sobota 23. júna 2012

Stole my heart :) 3.kapitola :)


..no totiž smea sa rozhodli,že sa budeme sťahovať...
,,Čože?Smiem vedieť kam?"už dávno som chcela odtiaľto vypadnúť,takže som sa véľmi potešila
,,Pri vašich skvelých jazykových schopnostiach je výsledné mesto-Londýn!"
,,Ááááááááááá,dnes je ten najlepší deň v mojom živote,pre boha mňa porazí,držte ma lebo sa tu skácam k zemi.Ja budem žiť v Londýne.OMG!Yes!"vrieskala som ako najatá.Rýchlo som objala Clair,ktorá vrieskala ešte horšie než ja,neskôr mamu a na jej ramene som sa rozrevala od šťastia.V jeden deň toľko radosti najprv deň s naj kamarátkou neskôr skvelé darčeky a teraz sťahuje sa do Londýna čo mi dáva možnosť vidieť Harryho viac než len 1 krát..Týmto sa menia moje aj Clairine plány na koncert pôjdeme až o týždeň neskôr,to nevadí veď ho uvidím a to je hlavné.Čiže o týždeň opúšťam tento zapadákov!

Týždeň ubehol ako voda a ja som sa veľmi tešila na náš nový dom v Anglicku.Náladu mi ešte viac zdvihlo,že otec prišiel na Slovensko aby nám pomohol so sťahovaním.Veľmi mi chýbal.Síce som 2dni pred odletom musela spať na nafukovačke bolo mi to jedno.Som ochotná zaplatiť akúkoľvek cenu.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára