utorok 26. júna 2012

Chalani o nás vedia!!! o.O

Baby ja revem neskutočne revem a stále dookola si to čítam..Chalani o nás vedia..a ja tomu nedokážem uveriť..dáva nám to aspoň malilinkú nádejmže sem prídu..:') Zbožňujem tie dievčatá čo to vymysleli..!! <3



Začnem takto:
Kami raz dostala nápad, že poprosí jedno dievča aby niečo odovzalo chalanom. Vtedy som sa o pokúsila aj ja s ďalším dievčaťom, no ani jednej nám to nevyšlo. Tak sme sa na to úplne vykašlali a mysleli sme si, že to nemá zmysel. Pred pár dňami si Kami písala s dievčaťom menom Jennie, dievča ktoré malo to šťastie a stretlo Nialla v Starbuckse. Áno, je tu o tom poznámka. Po informáciach ktoré jej poskytla, si s ňou prestala písať. Nevedela som o tom, iba keď mi Kami písala, čo sa chystá urobiť. Nevedela som, aký má to dievča twitter. Nič. Vo štvrtok som ju náhodne našla na twitteri, cez jeden účet. Kami netušila, že si s ňou píšem a tak nevedela, že to je Jennie. Jennie v tom čase bola v tom istom hoteli ako aj chalani. No bohužiaľ mi povedať, čo sa deje v hoteli nemohla. Mala zakázané odovzdávať informácie von z hotela, no napriek tomu som si s ňou písala. Neskôr som sa jej spýtala, či by niečo nemohla dať chalanom, keď ich stretne. Jej odpoveď bola "samozrejme". No vyskytol sa problém. Jennie prespávala v aute, do hotela ísť nemohla pretože ochranka bola prísna a domov tiež nie. Nemala pri sebe tlačiareň. Dlho som ju prehovárala, aby šla niekde do mesta to vytlačiť. Písala som jej o nás, že sme nikdy nestretli chalanov a ani sme nikdy neboli na koncerte. Napriek tomu, že sme blízko UK o nás nevedia. Jennie bola naša jediná nádej a aj som jej to napísala. Bolo to ťažké, no nakoniec mi odpísala a mne sa nahrnuli do očí slzy. Sľúbila, že sa pokúsi urobiť, čo môže a že jej to mám poslať na e-mail.
A tak sme to s Kami rýchlo zrealizovali, ona rýchlo dopísala list a ja som jej to poslala.
No postupne som spolu s Kami strácala nádej. Nevedeli sme, či sa to podarilo a či sa stretla s chalanmi. Jennie nám nič nepísala, nevyjadrovala sa k tomu.

Dnes asi pred 3 hodinami som videla na jej twitteri nové fotky (pridávala som vám ich sem). Áno, stretla sa s nimi. Zavalilo ma šťastie a rýchlo som jej napísala, či im to dala. O pár minút som sa dozvedela snáď najkrajšiu odpoveď - áno. Odovzdala to presne Niallovi do rúk! Znova som plakala. Je úžasný pocit, že sa takéto niečo podarilo. Že chalani vedia o mne, o Kami, o Slovensku a slovenských fanúšičkách. Že držali v ruke niečo od nás. Že si to prečítali (čo dúfam, že áno) a zistili, že aj na Slovensku sú fanúšičky ktoré ich majú radi. Fanúšičky ktoré sú tie najlepšie na svete. A fanúšičky, ktoré budú na vždy verné. Zo správ od Jennie: "Niall bol prekvapený, že má na Slovensku fanúšičky a bol veľmi šťastný, že si to prečíta. Povedal mi, aby som sa tebe a vám všetkým zaňho poďakovala."*Nataly* 

A teraz prichádzam na rad ja. Prvá veta, ktorú mi Nataly napísala, znela : "Milujem Jennie!" .. Keď som si to prečítala, nevedela som čomu veriť. Moje prsty ma zaviedli na stránku, kde som uvidela fotky s Jennie a chalanmi. Vtedy mi to došlo. Vtedy mi došlo že sa to pravdepodobne podarilo. Nevedela som to však naisto a tak som trpezlivo čakala na odpoveď od Nataly. Dostala som ju a rozrevala som sa ako malá. Po mesiacoch trápenia, po kope nepodarených pokusov to tentoraz vyšlo. Neviem tomu uveriť doteraz :)) 
A čo ten list obsahoval ? 
"Dear boys,
at first we need to say THANK YOU for reading this. We hope that this letter is in right hands. You can´t imagine what it means for us! Our names are Nataly and Kamila, we are directioners from Slovakia. Why are we writing this? It´s not hard to answer. The biggest problem we want react to is your ignore to fans from Slovakia. I´m asking myself why are u doing this, and I can´t find the answer. We want to say, that you have many true fans here, which are sad, that you ignore us. We really hope, that you will come to see us to Bratislava or Košice when you will doing Europe tour. We hope, you won´t forget us again. Why don´t you want to give us a shoutout? Why don´t you mention us in only one tweet? We don´t understant. Yeah, we´re little contry in the middle of Europe, but we have big hearts and we love ya lots! Sometimes when we´re thinking about this, there is one thing we are worry about. Isn´t this only a stupid bussines? Sometimes, I have feelings like to tear down all the posters which are bonded on my walls, feelings like to delete all your songs from  my mp4 player and feelings like forget everything about One Direction. But it´s not possilble. You file big place in our hearts, One Direction is a big part of our lifes! We´re crying when we watch videos on YouTube, we´re crying when we see happy tweets other fans that you came to their country. Please, do something for directioners from Slovakia, we don´t know what to do to remind you Slovakia. It´s funny, but possible that you don´t know where our country is. Sorry, but we think it. We think that Europe doesn´t belongs to your world. We´re worry that Slovakia is nothing important for you. We´re doing everything we can for you, but you, you pretend you haven´t heard about Slovakia yet. Why? Give us an answer ... We don´t understant. What is in America better than in Europe? Are Australian fans prettier than Slovakia fans? Or what?
Boys, please remember Europe, and especially Slovakia ♥
Please, tell the world something about Slovakia, we need to be sure you know where Slovakia is, we need to be sure you know we exist. Thank you boys ♥

This letter is written in the name of every DIRECTIONER FROM SLOVAKIA, because we have the same feelings . " 

PREKLAD : 

"Drahí chlapci, 
najprv by sme sa vám chceli poďakovať, že to čítate. Veríme, že tento list je v správnych rukách. Neviete si predstaviť, čo to pre nás znamená. Voláme sa Nataly a Kamila, sme directionerky zo Slovenska. Prečo to všetko píšeme? Nie je ťažké odpovedať. Snáď najväčší problém, na ktorý chceme reagovať je vaša ignorácia. Pýtam sa sama seba prečo to robíte, no odpoveď nájsť neviem. Máte tu skutočne veľa pravých fanúšikov, je smutné že nás ignorujete. Dúfame, že počas Európskeho turné nás prídete navštívt do Bratislavy alebo Košíc.Veríme, že na nás znova nezabudnete. Prečo nám vlastne nedáte ani jeden shoutout? Prečo nás nespomeniete hoc v len jednom tweete? Nerozumieme. Áno, sme malá krajina v strede európy, avšak máme veľké srdcia a vás máme neskutočne radi.  Niekedy keď nad tým tak rozmýšľame, napáda nás jedna vec, ktorej sa vlastne bojíme. Nie je toto všetko len hlúpy biznis? Niekedy mám chuť strhnúť všetky plagáty, ktoré mám polepené na stenách. Niekedy mám chuť vymazať všetky vaše songy z mojej mp4ky a zabudnúť na všetko spojené s One Direction. Nie je to však možné. V naších srdciach máte isté miesto, ste veľkí časť naších životov. Plačeme, keď vidíme videá na YouTube, plačeme, keď vidíme šťastné tweety ostatných báb o stretnutí s vami. Prosím, urobte niečo pre directionerov zo Slovenska, nevieme čo ešte máme urobiť, aby sme vám našu krajinu pripomenuly.
Je to vtipné, no dosť možné, že neviete, kde Slovensko je. Prepáčte, ale niekedy si to naozaj myslíme. Myslíme si, že Európa nepatrí do vášho sveta, bojíme sa že Slovensko pre vás nie je dôležité. Robíme pre vás všetko čo vieme, no vy pravdepodobne predstierate, že ste o Slovensku ešte nikdy nepočuli. Prečo? Odpovedzte nám .. Nerozumieme tomu. Čo je v amerike lepšie ako v Európe? Sú austrálske fanúšičky krajšie ako Slovenky? Alebo čo ?! Why? 

Chalani, prosíme, nezabúdajte na Európu, hlavne na Slovensko ♥
Prosím, povedzte svetu niečo o Slovensku. Potrebujeme si byť isté, že viete kde sme, že viete že existujeme.
Ďakujeme chlapci ♥


Tento list je písaný v mene všetkých DIRECTIONERS ZO SLOVENSKA, pretože všetci cítime to isté."

Na koniec sme dali ešte nejaké kontakty :')) .. 
Strašne dúfame že to len tak nezahodili. Uvidíme.. _Kami_




Chápete?? Lebo ja nie..Bože..:O o.O :') Čo na to vravíte vy? :)
Adminka *K

2 komentáre:

  1. Mile... Ale mate tam chyby. :) To ani tak nevadi. Len by som sa az tak strasne netesila. Nemyslim si ze by to na nasej situacii nieco zmenilo

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Pozor! To som nepísala ja..to je z inej stránky..:) Ja sa teším..pretože nám to dáva aspoň maličkú nádej..a dúfam v to..:)

    OdpovedaťOdstrániť