sobota 23. júna 2012

Stole my heart :) 1/10. kapitoly :)


Harry
Chalanom sa Claudie zapáčila a mňa veľmi potešilo.Dokonca jej dali aj prezývku-princezná,čo sa na ňu veľmi hodilo.Sadli sme si do auta ,ešte stále mala na sebe môj sveter a ja sa už teším ako na ňom zostane jej vôňa.Celu cestu som ju držal za ruku.Ako som sa na ňu sem tam pozrel prišiel som na to,že zaspala.Bola rozkošná ako anjelik.Nikomu nedovolím aby mi ju vzal.Nikto a nikdy!Milujem ju.Je to neopísateľný pocit ale naozaj ju milujem.Myslel som,že Danielle je tá pravá ale pri nej som sa necítil tak sám sebou ako teraz a pri Claudie.Došli sme pred hotel a ja som sa ju snažil opatrne vybrať z auta.Položil som ju do postele a povyzliekal.Nakoniec som ju prykryl a šiel som si umyť zuby.Keď som bol hotový ľahol som si ku Claudie.Ešte chvíľku som sa na ňu díval a potom som s úsmevom na perách zaspal..
Claudie
Začala som sa mrviť a pocítila som,že ležím na niečom jemnom a hladkom.Veď to je Harryho hruď wáu!Mmm to je pocit.Zdvihla som hlavu aby som zistila či ešte stále spí.Bol krajší než anjel a ja som mala pocit,že by som ho v spánku dokázala pozorovať hodiny.Ľahla som si späť na jeho hruď a oddychovala som.Po chvíľke som počula ako mu rýchlejši začalo byť srdce a hneď som vedela,že sa prebúdza.Podoprela som sa na lakti a čakala som kým otvorí oči.Najprv jedno oko potom druhé.Očarujúco sa na mňa usmial.
,,Dobré ránko anjelik"poprial mi Harry
,,Dobré ránko,prepáč,že som večer tak odkväcla,mrzí ma to"ospravedlňovala som sa
,,To je v poriadku zlatko.Aspoň som sa mohol zahrať na princa"pousmial sa Harry
,,Ale veď ty si princ.Ale len môj!"pobozkala som ho
Zavolali sme hotelovku nech nám donesú raňajky.Keď sme doraňajkovali Harrymu zazvonil mobil.Volal mu Sam-manažér-aby sa zastavili v štúdiu lebo im treba pripaviť veci na nový song.
,,Je mi to ľúto láska ale musím na 2 hodinky odísť"objal ma Harry zo zadu a položil si hlavu na moje plece
,,Och,povinnosti volajú že?Ono je to tak keď je tvojou láskou Harry Styles."posmutnela som ale vedela som,že by som veľmi sklamala fanúšičky a aj seba veď som jednou z nich
,,To sa veľmi pekne počúva"
,,Rýchlo sa mi vráť,lebo dlho bez teba nevydržím"povedala som a slonila som hlavu
,,Neboj sa budem sa snažiť"začal si baliť veci
,,A pozdrav chalanov"koketne som sa na ňho pozrela
,,Wrr!Budem žiarliť"povedal mi Harry a objal ma.Pritiahla som si ho bližšie k sebe a vášnivo som ho pobozkala.
,,Aj po tomto budeš žiarliť?"
,,Myslím,že mi na chvíľu stačí"očarujúco sa na mňa usmial
,,No už choď lebo ťa Sam vyhodí"znova som ho pobozkala ale musela som ho vyhnať pretože by tam nešiel
,,Milujem ťa Harry,viac než svoj život"zakričala som mu na prahu a zatvorila som pred ním dvere.O pár sekúnd som počula slabé zaklopanie na dvere 'Kto to je?'pomyslela som si .Otvorila som a vo dverách stál Harry
,,Ja ťa milujem viac ako čokoľvek iné,viac než sám seba.Budeš mi chýbať"usmial sa,pritiahol si ma a pobozkal
,,Harry bež už lebo ťa nikam nepustím"povedala som predstieraným plačlivým hlasom
,,Milujem ťa"dal mi pusu na čelo
,,Aj ja teba zlato" pomaly som sledovala ako sa mi jeho chrbát stráca pred očami..
Clair ešte nebola na izbe tak som jej ako vždy zavolala
,,Haló Claudie?"
,,Clair kedy prídeš?Chcela som ísť do welness kým sa chlapci vrátia tak nejdeš so mnou?"
,,Jasné už som na ceste.Hneď som tam.Lou prestaň to šteklí.Prepáč."
,,Pá"usmiala som sa nad tým aký sú zlatý :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára