláčik.Ja sa idem zatiaľ prekresliť na človeka.Uhm a prepáč mi toto divadlo.Neviem čo to do mňa vošlo."smutne som sa usmiala
,,To je v pohode princezná už chápem"usmial sa na mňa a ja som mu úsmev opätovala
Harry
Keď mi konečne došlo čo sa stalo naštval som sa.Môjho anjela nebude nikto nazývať štetkou a ničím podobným.Prihlásil som sa na twitter a hneď som písal nový status 'Áno ľudia našiel som si priateľku.Volá sa Claudie a milujem ju.Ak som vám ublížil prepáčte ale naozaj ju milujem.Preto,by som vás rád poprosil aby ste to rešpektovali.Ďakujem vám a milujem vás"dúfam.že pochopia
Claudie
Konečne som zo seba spravila človeka a prešla som späť na posteľ k Harrymu.Ľahla som si k nemu a schúlila som sa v jeho objatí v ktorom som sa cítila nanajvýš bezpečne.Keď som pohľadom zavadila o notebook na ktorom bolo stále otvorené Harryho konto.Pred minútou si aktualizoval nový status.Pomaly som si ho prečítala a zamrzla.Bolo to krásne.Ešte nikto o mne nič také nenapísal.Keď som sa spamätala načiahla som sa po Harryho a pobozkala som ho.
,,Ďakujem ti láska"
,,Za čo?Za status?Veď som len veci uviedol na pravú mieru"pre zmenu pobozkal on mňa
,,Nejdeme na piknik alebo tak?"navrhol Harry hladkajúc ma po vlasoch
,,Prečo nie?Ani mne sa nechce trčať dnu keď je vonku tak pekne"
,,Tak sa obleč a ideme"
Obliekla som si ľahké letné šaty a obula som si balerínky.Nemala som chuť na boľavé nohy.Vypla som notebook a keď som znova uvidela Harryho status slzy sa mi drali do očí.Sadli sme do auta a upaľovali sme do najbližšieho supermarketu.Harry ma priviezol na koniec cesty a zahlásil,že ďalej sa ide pešo
,,Povedal si piknik nie túru"zhrozila som sa.On ma chce zabiť?
,,Asi tak 10 metrov za stromami je jedno čarovné miesto,kde chodím keď chcem byť sám.Dokonca ani chalani nevedia o tomto mieste.Si prvé dievča čo som sem priviezol"Harry vzal nákup z auta a voľnou rukou ma objal okolo pliec.Keď sme došli na čistinku zalapala som po dychu

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára